paio 0 #1 Публикувано 23 Февруари, 2009 Здравейте , сутринта Хондата не запали и съм много нещастен . Значи проблема е следния : давам на контакт и в момента в който завъртя ключа само чука 1 път и ми загасват лампите на таблото/ все едно е паднал акумулатора / в моя случай е нов,и проблема не е в него . Някъде от седмица ми го прави този номер но на 5-6 път досега завърташе и палеше но днес ,не. Аз си мисля че проблема е в стартера прилича ми на свършили четки , но като се има предвид че са го правили японски братя може да е друго.... Ако някой има идея моля да помогне , и другия ми проблем е че не съм от София и не знам към кой майстор да се насоча , онзи ден минах през сточна гара и видях две подобия на сервизи на които пишеше че ремонтират стартери и динама и вътре беше някаква лудница от такива части и това е единственото място за което се сещам. Благодаря предварително на отзовалите се ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 23 Февруари, 2009 виж си първо да нямаш разхлабена клема, или на акумулатора или на стартера. иначе не е невъзможно да ти е заминал стартера. На околовръстното и ул. Любляна има добър сервиз където ремонтират стартери Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #3 Отговорено 23 Февруари, 2009 Предположение за забравен консуматор в автомобила или СВЪРШИЛ от студа акумулатор - /няма нов или стар - има нормално функциониращ или от време на време работещ/ . Опитай да я запалиш с кабели от друг автомобил и ако запали нормално /почти съм сигурен/ с гаранционната карта отиди да ти го замерят на същото място , където ти завериха гаранционната карта при покупката на акумулатората . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paio 0 #4 Отговорено 23 Февруари, 2009 И аз мислех така но не е със сигурност , мерих го и всичко с акумулатора е наред ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #5 Отговорено 23 Февруари, 2009 Опитай първо да запалиш с друг акумулатор или да ти дадат ток за всеки случай... На мен преди 1 месец така геройски отведнъж се предаде акумулатора... на топъл двигател опитваш да запалиш - цък и изгасват всички лампи, другият номер беше - светят габаритите, включиш ли фарове и всичко угасва... провери има ли клаксон...В големия студ разглобих и почистих де що имаше клеми, заредих акумулатора, но без резултат - после баща ми ми даде ток и колата запали от раз и беж към магазина за един нов акумулатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #6 Отговорено 23 Февруари, 2009 (Редактирано) Чети внимателно това , което пиша - с товарна вилка ли го премери ? Напрежение може и да има от 12 до 13.2 V , но не и достатъчно ток - пусковият е около 100 А за Хондата !Дължи се на лоша връзка между клетките .....Пробва ли да я запалиш с кабели или друг акумулатор ? Редактирано 23 Февруари, 2009 от kokodaf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paio 0 #7 Отговорено 23 Февруари, 2009 (Редактирано) с мултицет , но не е акумулатора , правила ми го е и лятото със стария акумулатор затова съм сигурен че не е от него ,но тогава беше еднократно а сега зачести и от днес не и не . Редактирано 23 Февруари, 2009 от paio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #8 Отговорено 23 Февруари, 2009 Само да ми кажеш как му измери тока, а не напрежението? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paio 0 #9 Отговорено 23 Февруари, 2009 сега ще се заяждаме или ще ми помагате да я съживя .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #10 Отговорено 23 Февруари, 2009 (Редактирано) Къде из София се намираш ? Квартал ,улица и номер , както и кога е удобно ... Редактирано 23 Февруари, 2009 от kokodaf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paio 0 #11 Отговорено 23 Февруари, 2009 колата е в Овча купел , а аз съм на Руски паметник... / с трамвая ...../ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #12 Отговорено 23 Февруари, 2009 Звънни на GSM - 0885647969 - Николай Дафчев - да се разберем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #13 Отговорено 23 Февруари, 2009 Братовчед ми имаше абсолютно същия проблем,само че на Ауди не на Хонда.Мислехме си,че е същотото като при теб:заминал стартер или акумолатор,но се оказа някаква пеперуда на патрона на контактния ключ.Почти всеки път палеше или на бутане или с кабели.И той като теб дава на контакт,всичко си светва и като тръгне да пали цъкне веднъж и всичко изгасне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #14 Отговорено 23 Февруари, 2009 (Редактирано) Проблема е диагностициран - шалтера на стартера . Акумулатора се оказа добър , за което се извинявам - не обърнах достатъчно внимание , че с предишният е правила същите проблеми. Заведохме я в сервиз , за да свалят стартера / на място единият от двата болта нямаше да успеем да го свалим / - и предполагам , че след аутопсията , която му предстои /почистване на контактните пластини и може би само смазване на редуктора , евентуална смяна на четки/ ще живее .... Редактирано 23 Февруари, 2009 от kokodaf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paio 0 #15 Отговорено 23 Февруари, 2009 Току що ми звънна майстора - шалтер обаче от малките който са капсуловани и не се отварят , сега ако може да ме насочите къде да го търся ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paio 0 #16 Отговорено 23 Февруари, 2009 Проблема е отстранен и отново сме на пътя : шалтер на стартера 48 лв + 35 лв. труд и всичко е ОК. Благодаря на всички отзовали се и специално на "kokodaf" ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове