No Limit Performance 180 #1 Публикувано 21 Февруари, 2009 Интересува ме ще има ли някой постоянен участник в НШДР през 2009-та ?Понеже до тук сме само 3ма.Ако има мераклии , които да си подготвят колите нека пишат , че има разни промени, а и още няколко важни неща за обсъждане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #2 Отговорено 21 Февруари, 2009 я кажи какви са промените :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #3 Отговорено 21 Февруари, 2009 Кире, сериозен съм ве брато Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #4 Отговорено 21 Февруари, 2009 Ще има колега! аз сега си подготвям колата и ще участвам в целия сезон. сещам се поне за още един сигурен участник от нашия клуб Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #5 Отговорено 21 Февруари, 2009 Ачка аз по принцип си правя колата за такава врътка ама знам ли кво ще стане с колата ми може сега като се пребера да не е готова още то стана една..... пък и може да гръмне цялата като бомба след нещата които и накупих сега в Лондон Но ако всичко е наред аз съм в списъкът ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #6 Отговорено 22 Февруари, 2009 едната от промените мисля че ще трябва да се направи отбор, май вече няма да може в състезанията да има индивидуални участници! ако има нещо важно моля пишете в темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #7 Отговорено 22 Февруари, 2009 (Редактирано) Всички участници от класовете A,B и C са длъжни да членуват в клуб оторизиран от БФДР.Участниците от клас Стрийт и Стрийт Предно /бившия FWD/ могат да участват свободно.Няма да бъде допускано участие в повече от 2 класа , като единия задължително трябва да е "С"/Примерно А+С, Б+С, Предно + С и т.н./Автомобили , които не отговарят на изискванията за дадения клас няма да бъдат допускани до участие. Няма да е както до сега да им се слагат наказателни тежести и пак да се пускат.На всеки участник ще бъде издаван сертификат за участие в състезанията организирани от БФДР. Други въпроси ? Редактирано 22 Февруари, 2009 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #8 Отговорено 22 Февруари, 2009 май е време и още хора да организират драгове из България Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #9 Отговорено 22 Февруари, 2009 явно да. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #10 Отговорено 22 Февруари, 2009 Баси тапанарите, всично обърнаха на бизнез. Няма го кефа да отида със бегачка, да си начеша крастата и да зи замина ами тря слагам ролкейдж, да имам лиценз... незнам си какви глупости Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #11 Отговорено 22 Февруари, 2009 ТЪПня. да бяха направи ли отбори по Градове поне....или там нещо друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #12 Отговорено 22 Февруари, 2009 добре, да разбирам ли че вече неможеш да отидеш в Сливен примерно да се запиша с мойта кола, да стана 2ри 3ти, да взема купа и да се прибера и да не стъпя повече на пистата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #13 Отговорено 22 Февруари, 2009 Че какво ти пречи?Стига да ти е достатъчно силна колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #14 Отговорено 22 Февруари, 2009 Че какво ти пречи?Стига да ти е достатъчно силна колата ами примерно не искам да членувам в някакъв клуб - какъвто и да е, да си слагам клетка в колата, да ходя редовно по състезания, да имам някакъв тъп лиценз и такива мити работи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #15 Отговорено 22 Февруари, 2009 (Редактирано) Е, ми тогава какъв ти е проблема?Идваш , записваш се в клас Стрий Предно, даваш сичката газ , печелиш купите и си ходиш по живо по здраво Никой няма да ти иска клетка, никой няма да ти иска да членуваш в клуб , никой няма да ти иска лиценз, никой няма да пита "Извинете, ще дойдете ли и на следаващото състезание???" Единствено ще ти бъде прегледана колата от техническата комисия дали отговаря на условията за участие, сигурност и т.н. Редактирано 22 Февруари, 2009 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #16 Отговорено 22 Февруари, 2009 Е, ми тогава какъв ти е проблема?Идваш , записваш се в клас Стрий Предно, даваш сичката газ , печелиш купите и си ходиш по живо по здраво Никой няма да ти иска клетка, никой няма да ти иска да членуваш в клуб , никой няма да ти иска лиценз, никой няма да пита "Извинете, ще дойдете ли и на следаващото състезание???" Единствено ще ти бъде прегледана колата от техническата комисия дали отговаря на условията за участие, сигурност и т.н. мерси за изчерпателния отговор, само предно ли мога? не мога ли А/Б/Ц ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #17 Отговорено 22 Февруари, 2009 В клас предно,всички са с нитро и турбо нали ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #18 Отговорено 22 Февруари, 2009 (Редактирано) Sa8o, неможеш , но и да можеше смяташ ли , че изобщо имаш работа там , при големите битки Нали тоя клас предно е направен специално за такива като тебе дето искат да си мерят силите с равностойни коли , а не с драг-чудовиша. В клас предно,всички са с нитро и турбо нали ?В клас предно можеш да си атмосферен, може да си с нитро, може да си с турбо - квото ти душа сака. Въпроса е да си стрий легал и да си с преден задвижващ мост Редактирано 22 Февруари, 2009 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #19 Отговорено 22 Февруари, 2009 да де,точно това имах предвид,чист атмосферен не е оферта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #20 Отговорено 22 Февруари, 2009 май добре си се сабирате сами и е правите кефа толкова правила и глупости да караш 400 метра направо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #21 Отговорено 22 Февруари, 2009 ачо дай пояснение какви лицензи откаде колко пари? тва с клуба сложнои ли е документи кво ще трябва за един състезател клетката има ли изисквания за нея материял изработка стандартизации? че всички тези глупости ще ни забавят тъпня пак е станало и с каква цел идея немам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #22 Отговорено 22 Февруари, 2009 ачо дай пояснение какви лицензи откаде колко пари? тва с клуба сложнои ли е документи кво ще трябва за един състезател клетката има ли изисквания за нея материял изработка стандартизации? че всички тези глупости ще ни забавят тъпня пак е станало и с каква цел идея немамИво, всички промени са в положителна насока. Не са ги измислили от федерацията ей така за нищо. Плюс това НИЕ си ги изгласувахме и приехме единодушно. Ако не бяха в наша полза щяхме ли да ги гласуваме по този начин?Всеки, който посещава редовно тези мероприятия е наясно кое как трябва да бъде.Всеки знае какво стана на Дупница , всеки знае какво можеше да последва от това ...Лиценз ще се издаде на всеки , който изяви желание за това стига той да е правоспособен водач. Такса дори и да има ще е някаква символична.Всеки човек може да стане член на даден клуб оторизиран от федерацията стига да има желание и да отговаря на условията за това.Изискванията за клетката ги има и те са написани при официалните правила от ... има няма 3 години.Материали, размери, изработка и т.н.Ако си с цялостен интериор може да не използваш ролкейдж , но ако липсват части от него си задължен да поставиш клетка.Нищо от тези неща не е тъпня .. както се изрази ти.Утре , когато едно 16 годишно хлапе с богат татко си купи кола 500 коня , даде газ на пистата , стане няква повреда и се забие в публиката , а в тая публика недайси боже да има някой твой роднина ... ти от кой ще потърсиш отговорност , ще смяташ ли после че всичко е тъпня, че всичко е ей така за да става лафа ?Как можеш да кажеш глупост на клетката , която утре ще ти спаси живота ?Или и ти ще кажеш - "а, то това е 400 метра права линия кво може да стане" ?Аз мога да ти кажа кво става щото съм го виждал с очите си и то ТОЧНО НА СЛИВЕНСКАТА ПИСТА!Подобен фал стана и на дупница.Правила трябва да има , трябва да има и изисквания , трябва всички да се съобразяват с тях, а не да мрънкат като девственици за хуй. В цял свят е така и тук ще е така.Отиди да се състезаваш в Гърция, ей така както Сашко казва "да отиде да им обере купите и повече ..." бля бля бля . Само ще ти кажа , че няма да го пуснат да доближи до пистата без да покаже лиценз издаден от федерацията и че членува в даден клуб.Давам ви като пример Гърция понеже е най-близо до нас и всеки може да отиде да погледа там състезания.Белким научи нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #23 Отговорено 23 Февруари, 2009 добре де ясно за клетките макар че не ми се иска да имам такива неща в колата защото недяй се боже се запали кола става много по трудно излизането от нея с клетки така нататък ,при драг коли най вече се палят а не се преобръщат за да ти спасява клетката живота ! по таз логика трябва неизбежно да сме със спортни седалки и поне 4 точкови колани за да си залепнал за седалката да е работата както трябва защото с нащи пишман седлаки не само ще се запалим като факли ми и са и много аланкат ! А това което каза за забиващи коли в публиката невиждам как клетката ще им помогне ? Дръгото като искат толкова сейфти защо си няма една истинска писта с огради да няма публики на опасно разтояние да си има пожарни и както си му е реда? Аз немисля че е правилно това да започват с такива неща докато няма истински драг състезания за сега всичко си е все още на ниво мижи да се лъжим ! Ще ме пъснат на измислена отсечка с фуги по някоко санта дупки нанея и камачета ще опнат една найлонова лента за публиката и ще се размотават бутилки от вода на пистата и хора ще прекосяват за да си купят кебапчета ТОВА Е НЕДОПОСТИМО !!! Не отбори и лицензи ми да наблегнат на сигурноста малко както за състезателите така и за публиката ,защото ндеай се боже таз кола изгуби тракция и хукне кум публиката както не е обезопасена ще съдят мен и ще кажат кат си кавал и неможеш да караш де си хукнал ,ама те незнаят как се кара кола да кажим 500 коня на предно нали такаи не само ще ме осъдят ми ще затворят и всякакви такива измислени мероприятия ! Затова че най добре гласувайте тези неща пък после казвайте ФЕДЕРАЦИЯТА ИСКА ТОВА И ТОВА !ПП: само господ ни пази там и никой друг ни пожарни ни линейки ни заграждения ей така пуснали тълпата да хвърля бутилки камани и кебапчета по пистата ! срамота е ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #24 Отговорено 23 Февруари, 2009 докато има монопол ще им играете по свирката....кво ли ще измислят за догодина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #25 Отговорено 23 Февруари, 2009 Само се замислете че всичко се случва в България и ще спрете да се чудите , какво толкова , винаги си е било лайна и ще продължава да си е лайна. Неможе една нормална кола да се състезава в даден клас срещу , орязан , окълцан и т.н. Драгстер ,Докато пускат всички драгстери да се съзтезават срещу нормални всекидневни коли , няма да има равностойни и конкурентни драг съзтезания в БГ. Успех на Всички които ще участват от клуба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N.Todorov 3 #26 Отговорено 23 Февруари, 2009 Kолеги според мен всички тези спорове са излишни.Както каза един колега по нагоре това е България.А и има др нещо.Все пак говорим за драг състезание и е нормално да има някакви изисквания.По тая логика аз искам да участвам на рали Сливен или еди каде си с личният си автомобил и да кажа еми не искам клетка в колата си....Аз лично много повече се кефя на някоя събота или неделя на "нелегални" събирания отколкото на тия панаири със семки и кебапчета и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #27 Отговорено 23 Февруари, 2009 (Редактирано) Не че има смисъл да ти пиша, ама аре обесни ми как с тия клубове ще се повиши сигурността, и ако Даниел с ланчата беше член на някой клуб, като се забие у публиката каква е разликата? Редактирано 23 Февруари, 2009 от PARADOX_sf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #28 Отговорено 23 Февруари, 2009 тая тъпня я няма никаде по света.ама ние сме номер 1 да знаете. ;) :D :D много яко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #29 Отговорено 23 Февруари, 2009 Нали сте много отворени, защо не прочетете например какви са правилата за драг в Пенсилвания? И тогава да скачате толкоз много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
beast 22 #30 Отговорено 23 Февруари, 2009 Ае тва всичко е да си измият ръцете ако стане някакъв инцидент на пистата.Щото няма никаква техническа комисия да огледа колата преди да се пусне на състезанието.Не им се дават пари за ограждения и тем подобни работи.И така им е най-лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stonez 2 #31 Отговорено 23 Февруари, 2009 (Редактирано) Правилата за драг в Пенс-я, не ги знам... но там има истински драг писти, с подходящата лепнеща настилка за това, и ред други благини за публика и сьстезатели.А у нас, к'во има... нищо... запустели летища и вход апаратура. Редактирано 23 Февруари, 2009 от stonez Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #32 Отговорено 24 Февруари, 2009 Само се замислете че всичко се случва в България и ще спрете да се чудите , какво толкова , винаги си е било лайна и ще продължава да си е лайна. Неможе една нормална кола да се състезава в даден клас срещу , орязан , окълцан и т.н. Драгстер ,Докато пускат всички драгстери да се съзтезават срещу нормални всекидневни коли , няма да има равностойни и конкурентни драг съзтезания в БГ. Успех на Всички които ще участват от клуба.За това клас "предно предаване" вече ще е стрийт и "драстери" няма да участват.Ае тва всичко е да си измият ръцете ако стане някакъв инцидент на пистата.Щото няма никаква техническа комисия да огледа колата преди да се пусне на състезанието.Не им се дават пари за ограждения и тем подобни работи.И така им е най-лесно.От тази година всеки автомобил от класовете "A", "B" и "C" ще бъде инспектиран от дадения клуб в който членува и освен това преди всяко състезание ЩЕ ИМА техниеска комисия, която отново ще проверява ВСИЧКИ автомобили, които ще се състезават.Парадоксе, когато една комисия/клуб е инспектирал даден автомобил и той е бил изряден, а недай си боже след това се случи нещо , отговорноста според теб кой я поема?Когато на някое рали, кола се шибне в публиката и убие 4-ма, кой носи отговорност?И защо във всеки автомобилен спорт има клубове и ако ти не си член на някои просто не участваш, а?Аре помислете над тия въпроси преди да коментирате. Защоти без дори да сте прочели правилата и да сте се запознали с елементарните условия за участие в подобен вид мероприятия нещата никога няма да ви се изяснят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
beast 22 #33 Отговорено 24 Февруари, 2009 А как е мислиш ти коли по 800 коня да ги делят от публиката една лентичка.За тва става въпрос защото ако сеправи като хората дори и колата да получи повреда няма как да стигне до публиката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #34 Отговорено 24 Февруари, 2009 една оградка няма да те спаси...... за това има трибуни и специални писти ( на тях може да има подобни правила но тук.... )ама все тая видяло се е че ще ходим само за времена на квалификации и да гледаме. :D :D :D :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #35 Отговорено 24 Февруари, 2009 ами аз с поста си точно това казах че много изисквания а насреща нищо от тяхна страна само от наша искат !Това е недопостимо да се кара на писта и да те дели найлон от публиката и да се търкалят бутилки кебапчета одри видях дамска превръзка да се въргаля н пистата ! Срамота е ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #36 Отговорено 24 Февруари, 2009 ПАРАТА ПРАЙ БОРБАТА .... Налииии тряяя се лапа бре колеги , всичко в БГ е така .Това в БГ ако са ДРАГ състезания значи незнам в чужбина как ги наричат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #37 Отговорено 24 Февруари, 2009 А как е мислиш ти коли по 800 коня да ги делят от публиката една лентичка.За тва става въпрос защото ако сеправи като хората дори и колата да получи повреда няма как да стигне до публиката Ето за това тая лентичка ще е във формата на фуния и нема да има наплив на зрители към трасето.И до 200-250тия метър вече ще е така отворена,че да няма опасност за зрителите. една оградка няма да те спаси...... за това има трибуни и специални писти ( на тях може да има подобни правила но тук.... )ама все тая видяло се е че ще ходим само за времена на квалификации и да гледаме. :D :D :D :DИма, да. И входа за зрители е 50 евра за 2 дена, а таксите за клубовете/участниците по-добре да не го споменавам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #38 Отговорено 25 Февруари, 2009 Парадоксе, когато една комисия/клуб е инспектирал даден автомобил и той е бил изряден, а недай си боже след това се случи нещо , отговорноста според теб кой я поема?Когато на някое рали, кола се шибне в публиката и убие 4-ма, кой носи отговорност?И защо във всеки автомобилен спорт има клубове и ако ти не си член на някои просто не участваш, а?Аре помислете над тия въпроси преди да коментирате. Защоти без дори да сте прочели правилата и да сте се запознали с елементарните условия за участие в подобен вид мероприятия нещата никога няма да ви се изяснят.Отговорноста се поема от организаторите, че не са си свършили работата. А клуба ли ще я поеме? Как? Не са създадени елементарни условия толкова години, само се събират пари, като стане нещо - "всяко чудо за 3 дена", приемат се някви безумни правила, контрол никакъв и всеки си прехвърля отговорността. В крайна сметка тоя драг, като стане сакатлъка няма да има нито клубове, нито такива тъпотии, всичко ще спре за неопределен период или поне докато не бъдат решени част от множеството проблеми. Но явно трябва "просто" да се случи.Какви фунии кви 5 лева, когато тия автомобили летят с 200++? Колко отдалечена трябва да е публиката за да не пострада при евентуален инцидент?А) 25мБ) 50мЦ) 75мД) толкова че да не може да види нищоИмаш 3 жокера, ако случайно не можеш да отговориш Аз пич и 50лв ше дам за вход, АКО ИМА УСЛОВИЯ, но се басирам, че драстични промени относно безопаснотта няма да има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pit 1 #39 Отговорено 25 Февруари, 2009 (Редактирано) в чужбина съм гледал драг на булевард , НО ОГРАДЕН С БЕТОННИ БЛОКОВЕ ,имаше и пейки за зрителите а входа си бе около 20-25лвстига с тия лентички и тем подобни глупости и прехвърляне на отговорности Редактирано 25 Февруари, 2009 от pit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #40 Отговорено 25 Февруари, 2009 да ве 50 евро на 5000 евео заплата що да не ги дам... даже в месеца 2-3 пъти те нямат писта правила ще създават .......... (хартиени.) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове