Jump to content
automotive

Схема Ред клапани

Recommended Posts

Може ли някой да ми даде схема с реда на регулирането на клапаните и нали горните тези до Интейк колектора са смукателните а тези "отдолу" са изпускателните.аз имам схема но за Д15Б7 а моя е Д15Б2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи имаш и за д15б2,разликата е само в инжекциона,до колкото знам! :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи имаш и за д15б2,разликата е само в инжекциона,до колкото знам! :P

Aми как точно се почват ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой да ми даде схема с реда на регулирането на клапаните и нали горните тези до Интейк колектора са смукателните а тези "отдолу" са изпускателните.аз имам схема но за Д15Б7 а моя е Д15Б2

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31265Колко пъти, колега ?Закарай колата при майстор, който знае кое, къде и как ! Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега по добре в сервиз ама ако си решил ти да си ги правиш реда на работа на ДВГ-то е 1-3-4-2 цилиндър а хлабините за теб са:Inlet- 0,17-0,22 & Exhaust- 0,22-0,27 и се правят на напълно изстинал двигател

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей деба.. толкоз ли е сложно да си представиш как мамицата му бачка тоя проЗД 4 цилиндров двигател?1-3-4-2-1-3-4-2-1завеждаш я на белези... 1 цил. е в началото на работния такт.... Ха деба... работа значи... следователно де що е клапан е затворено, значи регулираме шибаните 4 клапана - гениално.2-ри е работил преди малко... значи в момента изпуска, значи...... хммммммм ми явно всмукателните са му затворени, значи можеш да регулираш и тях :) 3-ти е в началото на компресия щото от редичката следва че 3-ти ще работи след малко..... е щом е в началото на компресионния цикъл значи всмукателните клапани се затварят а изпускателните отдавна са затворени.... ми значи регулираме изпускателните на 3-тии кво стана.... хоп на белези, и регулираме целия 1-ви, всмукателните на 2-ри и изпускателните на 3-ти.... въртим разпределителния вал на 180 градуса груба, наместваме го точно по белега на коляновия вал и регулираме каквото е останало, а именно изпускателните на 2-ри, всмукателните на 3-ти и целия 4-ти.това дето го изписах е плод на 1мин мислене... нещо което прекалено много хора пипащи си по колите не могат да правят!ако ти е прекалено сложно, просто запомни 1-3-4-2... регулираш 1-ви, въртиш на 90 градуса, регулираш 3-ти, въртиш на 90 регулираш 4-ти, въртиш на 90 рефулираш 2-рип.с. за тези които могат да мислят но не знам защо продължават по 2-рия метод..... не Ви ли е трудно да въртите на 90 градуса? Да това са 180 на к.вал ама на 180 няма белези а да уцелиш 90 на р.вал ми се струва трудно. Не казвам че е грешно, просто това са 4 завъртания, 2 от които не са на белези.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...