tonyss 0 #1 Публикувано 16 Февруари, 2009 Здравйте, вече писах няколко пъти , но никой не ми отговори, за това Ви моля още веднъж: дайте ми някаква идея защо когато изфорсирвам газта, колата превключва в авариен режим и загубва мощност(не говоря за критични обороти) а около 3000. От какво може да се получава така??? Сивик, турбодизел, 2004 година, 1,7 Като грешка дава високо налягане на изхода! Някой има ли идея от какво може да е??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatV 1 #2 Отговорено 16 Февруари, 2009 На старата ми кола, като дадеш рязко газ на 2-ра 3-та/на сняг защото иначе не може да превърти - беше 75кс. / и гумите превътят се включваха авариините и газта се отнемаше сама. Също авариините са вклячваха при много рязко спиране.Предполагам,че ако имаш същата система и не е в изправност може да е от нея.Дано съм бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakris 1 #3 Отговорено 16 Февруари, 2009 ИАЗ имам същиа проблем и ми казаха чее от нафтата но несъм сагласн с тях демек с вип хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро 77 #4 Отговорено 16 Февруари, 2009 проблема е в турбината,клеясали лопатки на променливата геометрия.един колега го имаше тоя проблем занесе турбината на ремонт(да и раздвижат лопатките)и проблема изчезна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стефан Пасков 3 #5 Отговорено 16 Февруари, 2009 един приятел го имаше тоя проблем само че на 8 ген 2.2 и деиствително беше от нафтата незнам твоита дали има такъв филтър/незнам как се казва точно/които се почиства Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_fen_stz 0 #6 Отговорено 16 Февруари, 2009 И според мен ще е от турбината! Не се сещам за друго което да ти влияе на налягането...и то на обороти близки до тези, които ще я задействат! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове