Jump to content
rusiq_81

Много ли е 63мм за Б16а2

Recommended Posts

с каква генерация си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със спортна ;)(ако мен питаш де)на 60,5мм като сложа заглушителя колата се оправя и върви много до 5000 за това и така си я карам ;)за градско мно яко ;)(а тои излзиа на 40 отзад-Tapata ) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи коригирам си мнението колата и на високи се е подобрила доволно просто на ниски и средни разликата е по осезаема.След доста продълж ителни проби и тестове на околовръсното тази вечер съм доволен и ще спа спокойно :) Остава лекия проблем с вибрацийката която има но или ще свиквам или ме съмнява че е натегната меката връзка и ще легна да я разхлабя леко.Втората мека връзка замина в коша но ме съмнява от там да е проблема(ако изобщо мога да го нарека проблем) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При отпушване на генерацията не трубва ли да е по-пъргава на ниски обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ниски и средни колега :plane:

Спри да цитираш последното мнение в темите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

60 мм е наи- удачно 63 става

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със спортна :yes:(ако мен питаш де)на 60,5мм като сложа заглушителя колата се оправя и върви много до 5000 за това и така си я карам :pppза градско мно яко :o(а тои излзиа на 40 отзад-Tapata ) :crazy::cold: :cold: :o :o :lol:

Колегата е прав. И аз съм с 60мм вътрешен. Без тапа за градско не върви. Нямам меки връзки, но нямам и вибрации по купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да повдигна темата с малко данни :lol:

Първо се снабдих с нужните чаркалъци:

4-2-1 изпускателен колектор Supersprint (благодарение на I_V_O)

Публикувано изображение

По време на процеса на увиване с термолента

Публикувано изображение

Muffler (благодарение на JeepersCreepers)

Публикувано изображение

Другото са 2 резонатора, купени от момчетата в сервиза, както и тръби на 55мм външен диаметър. Колата беше правена в Ямбол и държа да отбележа, че съм много доволен от работата на момчетата!

Една снимка по време на работа

Публикувано изображение

Ето как изглеждаше и генерацията преди да бъде монтирана и без мъфлъра

Публикувано изображение

 

Замерванията бяха правени с Инфоборд при следните настройки:

Тегло: 1200кг (в auto.ru я дават 1110 + бензин и мен приблизително 1200)

Redline: 8000 (или 8200, но и при двете замервяния настройките бяха еднакви)

Старт от около 4500 оборота със зимните гуми

Колата е с панелен филтър K&N, но скоро ще бъде заменен с конус

 

Показания преди интервенцията:

147 hp

Публикувано изображение

127 Nm

Публикувано изображение

0-100 7,1 sec

Публикувано изображение

 

Показания след монтажа на всичко горепосочено:

156 hp +9

143 Nm +16

За съжаление бях много развълнувам и несъм направил снимки, както и 0-100

В крайна сметка се съмнявам някой да не вярва, няма да пускам тема с измислици :lol:

Но колата върви МНОГО по-добре. На каквито и обороти да съм, тръгва.

Също така без тапа адски много реве, но е супер забавно и яко да се кара градско. Особено в задръствания между коли или в тясни улички, където ехото връща външния звук и не чуваш само бученето отвътре в колата, а и гласа който издава отвън!

Имам и още снимки, правени с фотоапарат, но не са в мен и при интерес мога да ги кача.

Смятам, че си заслужаваше адски много и тези 9 конски сили наистина са много голяма разлика !

Тези, които се чудят дали да правят такива подобрения на B16A2, въобще да не се замислят !

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На коя предавка са замервани конските сили ? Малко странно ми звучи 156 коня на колелата при мотор 160 на вала :lol:пп. К20 тайпер 200 коня даде 149 коня на колелата :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е засичана на 2ра предавка движа се с около 1000 оборота и давам газ до дупка до прекъсвачна мен ми е ясно че тези к.с. не са истински, но като база са сравнение смятам че тези 9к.с. разлика са истинскипреди модификацията направих 2 замервания и двете бяха точно 147а след това 2 пъти даде точно 156тоест ако сток е била 160 сега да е около 170 :(иначе ако приемем че загубата от вала до колелата е 20%, и тия 156 са истински излиза че колата ми е 195 к.с. което е абсурдно :afro:

Редактирано от Stancho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...