Etnonatu®e 2 #1 Публикувано 11 Февруари, 2009 (Редактирано) Здравейте колеги,налага се да демонтирам цялото делко на accord F20Z1 има ли нещо спeцифично което трябва да се спази? Редактирано 11 Февруари, 2009 от aphextwin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #2 Отговорено 11 Февруари, 2009 Махането е лесно но после когато слагаш др. трябва да го сложеш под правилния градус. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etnonatu®e 2 #3 Отговорено 11 Февруари, 2009 name='CONEV' date='Feb 11 2009, 04:16 PM' post='290252']Махането е лесно но после когато слагаш др. трябва да го сложеш под правилния градус. можете ли да ми обясните по подробно,какви градуси??въобще как става,който знае директно да ми пише на лични и да затваряме темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etnonatu®e 2 #4 Отговорено 11 Февруари, 2009 !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #5 Отговорено 12 Февруари, 2009 Колегата имаше предвид да се спазят градусите заради центровката на запалването. В реалния живот преди да свалиш делкото бележиш на горния болт(от трите) с маркер или резка положението, в което е било делкото преди да го свалиш.Примерно така: ЦЪК И като сме говорили с колегата Олми по този въпрос той препоръчва да се смени и семеринга,който е на оста, защото после при поставянето обратно има голям шанс да пропусне масло оттам ако не веднага то след време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #6 Отговорено 12 Февруари, 2009 съгласен съм с колегата по горе,благодаря и за инфото лично аз несе бях сетил за тоя вариант винаги замервам.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etnonatu®e 2 #7 Отговорено 12 Февруари, 2009 а за да замеря бубина и комутатор налага ли се да свалям цялото делко? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etnonatu®e 2 #8 Отговорено 12 Февруари, 2009 проблема е че нямам никаква искра на свещите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #9 Отговорено 12 Февруари, 2009 (Редактирано) Става и само капачката да свалиш. Залагам на бубина. Редактирано 12 Февруари, 2009 от vex Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #10 Отговорено 12 Февруари, 2009 колега кво точно ти прави колата,че пипаш делкото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #11 Отговорено 13 Февруари, 2009 колега кво точно ти прави колата,че пипаш делкото? проблема е че нямам никаква искра на свещите Според мен е комутартора, но така само можем да гадаем. Обикновено бобините остават здрави, а комутатора е полупроводников и сдава багажа, понякога, като съм срещал мнения, че е от кофти(стари) кабели/свещи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etnonatu®e 2 #12 Отговорено 13 Февруари, 2009 колеги знаете ли от къде мога да изнамеря някаква схема на делкото как изглежда от вътре за F20Z1!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #13 Отговорено 13 Февруари, 2009 (Редактирано) Цъкваш тук, намираш сервизно ръководство за Акорд, сваляш Acrobat Reader ( ако нямаш ), после отваряш ръководството и отиваш на elecrical, от там търсиш distributor, или пък цъкаш картинките докато го намериш. Ще видиш, че има и схема и механизъм отвътре, успех Редактирано 13 Февруари, 2009 от tazzz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #14 Отговорено 13 Февруари, 2009 Обикновено бобините остават здрави, а комутатора е полупроводников и сдава багажа...не винаги на един приятел се оказа именно бобина даде 70 кинта мисля за нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #15 Отговорено 13 Февруари, 2009 И аз не съм доволен от бобините, горят си здраво, за това външна, за да сте сигурни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etnonatu®e 2 #16 Отговорено 14 Февруари, 2009 благодаря на колегата tazz за мануала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #17 Отговорено 14 Февруари, 2009 Колега като разбереш дали е бубината или комутатора мижеш да си направиш справка за цените тъй като оригинални са мноого скъпи. Аз скроо взех японски комутатор на прилична цена. Ето номера на магазина 089 669 73 22, София, бул. Черни връх 74.поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове