Jump to content
Etnonatu®e

Въпрос

Recommended Posts

Здравейте колеги,налага се да демонтирам цялото делко на accord F20Z1 има ли нещо спeцифично което трябва да се спази?

Редактирано от aphextwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махането е лесно но после когато слагаш др. трябва да го сложеш под правилния градус. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

name='CONEV' date='Feb 11 2009, 04:16 PM' post='290252']Махането е лесно но после когато слагаш др. трябва да го сложеш под правилния градус. :Dможете ли да ми обясните по подробно,какви градуси??въобще как става,който знае директно да ми пише на лични и да затваряме темата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата имаше предвид да се спазят градусите заради центровката на запалването.

 

В реалния живот преди да свалиш делкото бележиш на горния болт(от трите) с маркер или резка

положението, в което е било делкото преди да го свалиш.Примерно така: ЦЪК

Публикувано изображение

И като сме говорили с колегата Олми по този въпрос той препоръчва да се смени и семеринга,който е на оста,

защото после при поставянето обратно има голям шанс да пропусне масло оттам ако не веднага то след време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм с колегата по горе,благодаря и за инфото лично аз несе бях сетил за тоя вариант винаги замервам.Поздрави :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за да замеря бубина и комутатор налага ли се да свалям цялото делко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е че нямам никаква искра на свещите :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става и само капачката да свалиш. Залагам на бубина.

Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега кво точно ти прави колата,че пипаш делкото?

проблема е че нямам никаква искра на свещите :huh:

Според мен е комутартора, но така само можем да гадаем. Обикновено бобините остават здрави, а комутатора е полупроводников и сдава багажа, понякога, като съм срещал мнения, че е от кофти(стари) кабели/свещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги знаете ли от къде мога да изнамеря някаква схема на делкото как изглежда от вътре за F20Z1!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цъкваш тук, намираш сервизно ръководство за Акорд, сваляш Acrobat Reader ( ако нямаш ), после отваряш ръководството и отиваш на elecrical, от там търсиш distributor, или пък цъкаш картинките докато го намериш. Ще видиш, че има и схема и механизъм отвътре, успех :lol:

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено бобините остават здрави, а комутатора е полупроводников и сдава багажа

...не винаги на един приятел се оказа именно бобина даде 70 кинта мисля за нея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не съм доволен от бобините, горят си здраво, за това външна, за да сте сигурни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като разбереш дали е бубината или комутатора мижеш да си направиш справка за цените тъй като оригинални са мноого скъпи. Аз скроо взех японски комутатор на прилична цена. Ето номера на магазина 089 669 73 22, София, бул. Черни връх 74.поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...