Jump to content
Dilqn_Mitev

Акорд дизел-защо не се предлага автоматик?!?

Recommended Posts

Предпазни мерки казвам,защото много често дизеловите двигатели с автоматична скорст.кутия дават проблеми рано или късно,на много европейски коли и не само!А нашите хора винаги се стремят към Милионни автомобили,както всички знаем!Тойота Авенсис,Тойота Рав-4,Тойота Корола,ако не се лъжа Мазда-6 и т.н и т.н също не се предлагат дизел-автоматик?!? Ако някои има информация или обяснение на това нещо,ще съм благодарен ако го сподели! Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има нещо което не им харесва.например Хонда отложиха за неопределено време продажбата на Акура и Акорди с дизел в Щатите, защото се оказало че с АТ не могат да покрият стандартите за замърсяване :yawn: (а там без автоматик коли от този клас явно са непродаваеми)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпазни мерки казвам,защото много често дизеловите двигатели с автоматична скорст.кутия дават проблеми рано или късно,на много европейски коли и не само!А нашите хора винаги се стремят към Милионни автомобили,както всички знаем!Тойота Авенсис,Тойота Рав-4,Тойота Корола,ако не се лъжа Мазда-6 и т.н и т.н също не се предлагат дизел-автоматик?!? Ако някои има информация или обяснение на това нещо,ще съм благодарен ако го сподели! Поздрави

ДИЗЕЛИТЕ ИМАТ МНОГО ГОЛЯМ ВЪРТЯЩ МОМЕНТ ПРИ НИСКИ ОБОРОТИ ТОВА "МАЧКА " СЪЕДИНИТЕЛИТЕ В АВТОМАТИЧНАТА КУТИЯ И ВОДИ ДО БЪРЗО ИЗНОСВАНЕ 100 -150 хил километра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпазни мерки казвам,защото много често дизеловите двигатели с автоматична скорст.кутия дават проблеми рано или късно,на много европейски коли и не само!А нашите хора винаги се стремят към Милионни автомобили,както всички знаем!Тойота Авенсис,Тойота Рав-4,Тойота Корола,ако не се лъжа Мазда-6 и т.н и т.н също не се предлагат дизел-автоматик?!? Ако някои има информация или обяснение на това нещо,ще съм благодарен ако го сподели! Поздрави

ДИЗЕЛИТЕ ИМАТ МНОГО ГОЛЯМ ВЪРТЯЩ МОМЕНТ ПРИ НИСКИ ОБОРОТИ ТОВА "МАЧКА " СЪЕДИНИТЕЛИТЕ В АВТОМАТИЧНАТА КУТИЯ И ВОДИ ДО БЪРЗО ИЗНОСВАНЕ 100 -150 хил километра
е да има неква логика , че - 2.2 дизелчето е 340нм при 2000-оборота :yawn: и достига 140-те си коня при 4000 ... но пък , както прават - 3.5 V6 DOHC VTEC на Legend IV със 295-кончета и 351нм въртящ момент , верно че чак на 5000 оборота НОООО МИСЛЯ , ЧЕ натоварването на автомата също си е доста :yawn: пак нещо не ми се връзва момента с липсата при дизела ;) МОЖЕ БИ ПЪК , ГОНЯТ ИКОНОМИЯ МАКСИМАЛНО ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,че автомата си харчи повечко е вярно..обаче има хора които това не ги засяга,което ще рече че колите трябва да се предлагат с двата вида скоростна кутия..!Може би найстина,целта им е колите да издържат повече..много от европейските коли (Ауди,МБ,БМВ,ФВ) дизел-автомат след 150-200хил километра сдават багажа(трансмисията)! Мои приятели така сменяха кутиите на коли 2002година+ (150 000км)... Японците не искат това да сполети и техните возила..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;);) най-сетне АКОРД ДИЗЕЛ АВТОМАТИК http://www.honda.bg/index.php?option=com_c...34&Itemid=2 ;););) от дясно в премиери пише че тази година се очаква Акодр 2.2 И-ДТЕК с автоматичка скоростна кутия,и фейслифт на ЛЕГЕНД с нова моторетка! Най-вероятно пак нашия дизел ще стане и дизел на годината :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в американските форуми автоматика на Хонда е едно от малкото неща които са критикувани

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я дай линкколкото ревюта на хонда съм чел, автоматика винаги се е представял много добреможе би критикуват липсата на ръчен режим, палци зад волана ... между другото сивик седан автоматик ги има тези екстри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поне на vtec.net намекват, че в близкото минало това е била най-проблемната част от гледна точка на надеждност. Едва ли не единствената слабост в колите, особено CVT трансмисиите. Съвсем наскоро там имаше спорове, примерно един дилър на Хонда твърдеше, че са си добри като надеждност, но е нужно правилно да се борави с тях - примерно CVT-то бързо се скапвало при опити да се потегли с над 2000 оборота. Ако потърсиш в тамошния форум със сигурност ще попаднеш на такива мнения.

В по-новите модели Хонда борели проблема електронно - т.е. софтуера не дава да форсираш много при тръгване, "души" колата при ускорение в момента на превключване на предавките - което давало много комфортно, незабележимо превключване, но намалява усещането за пъргавина на колата. Имаше и примери май за Фит/Джаз, как с ръчни скорости 0-60мили ги прави за 10сек, а с автоматика за 14 (което си е огромна разлика)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за линковете, интересно четивоявно имат проблеми с местното производство в америка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...