Jump to content
lefter0v

Въпрос към колегите

Recommended Posts

Някой колега засичал ли е от 0-100 и на 402 метра какви времена дава такъв сток мотор без никви подобрения и 17-ки жанти, че неска пробвах и незнам дали немога да настроя инфо борда като хората,мерси предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Х22 ли си ? Кажи и размера на гумите с които си в момента :lol:Иначе 14.8-15 ми се струва нормално за сток кола.За 4 ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен ми е любопитно да знам :yawn:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със 215/40 са ми гумите, ето тези данни изписа борда, и аз така си помислих че е много и да питам тук дали трябва и нещо друго да се настройва за което не прочетох в книжката

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Килограмите на колата(моята с мен е 1250кг),redline i големината на инжекторите(стандартно са 240 при теб са по-големи).Иначе колата сток ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай в двете посоки , да не си се тествал на път с наклон :yawn: щото гледам в подписа ти ,си 2 л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за килограми сам написал 1550, чарвената зона не сам е пипал и инжекторите, ще тествам и с тях по касно, а иначе патя си е перфектно прав с нивел го мерих :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,прелюда тежи 1305 kg по каталог (2.2 втек 4вс) това е без багаж и с пълен резервоар.Значи ако тежиш 80кг и имаш 10л гориво задай 1335 кг.Червената зона я направи 7800 , инжекторите на 340. И да видим какво ще покаже.Гледах из нета ,такова време 14.1 14-2 дават със спортни съединители,без резонатори и по-голяма генерация+колектори.Без сериозен тунинг по двигателя :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15.1-2 по- може да е вярно, ама 14-ки време, е абсурд да даде тоя параход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш си ги дава 14-ки(високи)тоя параход :D Стандартно 5-та генерация от 0-100 я дават 6.9пп.Инжекторите са 345 кубика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направих настройките както казвате,обаче става един конфликт тук, на моментния разход вече ми дава 1.20 а колегата инфоборд казва че трябва да се намаля инжекторската големина докато моментния разход стане 0.6-0.7 , ще пробвам довечера и ще видим дали е настроен нормално вече че и аз не ги повярвах тези времена, сепак колата няма даже и спортен филтър, не генерация ми е с стара за по малкия мотор и би трябвало даже да го спъва... ,тестовете довечера като има малко трафик :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя прелуд е 15.5 стандартен ;) с 17-ки може ид а малко по бавен при сток 15-ки...:D185-тицата... в 14-ките е сам о220 коня модела :Pкоито има претенции да идва.да тестваме.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам претенции :P за JDM версията 200к.с. стига си бил по компетентен от мен!!!.Можеш за сивиците си само да спориш :Dи за някой друго GSI

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на моментния разход вече ми дава 1.20 а колегата инфоборд казва че трябва да се намаля инжекторската големина докато моментния разход стане 0.6-0.7

Няма как да стане 0,6-0,7. На 2.0 мотора е 0,8 без клима и 1.0 със. Това не е само на моя мотор а и на друг колега с инфоборд. На х22 е нормално да е 1,2л./ч. понеже както каза колегата по-горе инжекторите са по големи.А относно времената - не би трябвало да имат нещо общо с големината на инж. Единственото което оказва влияние на времето е корекцияата на гумите.Чакаме с нетърпение новите времена които ще замериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко направих 3 теста пак, смених инжекторите на 345 (което ми се вижда пална глупост като гледам сега как е дава да гори,че няма нищо общо с истинското горене,и така не оказва влияние за времето) направих червена зано 8000 оборота щотото някаде там отива маи, мотора е както казва догги х22а ждм, и пак даде почти сащите времена средно 6.5 до 100 и 14.3 на 402метра, значи все пак може и да е настроен добре борда,аз за това питах за колеги с сащия мотор дали са правили замервания а не всеки да ми казва какво е чел,сега остана колектор с генерация да си зема и друго не ми трябва :DПс: за гумите, ги правя както е дадено по книшката на инфоборда, на оргинал 16-ки е 100, слагам 110 за 17-ки нали така? евентуално тва ако лаже за метрите да не са 402 ами по малко

Редактирано от lefter0v

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тва са заводските стойности на инжекторите,карал съм и с 370 кубикови и няма никаква разлика в горенето,по принцип не е от най горливите този моторНормално е да ти дава 6.5 до 100,все пак повечето тестове не са на разработен мотор,а и ЖДМ-версията е малко по сгъстена от х22а8(мисля че беше)той е 10:1 ах22а е 10,6:1.Ако имаш някакви въпроси мога да помагам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам претенции :D за JDM версията 200к.с. стига си бил по компетентен от мен!!!.Можеш за сивиците си само да спориш :Dи за някой друго GSI

Е какви претенции имаш, мен не ми стана ясно. Аз сьм се пускал с такова Jdm, дясно воланче, японче, няма льжа/ измама... и до 400 метра си вьрви колкото Струната, а тя в 14-ки не може да слезе.Вервайте на Кирчо,бе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва ждм-че или е на 3 цилиндъра или е сакато отвсякъдеЕла се пусни с мен и после пак го кажи :DЧе не са малко тез дет говориха като тебНяма как да вярвам на дървен философ който никога не е имал такъв двигател

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може би има и 0,2 0,3 сек. разлика разминаване м/у инфоборда и официалните на 402м.Все пак там ти изгазсва лампата и тръгваш.А при борда ти решаваш кога да тръгнеш,т.е нямаш загуба от изгасването на лампата до тръгването :Dпс. и на мен ми даде 15.1 без кой знае колко сериозни модификаци...

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва ждм-че или е на 3 цилиндъра или е сакато отвсякъдеЕла се пусни с мен и после пак го кажи ;)Че не са малко тез дет говориха като тебНяма как да вярвам на дървен философ който никога не е имал такъв двигател

да вземе да доидеш един път на писта сливен(поне веднъж) с един стандартен 14-се секунден 2.2 200 коня прелюд 4-та генерация с дясна дирекция )защото аз съм убеден че е ниска 15-ка а не 14-ка.и сигурно ще ми направиш 4-5 коли разлика(поне)защото ние пасем трева и не сме се пускали и виждали прелюди 2.2 ;)а за колегата с астрата наиситна вървеше с един такъв накантар но след 400 метра мисля че преюда дръпна (макар че на там не се гледа това за протокола) :) :) :lol::P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М да, така беше. Люда дрьпна напред, спор няма. Кубиците и мощността си казаха думата, от 4-та нагоре, след 400-ия метър.

Редактирано от stonez

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прелюд 4та 200 коня сток си дава 15,1 ! 185 дава 15,3 ! Но 200 коня в купе от 2ка става една идея по леко и 14,8 14,9 ! доколкото знам . Брат ела някой ден с прелюда до нас ще те мерна с гтека ще пуснеш борда и ще видиш разликата ,моя поне е засичан с официалната техника и ми даде разлика 3 десети по бързо т.е даваше 15,4 а дефакто на Техниката показа 15,7 така че ела и ще се замериш ще имаш и до теб едно сивиче седанче биеш ли го значи си ..... ще ти кажим на място :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти си със 17-ки, но реално общия диаметър на джанта+гума е с почти 1 см по-малък от стоковия размер, затова ти дава тези разлики. Стоково трябва да си със 205/50/16, на което съответства 225/40/17, а ти си с 215/40 т.е. по-ниски гуми. Така че по скоро трябва да посочиш 90, а не 110 за джанти, тогава ще ти даде по-реално време, малко по-слабо от това, което отчиташ в момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за протокола двигателя вече не е мой и не е в 4-та ами в 3-та генерация,дали няма да направи 14-ка :lol: С едни подходящи гуми ще си слезе на 14-ки без да се замисли,стига глупости,на черното-бяло не казвайтепп.Със сигурност много боли когато един такъв кораб те дръпне

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да че си е параход така си е (много убава количка)много ми се искаше да видя някои такъв на живо с 200 коня мотора.;) даже и да го замерим :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта я мерихме във Варна с Г-Тек.6.5 сек. до 100 км/ч и 14,4-14,6сек. на 400м.бяхме двама в колата,но килограмите ги сметнахме по това което знам че тежеше колата преди време.колата е 3-то поколение Прелюд с Н22А японската верския.в САЩ редовно гледам времена на 4-то поколение с минимални ъпгрейди-14.5-14.8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

масата не дава никакво отражение в изчисляването на времето с г-тех ... демек колата ти се движи по-бавно като има един човек в повече и машинката няма да направи нищо за да го компенсира ..предполагам същото важи и за всяка друга техника , поради простата причина , че се мери ВРЕМЕ Иво ако сте били двама в колата и си засякъл толкова - значи махни 2-3 десети до половин секунда ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

масата не дава никакво отражение в изчисляването на времето с г-тех ... демек колата ти се движи по-бавно като има един човек в повече и машинката няма да направи нищо за да го компенсира ..предполагам същото важи и за всяка друга техника , поради простата причина , че се мери ВРЕМЕ Иво ако сте били двама в колата и си засякъл толкова - значи махни 2-3 десети до половин секунда ...

защо да не бави бре?нали в началото й задаваш килограмите,това е най-важният елемент.все пак тя мери ускорението и спрямо килограмите и времето изчислява скоростта.....имаше и един закон на Нютън,който май е в сила......силата е равна на масата по ускорението.....мери си ускорението,даваш му масата и получаваш силата.аз поне така си го представям.ще я видим гадта какво може на италианските и някой ден може и на драг с апаратура да я пусна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

горе-долу си налучкал математиката , но половината ти е излишна :beer:маса ти трябва ако ще мериш сили ... т.е. интересува те мощност за да засечеш време до 100, 200, 400м и т.н., те интересуват само време и ускорение :) и да си максимално лек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може,може....но така мойта кола ще излезне че понавървява прекалено добре,а не го вярвам.може би щото карам и мотори;))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно е прекалено добрия резултат да идва от не-добре настроен г-тех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...