No Limit Performance 180 #1 Публикувано 26 Януари, 2009 (Редактирано) Информация за тези двигатели - H22A JDM, B18C/C5/ , K20A/2 при суап в коша на Сивик 5та/ЦРХ 2ра да речем.Плюсове, минуси, колко е голям ония с двата тестиса при суапа, цени , особенности, и за каквото още се сетиш.Понеже имам познати и с Х22 и с б18ц5 и к20 в црх-а ... та ми е интересно мненията на повечето от вас които имат погледн в/у такива неща. п.п. Темата е чисто информативна за всеки един който реши да се хване с подобна занимавка.п.п.2 Без излишни коментари и караницип.п.3 Ако темата тръгне в добра насока нека да се качи като важна. Редактирано 26 Януари, 2009 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wossner 0 #2 Отговорено 26 Януари, 2009 B18c5 е най-разумния избор според мен. Добри характеристики, лесен за суап. Доста е скъп според мен. K20 излиза безумно скъпо и не е решение. H22 ми се вижда тежък двигател за това купе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #3 Отговорено 26 Януари, 2009 H22A проблемен мотор за тунинг макар че има и сполучливи,б18ц5 хубав мотор но ако почнеш да го развиваш цената ще стигне много високо,к20 за мен е правилния избор съмременен мотор с хубава кутия и лесно му се вадят конете ...но всичко зависи колко $ е приготвил човек и каква е крайната цел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #4 Отговорено 26 Януари, 2009 Аз съм за Б18-интегра Тайпер мотор ....луд мотор ....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #5 Отговорено 26 Януари, 2009 (Редактирано) No replacement for displacement Всичко опира до парите, но наистина обемът и съответно въртящият момент си казват думата. Особено ако говорим за NA проекти- справка JUN Prelude... Нищо лично към FI феновете, но по-трудното е и по-сладко. Макар и по-скъпо. Редактирано 26 Януари, 2009 от batkosio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #6 Отговорено 26 Януари, 2009 а при к20-се истинските части (както се изразява един колега :) са малко по скъпи)иначе които и да е от дватаб18-к20 няма да е грешка !!!!к20 -предимство кутията !!!!!!!!!!. (не е малко) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #7 Отговорено 26 Януари, 2009 а защо никаде не се спомена най добрия според мен Н22а7 мисля че беше прелюд тайп с 220 коня? най евтин е от всички изброени с най много въртящ момент най много кончета !!! частите не са скъпи Може би съперник му е единствено много трудно намиращия и супер скъп к20 220 коня от новата интегра но пак има по малко НМ, но пък влизаш в клас А. много зависи дали е за състезания или само ей така да се кефиш защото ако е за състезания К20 220 е най добрия вариянт . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #8 Отговорено 26 Януари, 2009 Иво, Type S е H22A8 Red Top в 5 генерация Prelude JDM и е 220 коня ( в UK e 200 коня). Изобщо не е най-евтин, а напротив! А пък колко е рядък може да се провери в pistonheads.com или preludeuk.forumup.com !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #9 Отговорено 26 Януари, 2009 За street каране не е ли най приятно да се кара кола с много обороти ? б16б може би или б18ц(6) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #10 Отговорено 26 Януари, 2009 H22A7 е 212 к.с и се слага на Honda Accord Type R 99-02. Новата Integra - последната Integra DC5 е с мотор К20А които наистина е 220 коня. Този мотор в тази му версия се слага и на JDM Civic Type R 2003-2006. Друга модификация на К20А се слага и на JDM Civic Type R FD2 2007 което е седана и има изумителните 225к.с. Eвропейския Civic Type R 03-06 е с мотор К20А2 който е според някои каталози 200к.с, според други 197к.с. Сегашния триврат хеч е с K20Z4 мисля че беше, 201к.с. Аз лично бих препочел JDM K20A 220/225к.с. - по-нов, по-модерен, доказал се като надежден както и В18С/С5. Според мен при него усложнението е че е обратен, монтира се обратно в коша, което създава още работа тенекеджииска и допълнителни разходи. Също така усложнява поставянето на турбо поради същата причина с обърнатото положение, изпускателния колектор е откъм купети и това го прави труден за достъп както и малко място за турбините, може би за това съм виждал повече Type R-и със суперчарджъри, отколкото с турбо, не знам не мога да го твърдя обаче. Въпреки това моя глас е за него. Ето и малко данни от уйкито: K20A File:Honda j20A Engine 01.JPG K20AThe 2.0L (1998cc) j20 engines have 86 mm (3.39 in) bore and 86 mm (3.39 in) stroke. The 2.2L (2157cc) version has 87.0 mm (3.43 in) bore & 90.7 mm (3.57 in) stroke. Found in: Honda Civic Mugen RR Advanced Concept Displacement: 2,157 cc (131.6 cu in) Power: 260 PS (256 hp/191 kW) @ 8250rpm Torque: 237 N·m (175 lb·ft) @ 6750rpm Honda Civic Mugen RR (Honda ABA-FD2) Displacement: 1,998 cc (121.9 cu in) Compression: 11.7:1 Power: 225 PS (222 hp/165 kW) @ 8000rpm Torque: 218 N·m (161 lb·ft) @ 7000rpm Redline: 8400rpm 2007- Honda Civic Type-R (FD2) Displacement: 1,998 cc (121.9 cu in) Compression: 11.7:1 Power: 222 bhp (225 PS, 165 kW) @ 8000 rpm Torque: 158 ft·lbf (215 N·m) @ 7000 rpm Redline: 8600 rpm 2001-2006 Honda Civic Type-R (EP3) Displacement: 1,998 cc (121.9 cu in) Compression: 11.5:1 Power: 212 bhp (218 PS, 158 kW) @ 8000 rpm Torque: 149 ft·lbf (202 N·m) @ 7000 rpm Redline: 8600 rpm 2001-2007 Honda Integra Type-R (DC5) Displacement: 1,998 cc (121.9 cu in) Compression: 11.5:1 Power: 217 bhp (220 PS, 162 kW) @ 8000 rpm Torque: 152 ft·lbf (206 N·m) @ 7000 rpm Redline: 8600 rpm I-VTEC Engagement: 6200rpm 2003-2007 Honda Accord Euro-R Displacement: 1,998 cc (121.9 cu in) Compression: 11.5:1 Power: 217 bhp (220 PS, 162 kW) @ 8000 rpm Torque: 152 f·lbf (206 N·m) @ 7000 rpm Redline: 8800 rpm K20A2 Found in: 2002-2004 Acura RSX Type-S and 2002-2005 Honda Civic Type R (EP3, European) Displacement: 1,998 cc (121.9 cu in) Compression: 11.0:1 Power: 200 ps/198 hp (148 kW) @ 7800rpm Torque: 142ft·lbf (193N·m) @ 5600rpm Redline: 7900pm K20Z4 This inline-4 cylinder internal combustion engine is found in the redesigned Honda Civic Type-R (FN2). It has an aluminium block with an aluminium head, and a bore and stroke of 86 mm*86 mm, resulting in a 1,998 cc (121.9 cu in) displacement. Found in: 2007 Honda Civic Type-R (FN2) (Europe Market) Displacement : 1,998 cc (121.9 cu in) Compression : 11.0:1 Power: 198 bhp (201 PS, 148 kW) @ 7600 rpm Torque: 142 ft·lbf (193 N·m) @ 5600 rpm Redline: 8200 rpm 16V DOHC i-VTEC changes from low speed cams to high speed cams at 5,400 RPM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #11 Отговорено 26 Януари, 2009 Аз съм за К24, хихихи...К20-ката много трудно се слага в старите сивици и трябва да забрави за серво, климатик и други.Н22-ката не става за тунинг, множество проблеми и големи вибрации. Доста тежък и труден за монтаж.Б18-ката е най-хилав от 3-те в заводско състояние, но тунинг компонентите са доста ефтини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #12 Отговорено 26 Януари, 2009 (Редактирано) K20 - TВЪРДО. Това е моето скромно мнение на любител, а моят най-силен довод е.. Ariel Atom K20 Суперчардж прави тази малка количка една от най-бързите Да не говорим купищата суапове на този двигател в civic 5gen. и дори в кошове на други марки - Ford, Opel и т.н. Аз лично съм виждал твърде малко H серия с добър тунинг, и много малко хора се заемат с него - явно има причина.B18 - това е много комерсиализиран мотор, което не е лошо, но просто отбелязвам. Тук в България има сигурно 10 суапа с него, което значи, че има причина и не е случайно. НО пък ако иска човека да е достатъчно уникален взима K20-ката и забравя за повторения - никакъв шанс тук в родната ни страна до колкото ми е известно. А и изглежда супер яко в коша на 5-6ген. ХихиСега си мисля... ако има място за това - най-доброто - F20C, F22C1 Редактирано 26 Януари, 2009 от ShEfA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #13 Отговорено 26 Януари, 2009 (Редактирано) Аз пък ще заложа на х22-ка Не само че съм я карал,ами знам какво може да се извлече от нея,да не говорим че се помпи на 2.4 работен обем,ами и витека и е може би най силен.За невярващите:http://www.youtube.com/watch?v=z7JjvHqEEM8 пп.Кон боб не ядял а? :P Бих заложил най вече на Цучия какво мисли за колата Редактирано 26 Януари, 2009 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wossner 0 #14 Отговорено 26 Януари, 2009 Всеки знае, че К20 е най-добрия от изброените, но цената му е направо "Зверска". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #15 Отговорено 26 Януари, 2009 (Редактирано) k 20 и б18 са на една цена даже к20 е много по комерсиален дори и по евтин.б18ц 200-210 коня... си е класика но уви е с 5-т степенна кутия а к20 с новто поколение 6-т сега видях че хвалят х22 неказвам че е лош помпи се на 2.4 ами... к20 се помпи на 2.7..... б18 на 2.2 .... кои колкото кинти има толкоз може да напомпи искам да ми се обясни ако може кaкаво означава на х22 витека е наи силен......?!?! Редактирано 26 Януари, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #16 Отговорено 26 Януари, 2009 (Редактирано) Той който е трябвало да го каже го е казал четете внимателно субтитрите на клиповете Редактирано 26 Януари, 2009 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wossner 0 #17 Отговорено 26 Януари, 2009 Къде ги грелад на една цена? http://www.torontojdm.com/lite/cart.php?ta...20&pageID=1http://www.jdmenginedepot.com/jdm_engines/Тук определено има разлика в цената Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dangler 1 #18 Отговорено 26 Януари, 2009 Сега си мисля... ако има място за това - най-доброто - F20C, F22C1 При тоя суап толкова трябва да налееш че по добре да си вземеш S2000Иначе по темата 1 време доста се бях запалил и след всичко което изчетох се спрях на К20А Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #19 Отговорено 27 Януари, 2009 Именно затова казах "Ако има място за това" - тоест, ако изобщо може да се мисли за такива неща А иначе... деейъъм тоя прелюд е доста натокан, ама са му вкарани бая джапен парички за да стане това, което е! Сега се чудя колко ли неща от Тцучия не съм гледал... пф Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #20 Отговорено 27 Януари, 2009 Колега можеби това видео ще ти е от помощ останах доста очарован от него имаше и тема в интернет точно за този суап но мисля че с видеото по добре ще се ориентираш ако някой от колегите се сеща да го намери . Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #21 Отговорено 28 Януари, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=CwrpMe2x63M... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #22 Отговорено 28 Януари, 2009 Конвертор psi към bar - 6 psi = 0.4 bar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове