2pac 5 #1 Публикувано 24 Януари, 2009 Здравейте,колегиДнес,за жалост,посетих едно приятелче,дето ми поддържа колата,да провери как е окачването,но се оказа съвсем различен проблем.(1)*Оказа се,че имам протекла гарнитура на картера.Въпросът ми е-какви пари струва гарнитурата???(2)*Скъсан маншон на рейката.Също ме интересува цената.И по-големият проблем е:(3)*Протекла гарнитура на главата,под делкото.-сълзи съвсем леко в единия край,интересува ме,дали проблемът е много сериозен.На щеката не се усеща,но все пак ме притеснява.Въпросът ми е:Струва ли си за едно леко сълзене да свалям главата,да я шлайфам и сменям гарнитурата? --> И ако е необходима тази процедура,питам също за цената...P.S.Само да добавя , че не е прегрявана. ***Благодаря на всички отзовали се.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #2 Отговорено 24 Януари, 2009 Здравейте,колегиДнес,за жалост,посетих едно приятелче,дето ми поддържа колата,да провери как е окачването,но се оказа съвсем различен проблем.(1)*Оказа се,че имам протекла гарнитура на картера.Въпросът ми е-какви пари струва гарнитурата???(2)*Скъсан маншон на рейката.Също ме интересува цената.И по-големият проблем е:(3)*Протекла гарнитура на главата,под делкото.-сълзи съвсем леко в единия край,интересува ме,дали проблемът е много сериозен.На щеката не се усеща,но все пак ме притеснява.Въпросът ми е:Струва ли си за едно леко сълзене да свалям главата,да я шлайфам и сменям гарнитурата? --> И ако е необходима тази процедура,питам също за цената...P.S.Само да добавя , че не е прегрявана. ***Благодаря на всички отзовали се....на мене пилене на главата плюс нова оригинална хондава гарнитура ми взеха 450лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #3 Отговорено 24 Януари, 2009 1: Гарнитура на картера оригинална ми предлагаха за 80 лева. Аз си намерих на 20 лв. (неоригинална) обаче не съм я сменял. Отидох на канал и си притегнах картера и спря да тече 2: Маншона на рейката ще е към 20 лв. (само предполагам).2: Относно теча на гарнитурата: Ти сигурен ли си че тече от там. Да не би да тече от деокото и просто да е омаслило главата и заради това така да ви се струва ??? п.п. B E X 3 M за тая сума и лагери и сегменти трябвало да ти сменят. Гарнитура - 100 лв. , Сегменти - 100 лв. , Лагери 100 лв. , Шлайф - 20-30 лв. (препасването на клапаните може и сам иначе е 100 лв.). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #4 Отговорено 24 Януари, 2009 ами почти сигорен съм...вижда се теч леко и отпред в ъгълчето...а и като пипам деокото от доло не е омаслено....налага ли се смяна на гарнитурата или по добре да не се хващам на хорото и дали проблема е много сериозен??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #5 Отговорено 26 Януари, 2009 Ами крива глава ако не е сериозен проблем не знам какво Ако щя я сваляш да я правиш препоръчвам ти ЗАДЪЛЖИТЕЛНО шлайф на главата + препасване на клапани, и ивентуално гумички на клапаните. Това е най-малкото което трябва да се направи. п.п. Това го пиша, защото съм виждал "МАЙСТОРИ" дето колата хвърлила гарнитурата. И ония вика "НЯМА нужда от шлайф, аз я мерих" А най-често се оказва че ТЪПАКА погледнал главата отдолу с КРИВИТЕ си ОЧИ и без никаква техника решил че е права (все пак нали не е била станала "Г" образна). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #6 Отговорено 26 Януари, 2009 ами почти сигорен съм...вижда се теч леко и отпред в ъгълчето...а и като пипам деокото от доло не е омаслено....налага ли се смяна на гарнитурата или по добре да не се хващам на хорото и дали проблема е много сериозен??? Щом не се усеща сериозна на щеката на маслото карай и си свиркай! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #7 Отговорено 26 Януари, 2009 ами почти сигорен съм...вижда се теч леко и отпред в ъгълчето...а и като пипам деокото от доло не е омаслено....налага ли се смяна на гарнитурата или по добре да не се хващам на хорото и дали проблема е много сериозен??? Щом не се усеща сериозна на щеката на маслото карай и си свиркай!ами и аз така мисля да направя....но ако стане по сериозно ще се прави глава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #8 Отговорено 26 Януари, 2009 (Редактирано) Ами крива глава ако не е сериозен проблем не знам какво Ако щя я сваляш да я правиш препоръчвам ти ЗАДЪЛЖИТЕЛНО шлайф на главата + препасване на клапани, и ивентуално гумички на клапаните. Това е най-малкото което трябва да се направи. п.п. Това го пиша, защото съм виждал "МАЙСТОРИ" дето колата хвърлила гарнитурата. И ония вика "НЯМА нужда от шлайф, аз я мерих" А най-често се оказва че ТЪПАКА погледнал главата отдолу с КРИВИТЕ си ОЧИ и без никаква техника решил че е права (все пак нали не е била станала "Г" образна).Благодаря ти колега с това горе доло сам наясно,но задалжително ли е главата да е крива или може нещо гарнитурата да е здала багажа(може да ти се стори тап вапроса но не сам наясно )...пак и то само сълзи леко? Редактирано 26 Януари, 2009 от 2pac Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aksel 0 #9 Отговорено 26 Януари, 2009 Колега звани ми ако искаш информация от човек които разбира....0883310936 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #10 Отговорено 27 Януари, 2009 (Редактирано) aksel, това какво трябва да значи ? Че ние сме някви заблудени ? Или ти е инпулсен телефона Шегувам се Главата щом се свали почти на 100 % е мръднала малко. В такива случаи я занасяш при хора дето се занимават с това и ако има нужда да ти я шлайфат. Ама повтарям ПРИ ХОРА ДЕТО ЗНАЯТ КАКВО ПРАВЯТ п.п. А да си свалиш главата и да не си препасниш клапаните си е грехота п.п.п. И сам се сещаш, че щом тече масло от там нещо не е наред . Следователно решението си е твое какво да я правиш АМА да не да има ИЗНЕНАДА в някое неподходящо време или случай Редактирано 27 Януари, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове