Jump to content
2pac

Гарнитура на главата

Recommended Posts

Здравейте,колеги!!!Днес,за жалост,посетих едно приятелче,дето ми поддържа колата,да провери как е окачването,но се оказа съвсем различен проблем.(1)*Оказа се,че имам протекла гарнитура на картера.Въпросът ми е-какви пари струва гарнитурата???(2)*Скъсан маншон на рейката.Също ме интересува цената.И по-големият проблем е:(3)*Протекла гарнитура на главата,под делкото.-сълзи съвсем леко в единия край,интересува ме,дали проблемът е много сериозен.На щеката не се усеща,но все пак ме притеснява.Въпросът ми е:Струва ли си за едно леко сълзене да свалям главата,да я шлайфам и сменям гарнитурата? --> И ако е необходима тази процедура,питам също за цената...P.S.Само да добавя , че не е прегрявана. ***Благодаря на всички отзовали се....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги:blink:Днес,за жалост,посетих едно приятелче,дето ми поддържа колата,да провери как е окачването,но се оказа съвсем различен проблем.(1)*Оказа се,че имам протекла гарнитура на картера.Въпросът ми е-какви пари струва гарнитурата???(2)*Скъсан маншон на рейката.Също ме интересува цената.И по-големият проблем е:(3)*Протекла гарнитура на главата,под делкото.-сълзи съвсем леко в единия край,интересува ме,дали проблемът е много сериозен.На щеката не се усеща,но все пак ме притеснява.Въпросът ми е:Струва ли си за едно леко сълзене да свалям главата,да я шлайфам и сменям гарнитурата? --> И ако е необходима тази процедура,питам също за цената...P.S.Само да добавя , че не е прегрявана. ***Благодаря на всички отзовали се....

на мене пилене на главата плюс нова оригинална хондава гарнитура ми взеха 450лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1: Гарнитура на картера оригинална ми предлагаха за 80 лева. Аз си намерих на 20 лв. (неоригинална) обаче не съм я сменял. Отидох на канал и си притегнах картера и спря да тече :blink: 2: Маншона на рейката ще е към 20 лв. (само предполагам).2: Относно теча на гарнитурата: Ти сигурен ли си че тече от там. Да не би да тече от деокото и просто да е омаслило главата и заради това така да ви се струва ??? п.п. B E X 3 M за тая сума и лагери и сегменти трябвало да ти сменят. Гарнитура - 100 лв. , Сегменти - 100 лв. , Лагери 100 лв. , Шлайф - 20-30 лв. (препасването на клапаните може и сам иначе е 100 лв.).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами почти сигорен съм...вижда се теч леко и отпред в ъгълчето...а и като пипам деокото от доло не е омаслено....налага ли се смяна на гарнитурата или по добре да не се хващам на хорото и дали проблема е много сериозен??? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами крива глава ако не е сериозен проблем не знам какво :fun: Ако щя я сваляш да я правиш препоръчвам ти ЗАДЪЛЖИТЕЛНО шлайф на главата + препасване на клапани, и ивентуално гумички на клапаните. Това е най-малкото което трябва да се направи. п.п. Това го пиша, защото съм виждал "МАЙСТОРИ" дето колата хвърлила гарнитурата. И ония вика "НЯМА нужда от шлайф, аз я мерих" !!! А най-често се оказва че ТЪПАКА погледнал главата отдолу с КРИВИТЕ си ОЧИ и без никаква техника решил че е права (все пак нали не е била станала "Г" образна).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами почти сигорен съм...вижда се теч леко и отпред в ъгълчето...а и като пипам деокото от доло не е омаслено....налага ли се смяна на гарнитурата или по добре да не се хващам на хорото и дали проблема е много сериозен??? :fun:

Щом не се усеща сериозна на щеката на маслото карай и си свиркай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами почти сигорен съм...вижда се теч леко и отпред в ъгълчето...а и като пипам деокото от доло не е омаслено....налага ли се смяна на гарнитурата или по добре да не се хващам на хорото и дали проблема е много сериозен??? :)

Щом не се усеща сериозна на щеката на маслото карай и си свиркай!
ами и аз така мисля да направя....но ако стане по сериозно ще се прави глава!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами крива глава ако не е сериозен проблем не знам какво :) Ако щя я сваляш да я правиш препоръчвам ти ЗАДЪЛЖИТЕЛНО шлайф на главата + препасване на клапани, и ивентуално гумички на клапаните. Това е най-малкото което трябва да се направи. п.п. Това го пиша, защото съм виждал "МАЙСТОРИ" дето колата хвърлила гарнитурата. И ония вика "НЯМА нужда от шлайф, аз я мерих" !!! А най-често се оказва че ТЪПАКА погледнал главата отдолу с КРИВИТЕ си ОЧИ и без никаква техника решил че е права (все пак нали не е била станала "Г" образна).

Благодаря ти колега с това горе доло сам наясно,но задалжително ли е главата да е крива или може нещо гарнитурата да е здала багажа(може да ти се стори тап вапроса но не сам наясно :P )...пак и то само сълзи леко? Редактирано от 2pac

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега звани ми ако искаш информация от човек които разбира....0883310936

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aksel, това какво трябва да значи ? Че ние сме някви заблудени ? Или ти е инпулсен телефона :):P Шегувам се :P

 

Главата щом се свали почти на 100 % е мръднала малко. В такива случаи я занасяш при хора дето се занимават с това и ако има нужда да ти я шлайфат. Ама повтарям ПРИ ХОРА ДЕТО ЗНАЯТ КАКВО ПРАВЯТ !!!

 

п.п. А да си свалиш главата и да не си препасниш клапаните си е грехота :P

п.п.п. И сам се сещаш, че щом тече масло от там нещо не е наред . Следователно решението си е твое какво да я правиш АМА да не да има ИЗНЕНАДА в някое неподходящо време или случай ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...