Jump to content
Atliman

Въпрос за километража

Recommended Posts

Проблема ми е следния...километража ми и скоростомера спират и тръгват когато си искат, а обортомера, стрелката за бензина и температурата ми работят и не спират. Лампичката ми за бордовия компютър ми светва от време на време и трябва да загася колата и да я запаля, за да се оправи, незнам дали е свързано с километража...Някои ми казват че проблема е от таблото, други от жилото на километража, трети от компютъра, абе аз се обърках тотално, надеждата ми е в този форум. Бихте ли ми помогнали...мерси предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямаш жило. отчитането е електронно. относно светването на лампата си виж грешките в компютъра. има доста теми как се прави това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ми е следния...километража ми и скоростомера спират и тръгват когато си искат, а обортомера, стрелката за бензина и температурата ми работят и не спират.

...а оборотомера вярно ли ти отчита аз имам същия проблем плюс тоя за оборотомера понякога отчита с 1000 по малко иначе провери буксата коята влиза в скоростната кутия дали контактува добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopicЕди, ти още ли не си сменил оборотомера? Моя ме лъжеше, дори не се поддаде на настроика. Смених го, сверих си го и се родих :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм с т.нар. плазмени километражи, проблема ми е подобен....от време на време спират да светят и сами се оправят, всеки път е различно (понякога е през ден, понякога през седмица, понякога е за няколко часа, случвало ми се е да си стои така и 10 дена), а понякога докато километража си свети и всичко си работи както трябва скоростомера стига до 20 км/ч и докато не мине 80км/ч примерно стрелката си стои на 20, а понякога и с 130 да карам пр., пак си стои на 20 км/ч.......може и да имаме нещо общо с проблемите на колегата.....идеи :) ?!? П.С. да добавя, че с оборотомера няма абсолютно никакви проблеми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах сащият проблем отчиташе когато си иска.Смених платката която е зад километража и се оправи.Свали тази платката и я огледаи за пукнати спойки и притегни болченцата който даржат километража.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах сащият проблем отчиташе когато си иска.Смених платката която е зад километража и се оправи.Свали тази платката и я огледаи за пукнати спойки и притегни болченцата който даржат километража.

Благодаря, за съвета, още утре ще сваля километража и ще видя въпросната платка... ;):D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopicЕди, ти още ли не си сменил оборотомера? Моя ме лъжеше, дори не се поддаде на настроика. Смених го, сверих си го и се родих ;)

...еми за да го сменя трябва друг пък аз нямам ...пречи ми само за гонките,но долу горе прицелвам смяната :) иначе километража ми е се тая дали бачка поне не се шашкат пасажерите а и по малко качва километрите ;) ...мисля,че трябва да разглобя джаджата където влиза буксата в скоростната кутия,но ме е страх да не прецакам нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем да разглобиш джаджата в скоростната кутия, не е толкова комплексно. И на мен ми правеше проблем със скоростомеро от време на време. Аз го свалих и освежих и не съжалявам. Греста вътре беше станала на лепило. Разглобих го до основи, промих го и сложих нова грес. От тогава никви проблеми.edit: а за оборотомера, може да си поиграеш с потенциометъра на платката на оборотомера да го понастроиш.

Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем да разглобиш джаджата в скоростната кутия, не е толкова комплексно. И на мен ми правеше проблем със скоростомеро от време на време. Аз го свалих и освежих и не съжалявам. Греста вътре беше станала на лепило. Разглобих го до основи, промих го и сложих нова грес. От тогава никви проблеми.edit: а за оборотомера, може да си поиграеш с потенциометъра на платката на оборотомера да го понастроиш.

Къде се намира въпросната джаджа в скоростната кутия, как да я разглобя и да видя как е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намира се точно над диференциала на скоростната кутия, зад стартера. Държи се на 2 болта, буксата е нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намира се точно над диференциала на скоростната кутия, зад стартера. Държи се на 2 болта, буксата е нагоре.

Не мога да я намеря тази букса, сори ама наистина не разбирам почти нищо, моля те ако имаш възможност ми го обясни със снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем да разглобиш джаджата в скоростната кутия, не е толкова комплексно. И на мен ми правеше проблем със скоростомеро от време на време. Аз го свалих и освежих и не съжалявам. Греста вътре беше станала на лепило. Разглобих го до основи, промих го и сложих нова грес. От тогава никви проблеми.edit: а за оборотомера, може да си поиграеш с потенциометъра на платката на оборотомера да го понастроиш.

Колега, пробвах се да го разглобя и не можах напълно, като го отворих излезе едно малко желязце омазано с грес, долната част въпбще не искаше да се махне... Горната част, където се включва буксата, въобще не мърдат винчетата, явно са много клеясали...Би ли ми обяснил как се маха долната част, където стои греста, за да промия и сменя грестта. Иначе явно от там е проблема, защото след отварянето и затварянето километража и скоростомера ми тръгват и много рядко спират...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ти трябва по-добър инструмент? В завода явно ги стягат добре :lol:Ако си свалил целия датчик, остава да развиеш двата болта за долната част и двете болтчета от горе където е самия датчик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ти трябва по-добър инструмент? В завода явно ги стягат добре :oАко си свалил целия датчик, остава да развиеш двата болта за долната част и двете болтчета от горе където е самия датчик.

Най-накрая успях да разглобя тая джаджа и настина се оказа че няма почти никаква грес. Изчистих го хубаво и намазах с графитена грес и засега ужне спира да работи, но ще видим дали ще е за постоянно. Мисля също да пръсна малко на буксата отгоре контактен спрей за всеки случай. Колега мерси ти са помоща. :o:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...