PETE_TONG 23 #1 Публикувано 19 Януари, 2009 Такаааа,след дълго ползване на търсачката и много нощни часове прекарани в четене на коментари за китайските койлове в Ебей ,и дълго проучване от мои приятели Хондаджии стигам до извода ,че е по добре да резна намотка и половина отрпед и 1 отзад и да си свиркам отколкото да си разбивам бъбреците и амортесьорите с китайските койлове! Искам да ви помоля,ако някой я е вършил таз интервенция да ми каже,на място може ли да се отрежат или трябва да се свалят! Разбрах че трябвало да се режат под определен ъгъл! дайте акъл! П.П. ПОДЧЕРТАВАМ колата няма да се кара на рали да е с твърдо окачване ,ще я прая фасонлиика само! На коментари от сорта " Има пружини по 100 кинта що не си купиш ми прайш тъпни " няма да отговарям! Тя сега е като лагерна количчка,представям си с койлове!П.П. Да пишат хора които могат да ми помогнат,семкаджиите и спамерите си лягайте да спите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #2 Отговорено 19 Януари, 2009 (Редактирано) Такаааа,след дълго ползване на търсачката и много нощни часове прекарани в четене на коментари за китайските койлове в Ебей ,и дълго проучване от мои приятели Хондаджии стигам до извода ,че е по добре да резна намотка и половина отрпед и 1 отзад и да си свиркам отколкото да си разбивам бъбреците и амортесьорите с китайските койлове! Искам да ви помоля,ако някой я е вършил таз интервенция да ми каже,на място може ли да се отрежат или трябва да се свалят! Разбрах че трябвало да се режат под определен ъгъл! дайте акъл! П.П. ПОДЧЕРТАВАМ колата няма да се кара на рали да е с твърдо окачване ,ще я прая фасонлиика само! На коментари от сорта " Има пружини по 100 кинта що не си купиш ми прайш тъпни " няма да отговарям! Тя сега е като лагерна количчка,представям си с койлове!П.П. Да пишат хора които могат да ми помогнат,семкаджиите и спамерите си лягайте да спите!Скоро когато аз тарсех пружини бях намерил една тема за рязаните и един колега беше показал как си е рязал неговите потарси я ще ти е от полза ще видиш точно за какво става дума защото когато я отрежеш от който и да е край тя не пасва на точното си място колегата беше показал как е фанал крайчетата на прожината с скоби да доката агала А и етоя и темата разгледай http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%D0%B8&st=0 Редактирано 19 Януари, 2009 от M.R.Tuning Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #3 Отговорено 19 Януари, 2009 Благодаря колега,темата е изключително изчерпателна ими помогнамного! Февруари месец като нямам да уча(в магистърска сесия съм) ще режем пружините с едно приятелче и тос 6-та ген.и ще публикувам снимки за философите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #4 Отговорено 19 Януари, 2009 Благодаря колега,темата е изключително изчерпателна ими помогнамного! Февруари месец като нямам да уча(в магистърска сесия съм) ще режем пружините с едно приятелче и тос 6-та ген.и ще публикувам снимки за философите! ;) а да видим и как ще вози Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest White`DeviL #5 Отговорено 19 Януари, 2009 Според мен не е много здравословно да си режеш пружините, защото ще нарушиш каленоста.И заради фасона после да търсиш други пружини ако някоя се счупи, а ако са меки пружините ти сега в момента като ги скасиш няма ли да ти опират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #6 Отговорено 19 Януари, 2009 Аз няма да ти вкарвам оферти за пружини ама не мога да разбера тоя БГ тунинг дето го правите. От какъв зор ще си режеш пружините? Не искаш да вози твърдо но я искаш ниска така ли? И защо пък трябва да купуваш китайски коиловери? Просто сложи едни понижаващи пружини и готово. Тук сигурно е и момента да уточним че между понижаващи и спортни пружини разлика има. Ако целта ти е просто работата да стане без пари това вече е друг въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #7 Отговорено 19 Януари, 2009 Изчетох темата на един колега преди мене който е рязал,калеността нема как да се наруши защото е нъжна доста голяма температура което флекса не може да развие,а и при рязането не се нагрява целия метал а само участъка в който се реже! Второ Пружините ми са здрави и доста твърди и високи не вярвам да опира след като ги скъся с 1.5 витки отпред и 1 витка отзад. А за понижаващи пружини 400 стотака нема да дам посмъртно,колата няма да е вечна и вечно моя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #8 Отговорено 20 Януари, 2009 пружините са допълнително усилени в краищата. рязанато на пружини е крайно нежелателно. аз си взех немски пружини и колата ми си вози почти като преди. и моя съвет е да си вземеш понижаващи пружини а не коиловери. с парите които ще избиеш като продадеш твойте не идват скъпо дори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest White`DeviL #9 Отговорено 20 Януари, 2009 Имаше хора от форума които продават понижаващи пружини и то на цената на едни койлове. Просто е нужно редовно да преглеждаш "Продава". Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #10 Отговорено 20 Януари, 2009 Винаги го има варианта да си вземеш цяло спортно регулируемо (на височина и твърдост) окачване от известна марка и да знаеш че си направил нещо като хората , ама цифрата е друга.Китайските боклуци в ebay не са единствените неща които можеш да си купиш.Ето ти пример окачвне за нисан http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...=#ht_1361wt_280Поздрави и успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slona 5 #11 Отговорено 20 Януари, 2009 аз искам да видя и да усетя фабрична 6-та ген. която вози като лагерна количка иначе до рязането не е проблем просто можеш да запазиш оригиналните си пружини за зимата и да си купиш от някой колега понижаващи няма голяма разлика във возията но няма да правиш побългаряваниа и ще имаш два варианта за окачване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spooner 11 #12 Отговорено 20 Януари, 2009 Аз сам рязал пружини не на Хонда ама все тая . Трябва да ги свалиш че на пъната пружина с шлаифа е опасно. Иначе сваляш режеш нямаш ядове става лесно и бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #13 Отговорено 20 Януари, 2009 колега аз лятото си купих от един колега оригинални пружини за 6 ген и ги резхнахзнам че не е полезно, знам че е вредно, но с понижаващите пружини нали пак се скъсява живота на амортесьора.. така че.. за возията.. нямаше разликапо същия начин возеше, опирал съм посредата няколко пъти - там е зора. ще внимаваш малко повече и тва екакто казва един приятел "гъзарията изисква жертви "а и те съветвам да направиш като мен - вземи си отнякаде 2ри чифт а си остави твойте за зимата, че като навали сняг си *** мамата с ниска кола.. успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #14 Отговорено 20 Януари, 2009 колега аз лятото си купих от един колега оригинални пружини за 6 ген и ги резхнахзнам че не е полезно, знам че е вредно, но с понижаващите пружини нали пак се скъсява живота на амортесьора.. така че.. за возията.. нямаше разликапо същия начин возеше, опирал съм посредата няколко пъти - там е зора. ще внимаваш малко повече и тва екакто казва един приятел "гъзарията изисква жертви "а и те съветвам да направиш като мен - вземи си отнякаде 2ри чифт а си остави твойте за зимата, че като навали сняг си *** мамата с ниска кола.. успех!Мерси за разбирането колега,аз съм го решил ще ги режа с 1.5 витки(3см) отпред и 1 витка(2см) отзад,проблема ми не е в това да ги режа или не щото е решено вече(стокови пружини колкото си искаш по 40/50 лефа), може ли някой да ми каже как се режат! В смисъл разбрах ,че трябва да се свалят,ама не ми стана ясно края на пружината се захваща с скоби за долната витка за да може да докарма ъгъла ли кво!? Колегата с англичанката дето е рязал да пообясни малко,ще съм му безкрайно благодарен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #15 Отговорено 20 Януари, 2009 само така колега аз съм ти фен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slona 5 #16 Отговорено 20 Януари, 2009 не че искам да правя реклама http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=30292но това е един хубав вариант и само не разбирам защо си решил да си режеш пружините (не че не съм го правил и аз) но просто за разлика между сток пружини и понежаващи разликата от 30-40лв не си заслужава да си разваляш зимния вариант по добре спести 40лв от закуски и кафета не от пружини и си вземи понижаващи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #17 Отговорено 20 Януари, 2009 колега сигурен ли си че не искаш да си купиш чехли от Илиенци ??? Ама айде върви си купи чехли от Илиенци ! Абе не може така да не искаш чехли от Илиенци ;) ай стига с простотията ми ами да помогна на колегата. Аз си рязах пружините отпред със 1.5 намотки. Понеже моята по дефаут е кораб усетих доста голяма разлика. Първо бях ги резнал с 1 навивка и разликата беше много малка. Пак като влезех в завой се чудеше да ли да не се преобърне. След това резнах още 0.5 навивки. Тогава разликата беше доста по-голяма. Вдърви се возията малко , но и в завой беше доста по-добре. Та мисълта ми е да внимаваш колко режеш, може да премине Процедура на рязането:1: вдигаш колата на крик и разскачаш горен шарнир, от горната страна на лонжера 2-те гайки, които държат амортисьора и един болт който държи амортисьора към долния носач. 2: ТРЯБВА ДА ИМАШ СКОБИ с тези скоби се стягат пружините за да може да ги свалиш от самия амортисьор. Иначе ще има избити зъби и т.н. (макар че на мохера ги връзвах с тел ама е крайно рисковано). 3:режеш пружината колкото искаш и процедурата по обратния ред. пружината се реже от долната страна (към носача). И режеш по малко да не се нагрява много много пружината. След като я слагаш обратно в долното легло си има засечка, просто гледай края на пружината да влезе в нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slona 5 #18 Отговорено 21 Януари, 2009 аз пък си мисля че пружините се режат отгоре защото отдолу са тесни и се разширявят нагоре и ако ги среже както е решил ще отиде много нагоре и няма да може да я намести после във леглото защото ще е широка виждал съм рязани отдолу и после им заваряват един по широк водач иначе отгоре има доста за рязане и леглото отгоре със тампона е доста по хубаво ако мога ще постна и снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #19 Отговорено 21 Януари, 2009 Виждам че не сте се уморили да се занимавате с глупости.Българина явно е технически по-грамотен от конструктора който е измислил колата.Пич,доколкото разбирам трябва колата ти да стане по-гъзарска без пари и като бонус евентуално по-стабилна?Щом си изчел толкова,някъде в сайт извън БГ да си прочел някой да си реже пружините? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #20 Отговорено 21 Януари, 2009 slona, това което съм написал е от личен опит, а не от това което съм чувал Относно разширяването на пружината като се среже отдолу си прав. Обаче ако среже 1.5 навивки си е напълно нормално и в границите които позволява. И другата причина е че отдолу има доста голяма засечка да влезе пружината. Отгоре такова нещо няма. Там заводско си е равно и пружината е скосена. Ако резнеш отгоре после не може да легне на тампона както трябва и най-вероятно ще го пробие. MAD DOG, по принцип си прав. ОБАЧЕ хората на запад не карат коли за по 1000 евро. И заплатите им не са по 200 евро. А относно да ли българина е по-голям инженер 2 прости примера: 1: Смених си смукателния колектор и колата значително върви по-добре и гори по малко. Странно но факт. 2: Направих си стрът бар. Излезе ми 10 лв. всичко. Ако го направят фабрично сигурно ще им излезе 2 лв. Разликата в управлението и стабилността е огромна. Та въпроса ми е : Защо не слагат фабрично ?? Отговора в двата случая е следния: Те са ЗНАЧИТЕЛНО по - големи инженери, ОБАЧЕ е друг въпроса дали ще ти направят колата максимално оптимизирана. Поради простата причина че всеки ще си купи базовия модел защото е по-евтин и ще е със същото качество като на по-скъпите. п.п. Слоне, кога ще ми дадеш да направя едно кръгче с Тойотата, че ми е мечта от доста време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #21 Отговорено 21 Януари, 2009 незнам закакво толкова го мислите предполагам колата няма да се кара по състезания ,пича иска да е гъзар а за пари и дума да не става ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #22 Отговорено 21 Януари, 2009 (Редактирано) Митак, то всеки иска с пръдня боя да прави , но УВИ Редактирано 21 Януари, 2009 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #23 Отговорено 22 Януари, 2009 (Редактирано) Благодаря на колегите които ми дадоха съвети! !!! А за всички които мислят ,че през 1986 година ралиджииските ладички не са били с рязани пружини и не са карали по 10 състезания и то с тях,мога да ги поздравя! Колата се кара за кеф и да ме придвижва от точка А до точка Б,щом рязаните пружини ще ми вършат работа само да я смъкна леко наолу ,ще режа! Няма да ходя нито на писта,нито на планинско за да влизам с по 110км/ч в завоите ,че да съм с окачване за 500лв. п.П. Само да изпече едно слънце към март месец,за да компенсираме лошото поведение на пътя с рязаните пружини,ще има проект горни и долни разпънки Home Made.За всички други ще използвам един лаф на колегите само ,че в Хонда вариянт: "Кучетата лаят,Хондата си върви!" Редактирано 22 Януари, 2009 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #24 Отговорено 22 Януари, 2009 Аз пък бих поздравил хората със "Спортно Окачване" за 500 лв. дето си мислят че е качествено. Само да ми кажат как става тая работа ? Ем 500 лв. Ем КАЧЕСТВЕНИИИИ Като за един УМРЯЛ Билдщайн (за оригинално окачване) ми искаха по 200 лв само за 1 амортисьор . Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #25 Отговорено 22 Януари, 2009 за окачване може да се говори някаде от 2000лв(при тоя курс на долара) ...а за ладите прузините са рязани но неса от лада !само идея за следващ проект карбонов капак от стари чували и смула (тва на майтап) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #26 Отговорено 22 Януари, 2009 (Редактирано) Аз пък бих поздравил хората със "Спортно Окачване" за 500 лв. дето си мислят че е качествено. Само да ми кажат как става тая работа ? Ем 500 лв. Ем КАЧЕСТВЕНИИИИ Като за един УМРЯЛ Билдщайн (за оригинално окачване) ми искаха по 200 лв само за 1 амортисьор . Поздрави http://forums.hondabg.com/index.php?showto...285&hl=koniАми да ти кажа не е лошо окачването.Иначе дадох линк по-горе за нещо още по-прилично и на съответната цена.ПС: А Билщайн са една от най-големите марки в окачванията , не случайно има много коли заводско с такова. Редактирано 22 Януари, 2009 от Izanagi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavkov_1984 3 #27 Отговорено 22 Януари, 2009 Аз от две години карам с две намотки по-малко и за сега нямам проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #28 Отговорено 23 Януари, 2009 Темата може да се заключва,получих желаните отговори! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STANCHO 1 2 #29 Отговорено 23 Януари, 2009 колега аз лятото си купих от един колега оригинални пружини за 6 ген и ги резхнахзнам че не е полезно, знам че е вредно, но с понижаващите пружини нали пак се скъсява живота на амортесьора.. така че.. за возията.. нямаше разликапо същия начин возеше, опирал съм посредата няколко пъти - там е зора. ще внимаваш малко повече и тва екакто казва един приятел "гъзарията изисква жертви "а и те съветвам да направиш като мен - вземи си отнякаде 2ри чифт а си остави твойте за зимата, че като навали сняг си *** мамата с ниска кола.. успех! Има ли някаде доказателства че се скъсява живота на амортисьора след слагането на спортна пружина (хубава).Питам понеже преди много време имах ауди и на него бях със спортни нямах проблем с амортисьора 3 години, след това си взех хонда 5-та хеч пак 3 години нямах никаквъ проблем с него сега вече година и малко отгоре съм с сивик 5-та купе пак нямам проблем. Да чукна на дърво дано продалжавам да нямам де , но ако има нещо доказано ми го покажи да прочета.Не го приемай като заяждане просто ми е интересно да прочета.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #30 Отговорено 23 Януари, 2009 Хмм със стокови амортесьори ли си ако си с такива и спорни пружини ще подскачаш до небето с хондето защото е лека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OXYGEN 0 #31 Отговорено 23 Януари, 2009 (Редактирано) Хмм със стокови амортесьори ли си ако си с такива и спорни пружини ще подскачаш до небето с хондето защото е лека Потвърждавам напълно това. Нашите пътища не са за ниско и твърдо окачване.Замислете се WRC-тата дали са ниски?По неравен терен си трябва по-високо и меко окачване.Да не стане после уж "тунингована бигачка", а влачейки се с 30 по павета и минавайки на първа и полусъединител легнали полицаи, отзад жигулите нервно да ти свиркат че им се пречкаш....PS. Там където ти ще минаваш max с 40 (щото едва ще я удържаш от подскоци), аз с моя параход ще си перкам и с 80...Ама гъзарията е голяма работа... Редактирано 23 Януари, 2009 от OXYGEN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове