OUTLAW 24 #1 Публикувано 17 Януари, 2009 Днес случаино си свалих предните гуми и видях че спирачните дискове синеят и се чудя защо са станали такива сменях накладките на скоро много съм доволен от тях ДЕЛФИ са много добре спират в различно каране но да неби да е от тях нещо да са ми прецакали диковете незнам ,...опасно ли е да карам така да не стане нещо или трябва да ги сменям МЕРСИ НА ВСИЧКИ одговорили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #2 Отговорено 17 Януари, 2009 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #3 Отговорено 17 Януари, 2009 най-вероятно ти задържат апаратите и ти прегряват дисковете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #4 Отговорено 17 Януари, 2009 ми до сега съм нямал проблеми как да проверя дали наистина задържат при вдигната кола и на свободна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #5 Отговорено 17 Януари, 2009 виж дали са по тънки от сервизния лимит (19мм на сивик мисля че беше). синеето както каза Benji е признак че дисковете прегряват, което никак не е добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #6 Отговорено 17 Януари, 2009 леле значи съм за нови дискчета лошо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venci_vin 0 #7 Отговорено 17 Януари, 2009 Вероятно блокират буталата на апаратите,защото са се показвали повече и са събрали мръсотии. Можеш да ги почистиш. Виж и накладките-понякога отливката на ушите им,където лягат на апаратите имат осенъци и заклинват! Поопили ги внимателно. Трябва да се движат добре,но да не са ѝ много хлабави. Тогава се получава характерно притропване!Дано не си прецакал дисковете! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #8 Отговорено 17 Януари, 2009 Не е нужно да имаш дефект в спирачната система за да са ти сини дисковете.Прекалено агресивното каране също е фактор за прегряване на дисковете.Когато си пришпорвал колата и несъзнателно преминеш през гол.Локва е възможно дори да ги напукаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
soprano 0 #9 Отговорено 17 Януари, 2009 братле отиваш на ВлАДАЯ 15 в сервиза на шкодрата и там ще ти излекуват всички проблеми по спирачкитетова е в Пловдив Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dotz 4 #10 Отговорено 17 Януари, 2009 Але Иво,тя тая д15-ка се кара колкото може ,толкова! При това градско от светофар до сфетофар,като нищо си ги прегрял! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #11 Отговорено 17 Януари, 2009 Не става така ... за да се прегреят спирачки трябва или спиране от сериозна скорост или постоянно триене при дълъг преход ... от светофар до светофар както и да караш, не можеш да ги прегрееш ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aksel 0 #12 Отговорено 17 Януари, 2009 наи вероятно парво си ги искривил и после е станала белята исркивяват се като спираш от висока скорост и след тожа минеш през локва... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dotz 4 #13 Отговорено 18 Януари, 2009 Именно и аз страдам от тази болест,и ще слагам нови дискове! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #14 Отговорено 18 Януари, 2009 значи нищо чудно в това мокро време да съм минал през някоя локва с загрети тискове и е станало белята еми квото е тва е на заплата с комплект дискове и ще излитаме отново на МАКС мерси колеги за одговорите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KU4E_DUX 2 #15 Отговорено 18 Януари, 2009 (Редактирано) Абе колеги незнам какви глупости говорите та само се ядосвам от одеве . Вие знаете ли как се криви диск ? Знаете ли каква температура и как трябва да си карал и да си спирал едновренно зада ти се загреят дисковете и да минеш през локва и да ти се изкриват ? Първо както каза единия колега по нагоре :карал си по агресивно и си спирал повече и по рязко от висока скорост ,2 -ро не е чак болка за умиралка че са били малко сини и аз съм посинявал моите ,3 ако ти задържат спирачките ще ти мириши постоянно на феродо и колатя нам да ти тругва както преди за проверка : ( вдигаш всяко колело и го завърташ и ако се върти свободно какво значи?) и 4-то както казах 1 точка ако си карал толкова бясно да са станали сини и да минеш през гиол да се залеле добре диска а не да му капнат 10 капки и краиии изкреви се диска тва данетие ламарина бе пич . и 5-то ако са ти криви дисковето като натиснеш малко педала без да спираш и колата ти насича в спирането чакккккккк тогава имаш проблеми с дисковете и са криви Редактирано 18 Януари, 2009 от KU4E_DUX Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #16 Отговорено 18 Януари, 2009 аз нямам криви дискове нито неспират зле просто питах защо са сини и да ли не е опасно да се кара така ,..несъм казал кое как се искривява и със колко вода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #17 Отговорено 18 Януари, 2009 колеги още един проблем възникна да използвам същата тема ,..кокато нетисна спирачките не секи път но ми присветва лампата за ръчната при положение че не е дръпната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #18 Отговорено 18 Януари, 2009 Провери си нивото на спирачката течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #19 Отговорено 18 Януари, 2009 Колегата над мен е прав. Забележи, че това не е лампа само за ръчната скорост (P) а е и за спирачките (O). В казанчето на спирачната течност имаш едни сензор, който се потапя в нея заедно с капачката - той е свързан към тази лампа. Виж си наистина нивото, а ако не е от там... пиши пак, че моята компетентност се изчерпва до тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RikoV 1 #20 Отговорено 18 Януари, 2009 И още нещо в допълнение на ShEfA.Ако спирачната течност ти е малко (а най вероятно е така ) не е зле да си погледнеш и в какво състояние са ти накладките, защото най вероятно са за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #21 Отговорено 18 Януари, 2009 KU4E_DUX, е почти прав .. но мириса на феродо не е задължителен - карах Варна-София със задържаща спирачка на предно дясно ( не знам как не се убих ) .. след Плевен ( минах от там ) започна при спиране от 120-140 да ми дърпа яко - викам .. нещо не е наред, но ще видя като се прибера ... прибрах се и директно в сервиза на Дунев ( неделя вечер никой друг не работи , а трябваше на сутринта да бягам към Пловдив ) .. сваляме гумата и се оказа че :1. дисковете ми още светят 2. останал съм само с желязото на накладките от дясно.. а мирис нямаше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #22 Отговорено 18 Януари, 2009 Смени си накладките и ще си решиш роблема Това делфи е толкова твърдо, че спокойно можеш да си го караш на двойно вентилирани дискове. Аз смених дискове Делфи и накладки Делфи, свалиха ми към 1мм от диска за 10 000 км и дисковете както при теб бяха придобили синкав цвят. Сега с Феродото проблеми нямам, също така Текстар накладките са много добри ( поне според мен ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #23 Отговорено 19 Януари, 2009 моите старите накладки бяха феродо и наистина тогава съм нямал проблеми маи маи наистина е от накладките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #24 Отговорено 19 Януари, 2009 (Редактирано) Абе колеги незнам какви глупости говорите та само се ядосвам от одеве . Вие знаете ли как се криви диск ? Знаете ли каква температура и как трябва да си карал и да си спирал едновренно зада ти се загреят дисковете и да минеш през локва и да ти се изкриват ? Първо както каза единия колега по нагоре :карал си по агресивно и си спирал повече и по рязко от висока скорост ,2 -ро не е чак болка за умиралка че са били малко сини и аз съм посинявал моите ,3 ако ти задържат спирачките ще ти мириши постоянно на феродо и колатя нам да ти тругва както преди за проверка : ( вдигаш всяко колело и го завърташ и ако се върти свободно какво значи?) и 4-то както казах 1 точка ако си карал толкова бясно да са станали сини и да минеш през гиол да се залеле добре диска а не да му капнат 10 капки и краиии изкреви се диска тва данетие ламарина бе пич . и 5-то ако са ти криви дисковето като натиснеш малко педала без да спираш и колата ти насича в спирането чакккккккк тогава имаш проблеми с дисковете и са кривиНапълно подкрепям колегата какви са тия глупости криви дискове от локви и ако така се пукат дискове щяха на всяка втора кола да са напукани поне не говорете глупости .... че сте смешни така. Диска се е трил със нещо по кораво от феродо затова е посинял няма нищо страшно в това даже добре закалили са се карай си колата и си свиркай сини сини кат почне да не спира тогава имаш проблем тоя диск не се чупи така ! и накладките не са ти за сменяне можеш да ги провериш .Хвърли им едно око ако имат живот си караи спокоино Редактирано 19 Януари, 2009 от spezov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #25 Отговорено 19 Януари, 2009 да накладките съм ги слагал преди два месеца и са нови за това се чудех да неби да е от тях тоя фиум но кара реших да ги махам и дисковете и накладките какво ще кажете са комбинацията от дискове БРЕМБО вентилирани (от ония нарязаните) и накладки ФЕРОДО нямаше и накладки брембо в тоя магазин и за това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EAGLE EYE 0 #26 Отговорено 20 Януари, 2009 Eй Иваила Дори и да ги смениш с дискове и накладки разработвани в НАСА пак няма да има ефект! Аз се чудя с това каране как още не ти се е взривила колата !Всичко е от агресията! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове