activity 8 #1 Публикувано 17 Януари, 2009 (Редактирано) намерих доста интересни неща като това , че новата RS4 е с 8 цилиндров двигател правен по Honda/Mugen MF308 V8 , доста неща излезеха и по чуждите форуми , там пък твърдят ,че това е съвсем нормално и , че Хонда имат повече опит с високо оборотните V8 oтколкото Ауди. Спред мен това си е доста интересно немските спецове да погледнат малко от към страната с изгряващото слънце как се правят високо оборотни двигатели за техните местни наподобяващи Formula 1 състезания. И както видях в един коментар изказване: Защо Хонда не монтират 8-ците двигатели в техните серийни автомобили ??? Ми много просто защото те са създадени за пистата а не за масовите автомобили , какво ли би представлявал един Honda S2000 4.2 V8 Honda Honda, despite being known as an engine company, has never built a V8 for their roadcars. However, they have built V8s for racing, most notably for Formula One and DTM. Audi Sports V8 powered A4 is a design based on the Mugen/Honda MF308 V8 engine which introduced in 2004 produced 460 bhp (340 kW) /(Over 500 N·m (370 ft·lbf) torque. Honda is also the sole engine builder for Indy Racing. The Honda Indy V-8 has a 10,300 rpm redline. Also, their affiliate Mugen Motorsports (now known as M-Tec) has also built racing V8s that have eventually found their way into limited production road cars as well as concept cars. Their MF408S engine, which powers cars in the ALMS is also found in a few limited production road cars such as the Mooncraft Shiden, it is more known however for being the engine in the Honda Legend based Honda Max concept. from Wikipedia. DTM Since 2004, Audi Sport have competed in the Deutsche Tourenwagen Masters (DTM) series with the A4 DTM race car.http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_RS4#cite_note-1 This is a silhouette racing car resembling the A4 (and hence also the RS4), with a Honda derived V8 engine (MF308) built by Neil Brown Engineering.http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_RS4#cite_note-2 http://forums.s2kca.com/showthread.php?t=26316 http://www.rs6.com/forum/showthread.php?t=...hlight=honda+v8 и едно чудовище MF408S engine technical specifications: [*]Engine Name MF408S [*]Engine 90° V8, naturally aspirated [*]Displacement 4,000 cm³ [*]Max Power 590+ hp (440 kW) @ 9,500 rpm [*]Max Torque 383 lbf·ft (519 N·m @ 7,500 rpm [*]Restrictor Size 33.4 mm x2 or 46.8 mm x1 [*]Ignition Type Direct Injection [*]ECU System EFI-Technology [*]CDI System EFI-Technology [*]Clutch Type/Size Carbon / 5.5inch 4-plate [*]Maintenance Interval >3,000 km (>5,000 km at Le Mans 24h) [*]Length 559 mm (not including flywheel) [*]Height 577 mm (not including flywheel) [*]Width 720 mm [*]Weight 131 kg [*]Crank Height 92 mm и е на това му кажи ,че не е резачка и то само 131 кг. Редактирано 17 Януари, 2009 от activity Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #2 Отговорено 19 Януари, 2009 ....Ми много просто защото те са създадени за пистата а не за масовите автомобили , какво ли би представлявал един Honda S2000 4.2 V8 ...И въпреки всичко смятам че е по-добре този двигател да е монтиран на S2000 а не на RS4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #3 Отговорено 1 Февруари, 2009 Дж.Кларксън,каза 4е това е най добрия двигател който е карал ".......това са 8000 оборота от V8 двигател..... " Интересно защо не каза от къде идва двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #4 Отговорено 1 Февруари, 2009 "....дори по-добър от М5 на БМВ"До скоро се гавреха, че слагали в Ауди за моторче на чистачките двигатели от хонда (то и това им беше единственото хубаво нещо в тях), сега им остава само да премълчават тъжната истина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6i11 6 #5 Отговорено 1 Февруари, 2009 а бе на мен ми се струва че и V10 на ауди RS6 е мотора с които тестваха новия НСХ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #6 Отговорено 1 Февруари, 2009 мисля ,че той е голям фен на немските коли , също така и никога няма да каже нещо лошо за техните местни авто , който в крайна сметка една част от тях фалираха а други бяха купени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #7 Отговорено 1 Февруари, 2009 Или пък това е поредната зака4ка с немските инженери,все пак много хора са наясно какъв е двигателя. Нали един вид,ха...... ето Ауди имат наистина вървящо Ауди.Сещайте се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #8 Отговорено 2 Февруари, 2009 само дето никъде това твърдение не е подкрепено с факти или публикации.По същия начин някой фен на ФВ може да напише, че 2.2 дизела на Хонда е разработка на Сеат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #9 Отговорено 2 Февруари, 2009 да прав си то оставаше и официално да го потвърдят и немците стават за резил , а и те не казват ,че е на хонда а просто структурата на двигателя е базирана на хондата , и сигурно е установено от хора , който са виждали и 2-ата двигателя и са остановили ,че са еднотипни. Но то кой от кой не копира по нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #10 Отговорено 2 Февруари, 2009 HondaHonda, despite being known as an engine company, has never built a V8 for their roadcars. However, they have built V8s for racing, most notably for Formula One and DTM. Audi Sports V8 powered A4 is a design based on the Mugen/Honda MF308 V8 engine which introduced in 2004 produced 460 bhp (340 kW) /(Over 500 N·m (370 ft·lbf) torque. Honda is also the sole engine builder for Indy Racing. The Honda Indy V-8 has a 10,300 rpm redline. Also, their affiliate Mugen Motorsports (now known as M-Tec) has also built racing V8s that have eventually found their way into limited production road cars as well as concept cars. Their MF408S engine, which powers cars in the ALMS is also found in a few limited production road cars such as the Mooncraft Shiden, it is more known however for being the engine in the Honda Legend based Honda Max concept. Източник Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #11 Отговорено 2 Февруари, 2009 силно се надявам да е така. Кефа ще е голям (имам познати болни на тема Ауди) Но това не е източник на информация. Написано е от някого във Уикипедия. Преди няколко дни търсих половин час да намеря източника на информацията, но не намерих нищо освен цитати на уикипедия и обсъждането им Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #12 Отговорено 2 Февруари, 2009 Намирам тази статия на още няколко места като всички са посчили за източник wikipedia. Друга информация за сега не намирам. Единственото което за сега неоспоримно е така че двата двигателя имат различен ход и диаметър на буталото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #13 Отговорено 2 Февруари, 2009 Това, че Ауди са използвали двигател на Хонда в DTM изобщо не означава, че двигателя на текущото RS4 е от Хонда.Чиста разработка на Ауди са, по-точно на под-дивизията им Lamborghini. Използван е V10 двигателя на Gallardo, като са 'изрязани' 2 цилиндъра.Интересна история е как е натикан този кютюк в капака на А4, като изцяло двигателя стърчи пред предната ос - например двигателя е със много тънка верига, която при това е отзад, между блока и скоростите.Усетиха се европейците от къде изгрява слънцето, и 20 години след появата на първия VTEC, и мощности от рода на 100 коня от литър, започнаха да правят високообортни двигатели. Но колкото и да ме кефят двигателите на M3 и RS4, повече ми харесва двигателя на конкуренцията им, Mercedes C klasse - С63 вади такъв убийствен звук, само за това си заслужава! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #14 Отговорено 10 Февруари, 2009 Новото РС4 е с двигател 5.2 TFSI- BIturbo 580 К.с. и го има в момента на РС6.И няма нищо общо с хонда,а както писа колегата по-горе с Гаярдо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #15 Отговорено 11 Февруари, 2009 Ти само последното мнение в темата ли прочете? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове