gazara 0 #1 Публикувано 10 Януари, 2009 здравеите,съйалявам ако отегчавам много хора с моя проблем но нямам решение от доста време.карам прелюд 4 генерация 2.0 133к.с. светва ми лампата на абс-то.но след като тръгна.на място няма проблем.четох грешките и първия път ми светна три пъти на равни интервали.няма такъв код.изтрих грешките.после записа само едно мигане.това е за помпата(по специялно за ключето за налягане).да ама не.на място не тръгва,а като потегля започва да работии след 10 сек светва абс-то и спира помпата.като мостовирам ключа не записва грешки не светва лампата но и не работи абс-а,което ми е мн странно защото нито помпа тръгва нито нищо.мерих съпротивлението е нула точно колкото трябва да е.при херметик.абе направо се побърках вече,моля даите жокер че съм на колене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policaja 16 #2 Отговорено 10 Януари, 2009 e нали вече два дена това пишем,виж по-надолу Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inc0rrupt2000 0 #3 Отговорено 10 Януари, 2009 Имаш същия проблем като моя в момента погледни ми темата + има още 3 темо за ABS написани добре ........ Ако разбереш нещо по така споделяй Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gazara 0 #4 Отговорено 10 Януари, 2009 е да де но при мен има малко повече специфика.не мога да разгадая защо като мостовирам ключето не работи пук и не свети и записва грешка.нещо мениджмънта не го схващам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gazara 0 #5 Отговорено 10 Януари, 2009 прочетох много внимателно твоита тема но никаде не жидяха да си разследвал грешки и т.н.а тези теории за замръзнал датчик и ли тръгнал да се прецаква не звучат сериозно.пак повтарям.грешката е за гадния прешър суич.но като го дам да сработи не пуска помпата.а и не записва грешка.което е някак нежъзможно си мисля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #6 Отговорено 10 Януари, 2009 Гъзарче,помпата ти е заминала!Няма кво да се чудиш 100% сигурно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gazara 0 #7 Отговорено 10 Януари, 2009 е кажи ми с едно изречение.не вдига достатъчно налягане ли какво е?има ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gazara 0 #8 Отговорено 10 Януари, 2009 сори за последното.а з си мисля че не е помпата.тя изключва като часовник бе хора,мисля си за проблем по трасето след като излъжа ключето от него до модула. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inc0rrupt2000 0 #9 Отговорено 10 Януари, 2009 Ако има развитие споделяй ..... как следиш грешките ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aksel 0 #10 Отговорено 10 Януари, 2009 Помпа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #11 Отговорено 11 Януари, 2009 Колега според мен обяснението е че на място помпата на ABS-а не работи, а се включва след скорост 10 км/ч , съпроводено от специфичен шум, та затова тогава ти светва лампата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steffff 10 #12 Отговорено 12 Януари, 2009 Здравейте,да се включа и аз в тая тема,просто да не пускам друга.На сивик 6 ген.D16Y3 как да проверя каква е грешката и къде е буксата-абс-а светва само като мина 100 км/ч.Иначе паля,лампата угасва и абс-а си работи и в града няма проблеми,рядко вдигам над 100,но изляза ли-веднага светва.Другото за което се сещам е че може причината да е в равномерното подаване на газ-в града се сменят скорости и има някаква динамика,а извън града се ускорява и намаля по-рядко.Не знам дали има някаква връзка това,просто гадая.Благодаря предварително за съвети и идеи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове