Jump to content
Guest necentrovaniq

д14а2 максимална скорост

Recommended Posts

Guest necentrovaniq

Здравейте колеги,Питането ми е следното.Карам д14а2.Прекъсвача на 1ва ми се пуска на 50,2ра-100,3та 150.оба4е на 160 колата сама спира да набира.има ли някакъв ограничител тоя комп?Защото 150 на магистралата с 4ма човека +климатик си ги държи без проблеми.Знам че по завод и дават 175км/ч,но над 160 набира трудно,а на 180 сама спира... ;) Та какво да направя по въпроса(без да си зимам нова кола или двг)????Мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, няма нищо по хубаво че вдига 180, все пак е 1.4! Все пак не е самолет, виж фабричните данни, и тогава мисли дали ти върви колата или не! Максимальная скорость 165 км/ч Время разгона (0-100 км/ч) 13.9 c Расход топлива в городе 8.8 л/100км Расход топлива на шоссе 5.7 л/100км Объем топливного бака 45 л Снаряженная масса автомобиля 1030 кг Допустимая полная масса 1500 кг Размер шин 175/70 R13 Според мен си е супер читава твоята, но не очаквай чудеса! Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами сложи и спортни филтри,колектори и други дребни нещица дето дигат малко мощноста на двигателя :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

правилния отговор е караи си и си свиркай :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

правилния отговор е караи си и си свиркай ;)

:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли някакъв ограничител тоя комп?....на 180 сама спира...

Ограничителя е извън колата - Фактора въздушно съпротивление :cool: За 1.4 си се справя добре. Карай си я и безаварийни километри ;) Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако толко ти е зорно вкарай 4-та и ще вдигнеш над 190 при около 7100 оборота(аз няколко пъти съм докарвал до 195 с Д14а4), но на равно пак нямаш сила да стигнеш ограничителя. Той се задейства около 210км/ч на 7300 оборота на 4-та или около 240 на 5-та при Д14, но толкова можеш да постигнеш само в нанадолнище, или ако те влачи Боинг :cool: Но най-добре изобщо не опитвайте такива скорости с тези коли и калпави гуми по скапаната ни магистралаОня ден направих 250 с тестовия Леджънд с 4 човека вътре.......има сила за над 300 това животно и е стабилно при тази скорост, ама там наистина си има ограничител на скоростта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

ако толко ти е зорно вкарай 4-та и ще вдигнеш над 190 при около 7100 оборота(аз няколко пъти съм докарвал до 195 с Д14а4), но на равно пак нямаш сила да стигнеш ограничителя. Той се задейства около 210км/ч на 7300 оборота на 4-та или около 240 на 5-та при Д14, но толкова можеш да постигнеш само в нанадолнище, или ако те влачи Боинг :cool: Но най-добре изобщо не опитвайте такива скорости с тези коли и калпави гуми по скапаната ни магистралаОня ден направих 250 с тестовия Леджънд с 4 човека вътре.......има сила за над 300 това животно и е стабилно при тази скорост, ама там наистина си има ограничител на скоростта

Колега,това е на бензин при мен.Като сложих газовата уредба и един път стигнах на 4та до 200,но стрелката на оборотомера щеше да подмине края на числата,а двг-то ревеше като хималайска мечка ;);):lol: Чесно казано мисля че или са и малки дюзите или е от компа,Щото двигатела си има сила

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,това е на бензин при мен.Като сложих газовата уредба и един път стигнах на 4та до 200,но стрелката на оборотомера щеше да подмине края на числата,а двг-то ревеше като хималайска мечка :cool:;);) Чесно казано мисля че или са и малки дюзите или е от компа,Щото двигатела си има сила

обяснението е просто - газта е с по-високо октаново число (към 110 октана) и ако отвориш до край дроселите при добре регулиран на газ аванс наистина се постига по-висока макс. скорост отколкото на бензин, а ограничителя на обороти не сработва на газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слагай метан том може и 250 да вдигнеш :cool: сега сериозно неможе да са ти малки инжекторите неможе и от компютера да е .....нещо друго

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, няма нищо по хубаво че вдига 180, все пак е 1.4! Все пак не е самолет, виж фабричните данни, и тогава мисли дали ти върви колата или не! Максимальная скорость 165 км/ч Время разгона (0-100 км/ч) 13.9 c Расход топлива в городе 8.8 л/100км Расход топлива на шоссе 5.7 л/100км Объем топливного бака 45 л Снаряженная масса автомобиля 1030 кг Допустимая полная масса 1500 кг Размер шин 175/70 R13 Според мен си е супер читава твоята, но не очаквай чудеса! Успех!

това дето си го пейст-нал е за д14а3 на сивик 6ген., а като гледам въпроса е за д14а2 който май се слага на 4ген. и кнчерто и е 90коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не споря че е най достоверния източник, :thumbs1: просто колегата да е спокоен, че му е добре колата, да не търси под вола теле... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега незнам защо не иска да вдига повече и моята е Д14А2 и съм вдигал 190-200км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,това е на бензин при мен.Като сложих газовата уредба и един път стигнах на 4та до 200,но стрелката на оборотомера щеше да подмине края на числата,а двг-то ревеше като хималайска мечка :P:D:rolleyes: Чесно казано мисля че или са и малки дюзите или е от компа,Щото двигатела си има сила

Малки са и дюзите. С едни по-големи от 1.8 примерно, ще вдига и 240-250 без проблем, а компа може да го изхвърлиш, и без това само ти спъва колата.А за колегата с октановото число на пропан-бутана - да, прав си, че е по-голямо от 100 октана, но това е само противо-детонационна характеристика на горивото. На практика пропан-бутана е по-ниско калоричен от бензина, така че, ако колата е наред, няма вариант да върви повече на газ от колкото на бензин. Принципно ако се сравняват два еднакви автомобила - единия с газ, другия без, този без газова ще е винаги отпред. Обаче ако на една кола и се сложи газово, се прецаква малко или много вървежа на бензин поради няколко причини - дюзите се прецакват след продължителна не-работа, плочката на газовото намаля дебита на въздух към мотора, бензиновата помпа заминава и тя... Та нормално е възрастна кола с обикновена газова уредба да работи на газ по-добре от колкото на бензин, обаче това не се дължи на октановото число на газта, а и на не-тунинговани автомобили бензин А98 е пре-пре достатъчен и дори и 120 октанов да му сипем, пак ще си върви както с 98 ;) Редактирано от mastorpetko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малки са и дюзите. С едни по-големи от 1.8 примерно, ще вдига и 240-250 без проблем

Колега малко пресилено май това с дюзите....

Ако сложи освен дюзите, примерно и друга помпа, интеркулър, турбинка, генерация, блоу-оф, комп за турбото, и разните му други там хубости за турбо кита може и да ги докара 240 :rolleyes::D:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...