Jump to content
Влади

Налягане в гумите на хонда сивик 5 врати, дизел

Recommended Posts

Колеги някой да има CIVIC седан дизел и може ли да ми каже какво е налягането на предните и задните гуми, защото това което е показано на шофьорската врата ми се струва твърде много ? Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Такова си е.Не му се плаши-не е много.Производитела е предценил.Въпреки 4е сега на тия преспи ако ти е 0.3атм е мн по-добре от към сцепление но не е добре за гумите и разхода

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова си е.Не му се плаши-не е много.Производитела е предценил.Въпреки 4е сега на тия преспи ако ти е 0.3атм е мн по-добре от към сцепление но не е добре за гумите и разхода

Производителя ми е задал 2,5 атмосфери за предни и 2.2 за задни гуми, ама вози като каруца като ги оставя на толкова, а няма и месец от както сложих нови амотисйори. Пуснах темата защото знам че това вляе и на разхода на гориво, та ако има някой същия модел моля да сподели как ги оставя.Благодаря предварително.Поздрави на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова си е.Не му се плаши-не е много.Производитела е предценил.Въпреки 4е сега на тия преспи ако ти е 0.3атм е мн по-добре от към сцепление но не е добре за гумите и разхода

Производителя ми е задал 2,5 атмосфери за предни и 2.2 за задни гуми, ама вози като каруца като ги оставя на толкова, а няма и месец от както сложих нови амотисйори. Пуснах темата защото знам че това вляе и на разхода на гориво, та ако има някой същия модел моля да сподели как ги оставя.Благодаря предварително.Поздрави на всички!
Здравей колега! В отговор и на личното ти съобщение, моята е идентична с твоята колица. Задни - 2.2, предни - 2.3. Относно возията, това може да се окаже доста дълга тема. Гуми (размери, налягане, грайфер), джанти, пружини и амортисьори, да не говорим и за всичко останало по окачването, много неща имат роля и определят возията. Преди да смениш каквото и да е по нея, пак ли возеше кофти? Ако наистина има проблем, трябва да изходиш от най-малкото, че понякога малките камъчета правят поразиите. Моята има куп неща за смяна по окачване и все пак съм доволен как вози. Не е лимузина, но за този клас даже е супер.ПП> Спазвай фабричните изисквания или около тях, след като гониш нисък разход. Аз лично съм правил най-добрият си разход с гуми 195/55/15. Сега съм със 185/60/14 и вече година не мога да догоня старото постижение. Ако имаш повече въпроси, ще се радвам да ти отговоря на лични. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова си е.Не му се плаши-не е много.Производитела е предценил.Въпреки 4е сега на тия преспи ако ти е 0.3атм е мн по-добре от към сцепление но не е добре за гумите и разхода

Производителя ми е задал 2,5 атмосфери за предни и 2.2 за задни гуми, ама вози като каруца като ги оставя на толкова, а няма и месец от както сложих нови амотисйори. Пуснах темата защото знам че това вляе и на разхода на гориво, та ако има някой същия модел моля да сподели как ги оставя.Благодаря предварително.Поздрави на всички!
Здравей колега! В отговор и на личното ти съобщение, моята е идентична с твоята колица. Задни - 2.2, предни - 2.3. Относно возията, това може да се окаже доста дълга тема. Гуми (размери, налягане, грайфер), джанти, пружини и амортисьори, да не говорим и за всичко останало по окачването, много неща имат роля и определят возията. Преди да смениш каквото и да е по нея, пак ли возеше кофти? Ако наистина има проблем, трябва да изходиш от най-малкото, че понякога малките камъчета правят поразиите. Моята има куп неща за смяна по окачване и все пак съм доволен как вози. Не е лимузина, но за този клас даже е супер.ПП> Спазвай фабричните изисквания или около тях, след като гониш нисък разход. Аз лично съм правил най-добрият си разход с гуми 195/55/15. Сега съм със 185/60/14 и вече година не мога да догоня старото постижение. Ако имаш повече въпроси, ще се радвам да ти отговоря на лични. Успех!
Kaрам с 4 185/60/14. 2.3 атм за предни съм съгласен - вози нормално, но ако си забелязъл като отвориш шофйорската врата има табелка от производителя - предни на 2.5 атм. Преди да сменя амортисйори ми се налагаше да карам с до 20 км/ч градско и до към 60 извънградско (за да се задържа на седалдата волана и педалите)- което беше кошмар (за кратко понеже така я купих). Сега карам предни 2.3 и задни 2.2 като теб, но това не отговаря на даденото от производителя.Можеш ли да ми кажеш какъв разход ти дава?Мерси за бързия отговор Редактирано от Влади

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извънградско 5.8-6.5л./100 при динамично изпреварване и намаляне (120-150км/ч, 130 когато няма коли). Ако не и давам зор и не дигам над 120 - 5.0-5.5/100. Градско скоро не съм замервал (разлика голяма), но 6-7/100. В града почти никога не я зоря, старая се да карам икономично напоследък. Инак извънградско рекорда ми е 4.9 - 220км преход, но ме е срам да кажа с каква скорост. Градско съм стигал и >10/100, но това не се брои ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз въртя предимно градско и 8/100 ми е рекорда при положение че през 100тина метра имам сжетофар, кръгожо или пе6еходна на която спирам.Ако има и други с модел МВ7 моля да споделят дали спазжат предписанието на производителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слагам предните (летни 195 55/15) на 2.2 задни на 2.0 но след известно каране предните от завиване и повечето налягане върху тях си стават към 2.0зимните мисля с 1.8 са, карай докато не спадне осезаемо после не надвишавай 2.3 за европейските пътища незнам там може да е по полезно да са по напомпени..... те са като стакло...дупки и неравности няма...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слагам предните (летни 195 55/15) на 2.2 задни на 2.0 но след известно каране предните от завиване и повечето налягане върху тях си стават към 2.0зимните мисля с 1.8 са, карай докато не спадне осезаемо после не надвишавай 2.3 за европейските пътища незнам там може да е по полезно да са по напомпени..... те са като стакло...дупки и неравности няма...

Лъжеш се, че пътищата са като стъкло - не всички са такива. Напоследък така са се разбили при мен, че са си като в България.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...