Jump to content
burner

В16А1, В16А2 ... Engine Management и други

Recommended Posts

Преди някой модерЕНатор да ме е "уорн"-ъл за пореден-последен път да уточня въпроса и темата за размисъл!В момента двигателя ми е Б16А2 блок и глава , колектори делко, електроника и всичко съпътсващо ги от А1 (PW0 Ecu). Двигателя си пали и върви нормално но ме гложди мисълта че има хардуерна разлика в степен на сгъстяване, фази на валовете и тн. и компютъра не управлява на 100% ефективно двигателя.Ако някой има подобна информация нека сподели. Еку-то ми е сток, включва v-tecа на 5800об/мин и прекъсва на 7800об/мин. какви са тези показателите при П30 Еку-то?Мислех да копи-пейст таблиците от Crome в BRE за да си ги оеднаквя но има разлики в оборотите на които чете компа... Ако има еку OBD0 което е с близки показатели на P30 ще е най-добре но незнам дали има такова?сбозена работа ... ако някой може да помогне с инфо или акъл ще съм благодарен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

минаваш на обд1 и си готов макар че, и така ако е серин мотор не е проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а каква е всъщност разликата между А1 и А2 и от къде точно идват 10кс в повече при втория? Само софтуерно или..........?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика в дроселите ;) на А1 е по-малък.

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неми се променя инсталацията за ОБД1. Какво повече ще получа от П30 освен че няма смисъл да го закачам като за начало.Някой може ли да каже поне на колко се включва втека и на колко е ограничителя на А2?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б16А2 сток - VTEC от 5500 до 5800 в зависимост колко е отворена дроселовата клапа, ограничител - след 8500.Наблягам, че това са чисто практически наблюдения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B16А2 ЕG6 VTEC 5500rpm Вкл. от ниски към високи обороти и 5200 изкл.от високи към нискиИзключвател 8300-8400rpm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...