lvo 0 #1 Публикувано 8 Януари, 2009 Здравейте колегиКупих преди година моята хондичка с газов инжекцион bigas монтиран в италия.Още на първото каране ми направи проблем газовото.Като карам с едни и същи обороти след известно време прехлъцва леко и после неиска да набира и като карам на по ниски обороти като дам газ рязко почва да хълца.После се оправи.Но от два месеца този проблем се появи отново и до днес когато както си карам и обърна сама на бензин и не поиска повече да обърне на газ при наличието на 25литра вътре.Моля помогете с мнения преди да я карам на сервиз може да е нещо дребно а сервиза на bigas е в София само... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро 77 #2 Отговорено 8 Януари, 2009 Смени газовия филтър и провери за запушени маркучи по газовия инжекцион. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lvo 0 #3 Отговорено 8 Януари, 2009 Смени газовия филтър и провери за запушени маркучи по газовия инжекцион.ами то май трябва да кажа и какво съм гледал...1.сменен филтър преди газовия инжекцион преди 1000км-днес го проверих чист е.Като вадя маркуча от изхода му има налягане2.сменени свещи преди 1000км.3.почистих със спрей буксите които според мен си бяха чисти4.Проверих предпазитела-здрав е.5.пипах изпаритела горещ е 6.имам 2 клапана отзад трябва да има защото като поработи и щтраква отпред щтраква като я изфорсирам и пусна педала на газта7.рестартирах компютъра като разкачих акумулатора за 5мин.8.и аз вече незнам какво да е то........да не би отзад да има пак филтър на самата бутилка и да е задръстен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #4 Отговорено 8 Януари, 2009 (Редактирано) Виж може да имаш филтър в самия изпарител.Имах същия проблем и това беше проблема. Редактирано 8 Януари, 2009 от borko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 8 Януари, 2009 има един датчик(с вакум маркуч на него)които следи за темпрературата и объща от бензин на газ и обратно.на него може да има филтър,филтъра може и да е отделно.когато този датчик се прецака колата почва да обръща сама от газ на бензин,провери го. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reddek 35 #6 Отговорено 9 Януари, 2009 Като гледам колегите преди мен са казали почти всики възможни проблеми! Аз се сещам за още един случай прегледай от долу колата по точно прегледай трабичките на газта случва се много често особено при хондите защото са ниски да закачат тук там! По принцип би трябвало да са сложени на място дето не може да се засегнат но знаели човек! Погледни ги че ако някаде е чукната е възможно да не може да достигне необходимото количество газ до изпарителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lvo 0 #7 Отговорено 9 Януари, 2009 Като гледам колегите преди мен са казали почти всики възможни проблеми! Аз се сещам за още един случай прегледай от долу колата по точно прегледай трабичките на газта случва се много често особено при хондите защото са ниски да закачат тук там! По принцип би трябвало да са сложени на място дето не може да се засегнат но знаели човек! Погледни ги че ако някаде е чукната е възможно да не може да достигне необходимото количество газ до изпарителя. ами тя както си вървеше на газ и обърна на бензин надали е от смачкана тръба но ми направи впечатление друго.Като вадих филтъра преди инжекторите преди пръсваше и газ оттам а сега излиза само въздух и няма обичайният силен аромат на газ...незнам преди изпарителя има ли филтри..има един видим газов клапан преди изпарителя а на слух чувам един отзад откъм бутилката който щтраква когато колата е заплаена и е поработила 3-4 мин не бензин.Но незнам филтри дали има... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wladko 0 #8 Отговорено 9 Януари, 2009 Колега от зад в бутилката най-вероятно няма филтар ... пробвай на клапаните където имаш да пуснеш два кабела минус и плус от акомолатора и ще чуеш на място дали работат като цъкат ... ако не друго виж дюзите на гаста как са ... нещо да не са зациклили, пробвай да тръгне да обраща на гас да видиш бобинките им почват ли да цъкат ... Най-лесно става да го закачиш компютъра,но най-вероятно няма да намериш софтуер за твоя модел ... КОлите, който идват с газ инжекцион от вънка лошото е, че после неможе да се намери софтуер ... Успех коледа дано остраниш проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lvo 0 #9 Отговорено 9 Януари, 2009 (Редактирано) колеги до къде стигнах тази вечер...значи газ до клапана на газта който е преди изпаритела има и след него има,но като превключи на газ,от маркуча който излиза от изпаритела и стига до газовите инжектори,излиза само въздух.или казано иначе газ за инжекторите няма..?някъде в изпаритела ми се струва че е проблема.Ако разбирате от изпарители давайте акъли защо излиза само въздух и на какво може да се дължи... пс:за колегите които ми казаха да проверя трасетата до мап сензора проверих ги чисти са както и до колегата който ме пита затракват ли инжекторите да за миг затракват преди да обърне отново на бензин.. -това е изпарителя Редактирано 9 Януари, 2009 от lvo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #10 Отговорено 9 Януари, 2009 щом си сигурен,че преди и след клапана пуска газ,демек до изпарителя стига газ,но от него не излиза,остава клапана на самия изпарител да не отваря,тва е едното,и дугото което може да е,клапанчетата за налягане които са в изпарителя да не отварят(те са едни малки гумички с лотова система са и се отварят в следствие налягането,но малко ме съмнява да е там,щото лосчетата се задвижват посредством мвмбраните,а те няма как да не се движат изобщо,че да не отваря.провери ли датчика за температурата,за които ти казах.тои дава сведение на компа на колко градуса е колата,и като загрее на колкото трябва обръща на газ.ако дава грешно показание-за студен мотор,ще работи само на бензин,виж тва и клапана на самия изпарител.ако и там е наред-отваряш изпарителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lvo 0 #11 Отговорено 9 Януари, 2009 щом си сигурен,че преди и след клапана пуска газ,демек до изпарителя стига газ,но от него не излиза,остава клапана на самия изпарител да не отваря,тва е едното,и дугото което може да е,клапанчетата за налягане които са в изпарителя да не отварят(те са едни малки гумички с лотова система са и се отварят в следствие налягането,но малко ме съмнява да е там,щото лосчетата се задвижват посредством мвмбраните,а те няма как да не се движат изобщо,че да не отваря.провери ли датчика за температурата,за които ти казах.тои дава сведение на компа на колко градуса е колата,и като загрее на колкото трябва обръща на газ.ако дава грешно показание-за студен мотор,ще работи само на бензин,виж тва и клапана на самия изпарител.ако и там е наред-отваряш изпарителя.ами тя обръща на газ за миг и после връща на бензин.когато не е загряла неиска дори да пробва да обърне.А къде се намира този клапан на изпарителя който може да не отваря? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #12 Отговорено 9 Януари, 2009 ми наи вероятни челно на изпарителя,с кабел към него,ако отваря електрически,може и с вакуум да е-маркуч ще има на него.но това което ти прави уредбата е наи вероятно в следствие на този датчик за които ти говоря.скоро един колега го имаше абсолютно същия проблем като твоя и се оказа точно този датчик.сруваше му 60 лв и сега е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lvo 0 #13 Отговорено 9 Януари, 2009 ми наи вероятни челно на изпарителя,с кабел към него,ако отваря електрически,може и с вакуум да е-маркуч ще има на него.но това което ти прави уредбата е наи вероятно в следствие на този датчик за които ти говоря.скоро един колега го имаше абсолютно същия проблем като твоя и се оказа точно този датчик.сруваше му 60 лв и сега е ок.значи когато колата влезе в температурен режим и я форсирам тя обръща на газ и изпаритела праща смес с определено налягане кум инжекторите но в моя случай праща само въздух и компютъра обръща на бензин защото го отчита като липса на газпс:немога да намеря схема на този изпарител Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #14 Отговорено 9 Януари, 2009 нямате ли сервизи за газ,ако имаш път към плевен,там са добри.а схема на изпарителя из нета не може да няма.изпарителя не можеш ли да го отвориш,виж как е вътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wladko 0 #15 Отговорено 9 Януари, 2009 Коледа не те съветвам да си го отваряш сам , защото ще го отвориш и ще си мислиш, а то няма нищо сложно и като го затвориш може да има нов проблем в него ... виж клапана на изпарителя дали работа .. пусни му ток , да провериш работи ли ... но ако има някъде газ-сервиз посети го, по добре те да го отворят и да видят какво е Успехх Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #16 Отговорено 9 Януари, 2009 Колега,виж си мембраните на изпарителя,вакуумите по системата,нивото на газта в бутилката,дали не си затворил до някаде случайно кранчето но някаде и да пуска по малко газ. А да-виж си обезателно нивото на антифриза.Може да ти е спаднало и изпаритела да не работи правилно.А най-добре ходи на майстор-те са разбирачи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #17 Отговорено 10 Януари, 2009 колеги до къде стигнах тази вечер...значи газ до клапана на газта който е преди изпаритела има и след него има,но като превключи на газ,от маркуча който излиза от изпаритела и стига до газовите инжектори,излиза само въздух.или казано иначе газ за инжекторите няма..?някъде в изпаритела ми се струва че е проблема.Ако разбирате от изпарители давайте акъли защо излиза само въздух и на какво може да се дължи... пс:за колегите които ми казаха да проверя трасетата до мап сензора проверих ги чисти са както и до колегата който ме пита затракват ли инжекторите да за миг затракват преди да обърне отново на бензин.. -това е изпарителя При мен на изаритела има малко капаче с 3 винтчета - там е филтъра на изпарителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lvo 0 #18 Отговорено 10 Януари, 2009 орвратителна работа колеги днес разглобих клапана на газта и няма да ви казвам какви гадории излязоха.щастлив че можеби от това ще е проблема го изчистих монтирах го и уви никаква разлика....после се захванах с изпарителя.Свалих го разглобих го падна голяма почистване но никъде не беше запушен и никъде няма филтър.Мембраните и гумичките са ок.събирам аз всичко паля и пак същата работа ще записвам час и ще отлитам за софия това е единственното решение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #19 Отговорено 10 Януари, 2009 колега от къде си,ако ти е по близо във фобос-плевен са доста добри.нямаш ли филтър му изпарителя и дюзите,трябва да има,дето ти казах с вакум на него и клапън които регулира кога да си на газ кога на бензин?няма логика да влиза газ в изпаритекя,всичко вътре да е наред,а от него да не излиза.и трябва да знаеш,че в изпарителя газта влиза течна,с голямо налягане,а от него излиза в газообразно-тоест не можеш да я видиш,така че дето казваш че излиза въздух от изпарителя,да не е газ,штото въздух няма от каде да доиде,да знаеш,системата е затворена.газта излиза с около 0,8-1 атмосфера от изпарителя,което не е много и може да се бъркаш че не излиза нищо.ако имаш интерес към плевен пиши,ще се обадя и ще ти дам номера на фобос да си запишеш час.успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lvo 0 #20 Отговорено 11 Януари, 2009 (Редактирано) колега от къде си,ако ти е по близо във фобос-плевен са доста добри.нямаш ли филтър му изпарителя и дюзите,трябва да има,дето ти казах с вакум на него и клапън които регулира кога да си на газ кога на бензин?няма логика да влиза газ в изпаритекя,всичко вътре да е наред,а от него да не излиза.и трябва да знаеш,че в изпарителя газта влиза течна,с голямо налягане,а от него излиза в газообразно-тоест не можеш да я видиш,така че дето казваш че излиза въздух от изпарителя,да не е газ,штото въздух няма от каде да доиде,да знаеш,системата е затворена.газта излиза с около 0,8-1 атмосфера от изпарителя,което не е много и може да се бъркаш че не излиза нищо.ако имаш интерес към плевен пиши,ще се обадя и ще ти дам номера на фобос да си запишеш час.успехБлагодаря колега но в София ще се ходи... Най вероятно излиза газ но аз се заблуждавам и проблема остава да е или в някой датчик или в компа или в дюзите.Там си имат и софтуер и компютри и дюзи нови...ами поне си изчистих газовия клапан и изпарителя че бяха доста мръсни дане не ме одерат много....че сега баш след празниците...преди да отида обаче мисля последно да пробвам с друг мап сензор само ви моля да ми кажете има ли някаква разлика между тях?пс: и още нещо като махах изпарителя изтече малко антифриз той е зелен в колата аз имам син проблем ли е да долея син?и двата са концентрати Редактирано 11 Януари, 2009 от lvo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #21 Отговорено 11 Януари, 2009 колега от къде си,ако ти е по близо във фобос-плевен са доста добри.нямаш ли филтър му изпарителя и дюзите,трябва да има,дето ти казах с вакум на него и клапън които регулира кога да си на газ кога на бензин?няма логика да влиза газ в изпаритекя,всичко вътре да е наред,а от него да не излиза.и трябва да знаеш,че в изпарителя газта влиза течна,с голямо налягане,а от него излиза в газообразно-тоест не можеш да я видиш,така че дето казваш че излиза въздух от изпарителя,да не е газ,штото въздух няма от каде да доиде,да знаеш,системата е затворена.газта излиза с около 0,8-1 атмосфера от изпарителя,което не е много и може да се бъркаш че не излиза нищо.ако имаш интерес към плевен пиши,ще се обадя и ще ти дам номера на фобос да си запишеш час.успехБлагодаря колега но в София ще се ходи... Най вероятно излиза газ но аз се заблуждавам и проблема остава да е или в някой датчик или в компа или в дюзите.Там си имат и софтуер и компютри и дюзи нови...ами поне си изчистих газовия клапан и изпарителя че бяха доста мръсни дане не ме одерат много....че сега баш след празниците...преди да отида обаче мисля последно да пробвам с друг мап сензор само ви моля да ми кажете има ли някаква разлика между тях?пс: и още нещо като махах изпарителя изтече малко антифриз той е зелен в колата аз имам син проблем ли е да долея син?и двата са концентратиза сензора не знам дали са еднакви всичките,за антифриза-няма проблем да долееш с друг,не са като маслата да ги бърка,но е хубаво ако е стар да си го смениш всичкия.бягаи в сервиза и ще ти оправят и газта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lvo 0 #22 Отговорено 13 Януари, 2009 Колеги днес газовата я отремонтираха в сервиза на бигаз.Оказа се че МАП сензора е изгоря.Настроиха я и за сега е добре.95лв ми взеха за датчика и 20лв за реглажа.Благодаря на всички които се опитаха да ми помогнат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #23 Отговорено 13 Януари, 2009 значи съм бил прав за датчика.дано да нямаш повече ядове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове