Jump to content
pitbuls

пали и после гасне

Recommended Posts

колеги,първо за много години.та проблема ми е следния-от няколко дена колата сутрин като я запаля работи 4-5 мин без проблем,смука4а вдига оборотите до кам 1500-2000,и в един момент почват да падат,падат и гасне.това и на място ако я оставя и в движение.ако съм в движение почва да прекясва все едно на 2-3 цил работии като натисна съединителя да сменям скорост и угасва.после много трудно и с много въртене пали пак и проблема вече го няма,до следващата сутрин.не мисля че е от токове,кабели или свещи,понеже проблема щеше да си го има винаги.съмнявам се в смукача,ако някои е имал подобен проблем нека да изкаже мнение.колата е црх 1 ген,1,6-16 кл

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ползвай търсачката, страшно много е исписано по въпроса с паленето зимата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега този проблем го имах на моя прелиуд! обикновенно се случваше когато резервоара ми е почти празен! симптомите бяха сьщите-далго варти и губеше оборотите за нула време и след като трьгнеше в движение прекьсваше! та заредих я с 20 литра бенз и сичко изчезна! казаха ми че не е хубаво да караш с малко бенз в резервоара защото може да се прецака бензиновата помпа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти го прави и на гас и на бензин е някои датчик в бобината я на хол я на положение на колянов вал имаше още един маи зависи от модела маи,това е моито мнение,лесно се проверяват в ръководството пише какви са и параметрите само ще ги провериш успех :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

все си мился че ще е от смукача,преди ми вдигаше оборортите когато е студена до кам 2000,от скоро почна да ги вдига различно-едим път 1500,един път 1000.като я запаля пали без проблем,вдига обороти и като поработи 2-3 мин почват об рязко да падат ,прекъсва и гасне,без значение дали е на газ или бензин,без значение дали е на място или в движение.следва дълго въртене на стартер и като запали вече няма никви проблеми.при црха като е студена колата и е на смукач се чува едно характерно свирене или свистене от смукача което със з агряването постепенно изчезва.от както се появи този проблем това свистене вече не се чува,което ме навежда на мисълта дали няма да се е запушил клапана които отговаря за об на празен ход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни клапана за празни дали не е позапушен. Свали и капачката на делкото да погледнеш за теч на масло, или пукнатини на капачката.Като е загряла работи ли добре? Какви обороти подържа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре свали клапана за празен ход остави го включен към буксата и запали на студено като същото време ограничаваш с пръст входящият въздух на отвора които остава след като си махнал клапана абе сдве думи замести клапана с твоито пръстче,намери оптималните обороти и виж ако не ги мени или гасне значи е от клапана,но ти си писал че ти прекъсва и в движение а това неее от клапана,а гаста не се влиае на празен ход толково че да не можеш да запалиш без този клапан пиши какво си постигнал успех :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи като загрее и на газ и на бензим даржи 750 об и работи перфектно.днес разглобих плочката за газта,почистих и дроселовата клапа и там кадето ляга,че беше всичко в мизерии и днеска не ми е правила проблеми,утре ще видим пак кво ще стане.клапана за празен ход кво ще рече,има на кожуха откъм купето на нивото на дроселовата клапа едно като моторче ли е не знам,с 2 болчета хванато,тва ли е.

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей,имах подобен проблем а именно като я запаля пали от раз вдига 1400-1500 и след това почва да ги мени и то с доста големи разлики като почти угасва ,а някой път даже угасва.така и аз лъснах всичко ,но ефект нямаше в последствие извадих стъпковото моторче пръснах вътре ВД-40 и с течение на времето явно се раздвижи и проблема изчезна сега студена държи обороти и със загряването постепенно падат, ще ми е интересно да разбера какво е станало ако решиш да пробваш, ефекта не е мигновенен нужно е време да се раздвижи ще се радвам да съм ти бил от полза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата, че при студен двигател, по-голямата част от въздуха минава през "студения клапан" FITV които се намира под дросела. След като загрее, FITV се затваря и оборотите се регулират от клапана за празните обороти IACV.Ако след като загрее, държи стабилно оборотите вероятно проблема не е в клапана за празните. Ако го прави само при студен, може да е от студения клапан или пък дори свещи. Но профилактика с почистване няма да е лоша все пак :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи днеска проблема беше разкрит,смисъл това което го причинява-смукача е.запалих сутринта и я оставих на място да работи,държеше 1600-1800 об.работи близо 3-4 мин и в един момент об паднаха рязко до под 500,почна да прекъсва и да иска да гасне.поизфорсирах я леко 4-5 пъти и оборотите се вдигнаха пак до към 1400-1500 и почнаха да си падат плавно спрямо загряването на колата до 750.вече проблеми нямаше.та мисълта ми е какво може да кара смукача да откача така,грешки в компа на колата няма.каде се намира тоя смукач,ако някои има снимки ще е супер и какво мога да направя по него за да се нормализира работата му?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...