pitbuls 21 #1 Публикувано 2 Януари, 2009 колеги,първо за много години.та проблема ми е следния-от няколко дена колата сутрин като я запаля работи 4-5 мин без проблем,смука4а вдига оборотите до кам 1500-2000,и в един момент почват да падат,падат и гасне.това и на място ако я оставя и в движение.ако съм в движение почва да прекясва все едно на 2-3 цил работии като натисна съединителя да сменям скорост и угасва.после много трудно и с много въртене пали пак и проблема вече го няма,до следващата сутрин.не мисля че е от токове,кабели или свещи,понеже проблема щеше да си го има винаги.съмнявам се в смукача,ако някои е имал подобен проблем нека да изкаже мнение.колата е црх 1 ген,1,6-16 кл Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 3 Януари, 2009 никои ли няма идея по въпроса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #3 Отговорено 3 Януари, 2009 ползвай търсачката, страшно много е исписано по въпроса с паленето зимата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2fast2real 0 #4 Отговорено 3 Януари, 2009 колега този проблем го имах на моя прелиуд! обикновенно се случваше когато резервоара ми е почти празен! симптомите бяха сьщите-далго варти и губеше оборотите за нула време и след като трьгнеше в движение прекьсваше! та заредих я с 20 литра бенз и сичко изчезна! казаха ми че не е хубаво да караш с малко бенз в резервоара защото може да се прецака бензиновата помпа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #5 Отговорено 3 Януари, 2009 Ако ти го прави и на гас и на бензин е някои датчик в бобината я на хол я на положение на колянов вал имаше още един маи зависи от модела маи,това е моито мнение,лесно се проверяват в ръководството пише какви са и параметрите само ще ги провериш успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #6 Отговорено 3 Януари, 2009 все си мился че ще е от смукача,преди ми вдигаше оборортите когато е студена до кам 2000,от скоро почна да ги вдига различно-едим път 1500,един път 1000.като я запаля пали без проблем,вдига обороти и като поработи 2-3 мин почват об рязко да падат ,прекъсва и гасне,без значение дали е на газ или бензин,без значение дали е на място или в движение.следва дълго въртене на стартер и като запали вече няма никви проблеми.при црха като е студена колата и е на смукач се чува едно характерно свирене или свистене от смукача което със з агряването постепенно изчезва.от както се появи този проблем това свистене вече не се чува,което ме навежда на мисълта дали няма да се е запушил клапана които отговаря за об на празен ход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #7 Отговорено 3 Януари, 2009 Погледни клапана за празни дали не е позапушен. Свали и капачката на делкото да погледнеш за теч на масло, или пукнатини на капачката.Като е загряла работи ли добре? Какви обороти подържа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #8 Отговорено 3 Януари, 2009 Добре свали клапана за празен ход остави го включен към буксата и запали на студено като същото време ограничаваш с пръст входящият въздух на отвора които остава след като си махнал клапана абе сдве думи замести клапана с твоито пръстче,намери оптималните обороти и виж ако не ги мени или гасне значи е от клапана,но ти си писал че ти прекъсва и в движение а това неее от клапана,а гаста не се влиае на празен ход толково че да не можеш да запалиш без този клапан пиши какво си постигнал успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 3 Януари, 2009 (Редактирано) значи като загрее и на газ и на бензим даржи 750 об и работи перфектно.днес разглобих плочката за газта,почистих и дроселовата клапа и там кадето ляга,че беше всичко в мизерии и днеска не ми е правила проблеми,утре ще видим пак кво ще стане.клапана за празен ход кво ще рече,има на кожуха откъм купето на нивото на дроселовата клапа едно като моторче ли е не знам,с 2 болчета хванато,тва ли е. Редактирано 3 Януари, 2009 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nasko 0 #10 Отговорено 4 Януари, 2009 здравей,имах подобен проблем а именно като я запаля пали от раз вдига 1400-1500 и след това почва да ги мени и то с доста големи разлики като почти угасва ,а някой път даже угасва.така и аз лъснах всичко ,но ефект нямаше в последствие извадих стъпковото моторче пръснах вътре ВД-40 и с течение на времето явно се раздвижи и проблема изчезна сега студена държи обороти и със загряването постепенно падат, ще ми е интересно да разбера какво е станало ако решиш да пробваш, ефекта не е мигновенен нужно е време да се раздвижи ще се радвам да съм ти бил от полза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #11 Отговорено 4 Януари, 2009 Там е работата, че при студен двигател, по-голямата част от въздуха минава през "студения клапан" FITV които се намира под дросела. След като загрее, FITV се затваря и оборотите се регулират от клапана за празните обороти IACV.Ако след като загрее, държи стабилно оборотите вероятно проблема не е в клапана за празните. Ако го прави само при студен, може да е от студения клапан или пък дори свещи. Но профилактика с почистване няма да е лоша все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #12 Отговорено 4 Януари, 2009 значи днеска проблема беше разкрит,смисъл това което го причинява-смукача е.запалих сутринта и я оставих на място да работи,държеше 1600-1800 об.работи близо 3-4 мин и в един момент об паднаха рязко до под 500,почна да прекъсва и да иска да гасне.поизфорсирах я леко 4-5 пъти и оборотите се вдигнаха пак до към 1400-1500 и почнаха да си падат плавно спрямо загряването на колата до 750.вече проблеми нямаше.та мисълта ми е какво може да кара смукача да откача така,грешки в компа на колата няма.каде се намира тоя смукач,ако някои има снимки ще е супер и какво мога да направя по него за да се нормализира работата му? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове