Jump to content
Japanese/Power

Д15Б2

Recommended Posts

Колеги имам една Д15Б2-ка на 170000 км е,колата е седан 5-та генерация.Пълен Ужас е да я карам,тази кола не може да отлепи :( Примерно карам на 1-ва в 2000РПМ давам газ на колата,в същият момент се слуша как двигателя качва обороти а колата се седи на едно място......................и чак след секунда две тази кола тръгва да ускорява,но има едно пресецване :help: Карам по магистралата със 90-100 на 5-та скорост и давам газ на равен участък става въпрос,няма братче едвам едвам да качи 10 километра отгоре ;) Свалям на 4-та почти същото ;) свалям на 3-та колата прави 120 и повече няма душа ;) Сложих и свещи НЖК,не е там проблема,смених бензинов филтер,същата история...........съеденителят е ЗДРАВ :) Отчаян съм :( ако някой е имал подобен проблем нека сподели как го е отстранил :) Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а как си със въздушния филтър? виж прочисти и другата траба забравих и името маф сензор ли какво беше.. инжекторите как са

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно карам на 1-ва в 2000РПМ давам газ на колата,в същият момент се слуша как двигателя качва обороти а колата се седи на едно място......................и чак след секунда две тази кола тръгва да ускорява

колега това не ми звучи като здрав съединител .......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Хайде първо да ти размахам пръст за заглавието (прочете ли правилата) и да ти кажа да използваш търсачката.А по проблема ти - най вероятно погрешно зацепен агренажен ремък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом вдига обороти,а не ускорява значи е съединител !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече ,отиди на доктор ,така както го обясняваш си за съединител

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а пък според мен има няколко различни проблема като единия е съединител другия може и да е ремък както каза ал капоне...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм от Петрич,ако иска мини тия дни да я погледна може и да ти помогна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за съеденител не е 100% съм сигурен,отделя си добре мек е,и знам какво е да боксува съеденител.Утре ще я карам на доктор за диагностика,и днес забелязах в момента в който си пусна светлините оборотите падат.Същото се случва при много лек наклон и спра на място,и колата е готова да изгасне :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за съеденител не е 100% съм сигурен,отделя си добре мек е,и знам какво е да боксува съеденител.Утре ще я карам на доктор за диагностика,и днес забелязах в момента в който си пусна светлините оборотите падат.Същото се случва при много лек наклон и спра на място,и колата е готова да изгасне :)

Провери Предварението(Аванса )дали ти е на 16* градуса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно карам на 1-ва в 2000РПМ давам газ на колата,в същият момент се слуша как двигателя качва обороти а колата се седи на едно място......................и чак след секунда две тази кола тръгва да ускорява,но има едно пресецване :)

Ами за съеденител не е 100% съм сигурен,отделя си добре мек е,и знам какво е да боксува съеденител.

Няма начин оборотите на двигателя да се вдигат без колата да ускорява, освен ако:1. Прецакан съединител2. Някой ти е откраднал полуоските или каретата превъртат :angry: 3. Гумите превъртат4. Караш на свободна скоростСети се кое е най вероятното от всички и не забравяй да споделиш като оправиш проблемаОт зацепването на ремъка може да не върви добре колата, но не и да прави така както си го описал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съединител е с помпа...предполагам че и твоят е с такава...може ли да е в нея причината...примерно да е влязъл въздух и да е за обезвъздушаване?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един проблем, който аз едно време имах със същата кола (сега си е ОК) и колата нямаше мощност:Запушено задно гърне :rolleyes: Вътрешноста се разпада от корозията и пълнежа го беше запушил. Изкормихме и колата тръгна. Може да е катализатор или другате по генерацията.Има ли нормални обороти на празен ход? Спокойно ли работи двигателя и стабилни ли са? Влияят ли се много от ел.консуматорите?Ти или някой който не разбира пипалл ли си по колата?Въртян ли е винта който подпира дроселната клапа с цел регулиране на оборотите на празен ход?Провери:- Изпреварването. Не забравяй да дадеш на късо изводите на буксата под жабката.- Зацепването на ремъка. - Генерацията.- Въздушен филтърЗа сега това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След новата година ще я карам на профилактика :)Не е от крайното гърне,сигурен съм щтот го копувах преди месец,и е с права тръба с вход 60мм.Оборотите на празен ход в повечето време са стабилни,но при наклон при спиране на място те се спадат.Колата като е на празен ход,работи нормално................пусна,чистачки,фарове оборотите отново падат и след няколко секунди се нормализират.Ще пиша когато се оправи това нещо :) Мерси на всички,и весело изкарване по празниците

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...