Japanese/Power 0 #1 Публикувано 21 Декември, 2008 Колеги имам една Д15Б2-ка на 170000 км е,колата е седан 5-та генерация.Пълен Ужас е да я карам,тази кола не може да отлепи Примерно карам на 1-ва в 2000РПМ давам газ на колата,в същият момент се слуша как двигателя качва обороти а колата се седи на едно място......................и чак след секунда две тази кола тръгва да ускорява,но има едно пресецване Карам по магистралата със 90-100 на 5-та скорост и давам газ на равен участък става въпрос,няма братче едвам едвам да качи 10 километра отгоре Свалям на 4-та почти същото свалям на 3-та колата прави 120 и повече няма душа Сложих и свещи НЖК,не е там проблема,смених бензинов филтер,същата история...........съеденителят е ЗДРАВ Отчаян съм ако някой е имал подобен проблем нека сподели как го е отстранил Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #2 Отговорено 21 Декември, 2008 а как си със въздушния филтър? виж прочисти и другата траба забравих и името маф сензор ли какво беше.. инжекторите как са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #3 Отговорено 21 Декември, 2008 Примерно карам на 1-ва в 2000РПМ давам газ на колата,в същият момент се слуша как двигателя качва обороти а колата се седи на едно място......................и чак след секунда две тази кола тръгва да ускоряваколега това не ми звучи като здрав съединител ....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #4 Отговорено 21 Декември, 2008 Хайде първо да ти размахам пръст за заглавието (прочете ли правилата) и да ти кажа да използваш търсачката.А по проблема ти - най вероятно погрешно зацепен агренажен ремък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djiga 0 #5 Отговорено 22 Декември, 2008 Щом вдига обороти,а не ускорява значи е съединител ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #6 Отговорено 22 Декември, 2008 Човече ,отиди на доктор ,така както го обясняваш си за съединител Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #7 Отговорено 22 Декември, 2008 а пък според мен има няколко различни проблема като единия е съединител другия може и да е ремък както каза ал капоне... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #8 Отговорено 22 Декември, 2008 Колега аз съм от Петрич,ако иска мини тия дни да я погледна може и да ти помогна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #9 Отговорено 22 Декември, 2008 Ами за съеденител не е 100% съм сигурен,отделя си добре мек е,и знам какво е да боксува съеденител.Утре ще я карам на доктор за диагностика,и днес забелязах в момента в който си пусна светлините оборотите падат.Същото се случва при много лек наклон и спра на място,и колата е готова да изгасне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #10 Отговорено 23 Декември, 2008 Ами за съеденител не е 100% съм сигурен,отделя си добре мек е,и знам какво е да боксува съеденител.Утре ще я карам на доктор за диагностика,и днес забелязах в момента в който си пусна светлините оборотите падат.Същото се случва при много лек наклон и спра на място,и колата е готова да изгасне Провери Предварението(Аванса )дали ти е на 16* градуса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #11 Отговорено 24 Декември, 2008 Примерно карам на 1-ва в 2000РПМ давам газ на колата,в същият момент се слуша как двигателя качва обороти а колата се седи на едно място......................и чак след секунда две тази кола тръгва да ускорява,но има едно пресецване Ами за съеденител не е 100% съм сигурен,отделя си добре мек е,и знам какво е да боксува съеденител.Няма начин оборотите на двигателя да се вдигат без колата да ускорява, освен ако:1. Прецакан съединител2. Някой ти е откраднал полуоските или каретата превъртат 3. Гумите превъртат4. Караш на свободна скоростСети се кое е най вероятното от всички и не забравяй да споделиш като оправиш проблемаОт зацепването на ремъка може да не върви добре колата, но не и да прави така както си го описал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #12 Отговорено 24 Декември, 2008 Моят съединител е с помпа...предполагам че и твоят е с такава...може ли да е в нея причината...примерно да е влязъл въздух и да е за обезвъздушаване?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #13 Отговорено 24 Декември, 2008 Един проблем, който аз едно време имах със същата кола (сега си е ОК) и колата нямаше мощност:Запушено задно гърне Вътрешноста се разпада от корозията и пълнежа го беше запушил. Изкормихме и колата тръгна. Може да е катализатор или другате по генерацията.Има ли нормални обороти на празен ход? Спокойно ли работи двигателя и стабилни ли са? Влияят ли се много от ел.консуматорите?Ти или някой който не разбира пипалл ли си по колата?Въртян ли е винта който подпира дроселната клапа с цел регулиране на оборотите на празен ход?Провери:- Изпреварването. Не забравяй да дадеш на късо изводите на буксата под жабката.- Зацепването на ремъка. - Генерацията.- Въздушен филтърЗа сега това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #14 Отговорено 28 Декември, 2008 След новата година ще я карам на профилактика Не е от крайното гърне,сигурен съм щтот го копувах преди месец,и е с права тръба с вход 60мм.Оборотите на празен ход в повечето време са стабилни,но при наклон при спиране на място те се спадат.Колата като е на празен ход,работи нормално................пусна,чистачки,фарове оборотите отново падат и след няколко секунди се нормализират.Ще пиша когато се оправи това нещо Мерси на всички,и весело изкарване по празниците Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове