Jump to content
TEHKO

проблем с ел.стъклата

Recommended Posts

здравейте на всички имам следния проблем с прозорците ми ел са .. не са слагани допълнително всичко е оригинално но като ги качвам това става с адски голям зор дори копчето за шофьорския прозорец като го натистна да го кача автоматично спира(изключва) дополовината .. ужас така са и 2та прозореца не е болка за умиране ама е адски дразнещо.. особенно като е валял дъжд изпълнението става адски невъзможно. разглобих едната врата (махнах кората) да видя как стоят нещата и видях че има една релса по която вървят колелцата капнах малко масълце но ефекта беше нулев.. мисля да пробвам с грес. някой ако има идеи и вече е патил да сподели мнение.мерси :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега аз имам Сивик 96 англичанка и имам същия проблем :D !За сега не съм разглабял но на шофьорската врата като вдигам стъклото захапва гуменото уплътнение и спира :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често срещан проблем... мненията из форума са, че трябва да се маже с Глицерин /от аптеката за жълти снинки/ или със силиконов спрей за уплътнения. Това става дума да се намажат гумите, по които върви стъклото. Според други, на което мнение съм и аз, проблема се намира в една уплътняваща лента, която се намира от двете страни на стъклото по дължина. Тоест, едната е на кората а другата на вратата. Те са едни такива мъхести. С времето изгарят и се втвърдяват, което води до онова неприятно суркане и прескачане на прозореца. Тук лечението е по около 30$ на уплътнение, което да се поръча от щатите, а те рядко го имат. :D Аз лично направих грешката да намажа с глицерин това въпросно мъхесто уплътнение, което доведе до мноооо неприятно мазотене на стъклото в продължение на месеци, докато не свалих кората и не го изпрах... Това мога да кажа аз, ако някой е намерил по-добро решение и е имало ефект - с удоволствие ще го изпробвам и аз :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем с качването на стъклото ама проблема не беше в уплатнениятата а в копчето за качване ,там кадето прави контакт и обръща веригата за сваляне и качване беше нагоряло изкарах панела и го изчистих ........... след това до сега нямам проблеми ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърнете внимание дали, когато стъклото се движи на горе, стои водоравно през цялото време. Ако не стои, значи имате износена втулка на стъклоповдигача. При износена втулка, стъклото започва да се движи трудно в уплътненията и никакво мазане няма да ви спаси. Сменя се втулката, като предварително се прави нова на стругар или си сменяте целия стъклоповдигач. И в двата случая, ако е направено както трябва, резултата ще е перфектно движещи се прозорци и никакво мазне с каквото и да е няма да е необходимо. :cool:

 

 

 

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest spas21

Аз намерих временно решение.Смазването става с грес смесена с малко моторно масло.Защо? Когаро е само грес, зимата става много гъста и прозореца пак се вдига трудно, а ако е много рядко маслото през лятото ще се разтече от топлината.Другия основен проблем, който бе при мен е с самите гумени упратнения/шертикалните/.Изчистих ги много добре/имаше всякакви гадусти/ и после праснах със силиконов спрей на шел.Струва 7 лв. по бензиностанцийте на шел.Ефект инаше и то доста добър, НО за определен период.За това тази процедура трябва да се повтаря на няколко месеца.П.П. Логиката за втулката за повдигача на колегата Стефан Милев ми се вижда много логична.Има и нещо друго-има болтове за регулиране на стъклото, на един приятел "майстора" му ги беше пипал и сталкото се вдигаше под грешен ъгал.И това може да играе роля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за изказаните мнения и съвети колеги. при мен едва ли е от гумичките защото прозореца се сваля перфектно само се дига мъчно. а някой замислел ли са е дали проблема може да бъде в моторчетата .. смисъл вече остарели и немогат да си играят ролята добре? ако някой знае как да се замерят и стандартни стойности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам този проблем със дясното стъкло ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах такъв проблем с десния джам,отидох на електротехник оставих му я за 2 часа зе ми 40 лв пича и оттогава проблем не съм имал,значи пипна нещо между вратата и предния калник откъм Шофьора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз имах този проблем до скоро. това е от гумените уплътнения. пръснах го със силиконов спрей за уплътнения на КА2 някаде около 4-5 кинта беше. но проблема се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...