RATAMAHATA 0 #1 Публикувано 17 Декември, 2008 Здравейте колеги, миналата седмица си взех страхооотно запазен Prelude 3G. 1991г. B20A3 с 2 карбуратора. Мотора е супер, дава ми 10/100 градско в София, в якото меле в центъра (и аз все още се опитвам да го осмисля този разход ), но все пак искам след време (след като отмине световната финансова криза )да го превърна в най-изродската 3-та генерация на Балканите Въпроса ми е какви са вариантите за SWAP ??? Основно ме интересува дали мога да сложа, ако имам двигател, скорости и ECU, H23A2 от 4-та генерация (по нататък ще мисля как да сложа, турбо и чип ) ? Ако не става, какви са другите варианти за SWAP, за които сте чували?Благодаря предварително, колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #2 Отговорено 17 Декември, 2008 Колега можеш да му сложиш абсолютно мотор какъвто ти си прецениш! само паравлес да има аз на моята Д16 рекс ще слагам Б18 мотор. ще си имаш доста работа с преправяне на петите на двигателя , инсталация. абе с желание и пари всичо се постига успехче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #3 Отговорено 17 Декември, 2008 Според мен, колега, ако ще трошиш пари и време за SWAP, то по добре да е с някой Н22, пък ти после пак си го турбинирай като ти е кеф... Има колеги във форума са го гледали този филм.....Най - добре се обърни към тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #4 Отговорено 17 Декември, 2008 (Редактирано) Не много по темата но аз пазя стария си двигател б20а5 137 кончета,давам го на доста ниска цена,оригинален е за модела(свален от моя прелюд)ако решиш нещо драсни и двамата ще сме доволни,мотора е супер запазен,доста по надежден от х23пп.Мотора е пълен комплект за суап+оригиналните спирачни дискове и апарати на 262мм Редактирано 17 Декември, 2008 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #5 Отговорено 17 Декември, 2008 Честито .. я сложи некоя снимка на возилото да го скиаме .... а една H22 ше е по добрия избор според мен от Н23 ! Аз лично се кефя на моя мотор и засега нямам мераци да го сменям ! Виж окачване ала-бала и други подобрения да ! Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д-р Конова 24 #6 Отговорено 17 Декември, 2008 Честито! И аз съм вече върла фенка на 3 ген прелюдия ( след навъртяни няколко километра зад волана му ). Извинявай за въпроса колега, но да не би да си се сдобил с оня изпънат ловешки прелюд, който доскоро се продаваше в мобиле? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RATAMAHATA 0 #7 Отговорено 18 Декември, 2008 Според мен, колега, ако ще трошиш пари и време за SWAP, то по добре да е с някой Н22, пък ти после пак си го турбинирай като ти е кеф... Има колеги във форума са го гледали този филм.....Колеги, и на мен много ми се иска да си сложа Н22, но проблема е че този двигател е акцизен, а това са си доста пари. Иначе Н23 е точно на границата (160к.с.) и с допълнителни модификации може да достигне динамиката на Н22, пък няма да ми се наложи да плащам този акциз .Иначе колата я взех от Русе, много е запазена от всякъде. Има 2 забележки по купето, но те не са болка за умиране (левият калник го е ръфал някакъв ротвайлер и на покрива има 2 вдлъбнатини, все едно някой е стъпил отгоре). Тия дни ще кача и снимки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #8 Отговорено 18 Декември, 2008 Зелената ли колега? Спираше в моя квартал, невероятна е ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RATAMAHATA 0 #9 Отговорено 18 Декември, 2008 Зелената ли колега? Спираше в моя квартал, невероятна е !Да, зелената. Два пъти ходих до Русе и обратно за да я взема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #10 Отговорено 18 Декември, 2008 Нямам думи да ти опиша как се радвам, че е попаднала в добри ръце тази хубавица! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове