XplodX 1 #1 Публикувано 16 Декември, 2008 Колеги харесах си нова кола пак Хонда но Прелуд от 96 на горе.Ако някой има такава да пише как е.Интерисуваме разход,еластичност колко вдига подръжка и някви тънкости които сте научили за нея.Видях в нета че има 3 мотора 2.0и 133коня 2.2 185 2.2 200коня.Искам версията с 185 коня но нали е акцизна има ли няква далавера да се пише по-малко.Или пък ако си взема 133 коня дали има възможност да се сменя главата (което е доста популярно вече).на 133коня и дават 9.2 до 100 ,12л на 100 градски цикъл дали е достоверно и пускали ли сте я с други коли за сръвнвние.Интересува ме музиката как е вътре какви колони има по вратите 16см ли или повече има ли възможност за по големи при тунинг.Има версия 4х4 удачно ли е да се взема.Общо взето искам лекция за прелуда абе вси4ко за нея за да ме запали и да си я купя.Мерси предварително на вси4ки които ще ми помогнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pit 1 #2 Отговорено 16 Декември, 2008 (Редактирано) виш търсачката, преди медец два имаше две теми и доста се коментираи не е 4х4 ,а 4ws т.е. 4 завиващи колелаhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...&hl=prelude Редактирано 16 Декември, 2008 от pit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XplodX 1 #3 Отговорено 16 Декември, 2008 става въпрос за 5 генерация прелуд ,4 е стара не ме кефи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #4 Отговорено 16 Декември, 2008 определено ако обичаш да ръчкаш-2.0 няма да ти хареса,не че е бавен,но един витек 125хп го бие(бам бам).пс. Може 4та ген. да е няколко години по стара,но определено е доста по красива и се кара доста по спортно,особено с 4WS. Пробвай една 4ка и една 5ца със 4ws и ще видиш за какво говоря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #5 Отговорено 17 Декември, 2008 Здравей колега,много добре си се насочил към 4WS , но е добре да знаеш че за пета генерация се предлага само във версия с 185/200 к.с.От там допълнително 7 хилки не ти мърдат, но ако можеш да си го позволиш, хич не му мисли. Относно 2.0 / 133 к.с върви прилично, разхода съвпада със заводските данни, и ако пътят за теб не е писта ще останеш много доволен.Основното и може би най - важното е усещането и чувството, като караш прелюд - Върховно! Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XplodX 1 #6 Отговорено 17 Декември, 2008 Карал съм я 4генерация много яко се кара уникална е но не искам кола която се среща често.5 генерация е много по рядко бижу.Обаче не съм се качвал на такава (ако някой има такава в Стара Загора може да ми даде едно кръгче да я пробвам или поне да я рагледам.Май не искам 4вд не е ли по тежка и по мудна.Някой няма ли инфо за смяна на глава 2.0 да става в тек.защото в германия ги има по 2500е 133коня и като сменя главата ако е възможно да вдигне някои кон.Има ли възможност за чипване защото сивиците примерно 1.4 не могат трябва да се сменя комп тази има ли такъв проблем.сивиците ги правят до 8-9 хил оборота тази дали може някой правил ли е.Другото което ми се върти из главата да си намяря 2.0 и тук да направя сауп на 200 коня.и тоя мотор 200 коня какво може да му се прави за да се вдигнат конете за мин суми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #7 Отговорено 17 Декември, 2008 Колега, ще си позволя да ти дам един съвет, не купувай 5 генерация за 2500 евро, гледай да е поне 4000 евро, това е може би минимума за читав прелюд и то там. Моята е 2.0/133 к.с, 99/11/г. 104 000 км, типтроник и ми излезе до българия около 10000 лева без другите разходи/ регистрации, обслужване, и др.Желателно е да е от човек, със сервизни документи и история, но ти си знаеш най добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XplodX 1 #8 Отговорено 17 Декември, 2008 Споко колега занимавах се с коли 2 г в германия знам какво да си купя , но незнам кой мотор да си взема и какви интервенции мога да направя на прелуд 5.Може и 4е да дам но ако ще правя сауп на 200 коня ще гледам да взема нещо на повече километри и да уравновеся до колкото може цената за новия мотор.интерисува ме ако сложа 185 или 200коня ще ме закачат ли полицаите трябва ли да сменям докоментите предположение че колата ще влезе с изтъркан нномер на мотора и в докоментите ще пише че не се чете после смятам че няма как да се хване дали е 133 или 200 с какви катализатори са тези машини мисля да слагам едно спортно гърне с фалшиви докоменти за евро 3 за да мямам проблеми за напред с газовете.специялно за този 2.0 133 му дават 9.2 което много добре може ли да се прави нещо по този мотор применро глава от в тек.разбрах че на 2.3 става от н22. но за ф20 никой нищо е написъл по не съм прочел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #9 Отговорено 17 Декември, 2008 Ами в интерес на истината и аз не съм чувал за F20A4 с витекова глава, но за 10 години откакто карам никога не ми се е случвало полицаи да ми проверяват номер на ДВГ, основния проблем при SWAP, ще дойде, ако трябва да мине през кат при смяна на регистрация.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XplodX 1 #10 Отговорено 17 Декември, 2008 Ами в интерес на истината и аз не съм чувал за F20A4 с витекова глава, но за 10 години откакто карам никога не ми се е случвало полицаи да ми проверяват номер на ДВГ, основния проблем при SWAP, ще дойде, ако трябва да мине през кат при смяна на регистрация....предположение че няма номер на двгто дори и на новия сауп как ще го хванат. дори и при преригсрация при евентуална продажба.ти като имаш такава сподели нещо повече за нея.как саунда отзад има ли място .окачването държи ли по нашите пътища смяната на ремъците на ф20 или х22 как са.не ме интересъва 2.3 защотото няма 5ген с такъв мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #11 Отговорено 17 Декември, 2008 Фабрично музиката е много добра, ремък, ролки, филтри и хубави свещи, масло на двигателя, масло на типтроника всичко излиза около 600 лева/за F20, за H22 не знам, но предполагам че е някъде там!Окачването е много стабилно, не се чупи- тип " double wishbone" отпред и отзад! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XplodX 1 #12 Отговорено 17 Декември, 2008 колко си вдигал с твоита аз съм карал 4 133коня повече от 200 не я търси.можеш ли да ми кашеш на 5та на 3000оборота колко километра е.какви са говорителите отпред и къде стоят говорителите отзад и колко са големи.какви гуми събира на мах.колко тежи ако си я теглил по док я пишат 1250кила което ми се струва малко за нея.пускал ли си я с други коли кои ги наказваш и кои теб наказват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #13 Отговорено 17 Декември, 2008 (Редактирано) 2.0 133hp tiptronic с немски бензин 206км/ч макс,повече не може Редактирано 17 Декември, 2008 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #14 Отговорено 17 Декември, 2008 Пробвай една 3ген. В20А9 и ще забравиш всички нови коли... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XplodX 1 #15 Отговорено 17 Декември, 2008 прекалено стара е виж каква далавера е 5 ген няма по нова караш последен модел.хихи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #16 Отговорено 18 Декември, 2008 Карал съм 4 и 5 ген прелюд и никой не може да ме убеди, че има разлика във вървежа при един и същ двигател от 133 коня така че разликата е само във външния вид и е въпрос на вкус. Ако си карал 4 ген. и ти харесва усещането, то във 5 -та също ще ти хареса. Мисля че заводските данни за разход, ускорение, мах скорост са много точни, поне при мен е така. На равно 200 км/ч си ги прави без проблем при 6500 об. ако не се лъжа. На лек наклон може да вдигне 215-220 по километраж. Разхода - 11 до 13 на сто градско, извън 8-9 на сто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #17 Отговорено 18 Декември, 2008 бая разход си дават прелюдите,аз също съм голям фен на 5-та ген и отдавна съм се замислил да смяням купето с такъв,но съм в процес на обмисляне 9-10 извънградско не ме кефи нещо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XplodX 1 #18 Отговорено 18 Декември, 2008 Някои да е виждъл Прелюд 5 с направена задница на скайлайн.Преди беше ми попаднала такава снимка и сега не мога да я намеря ако някой я помни или я е виждъл да ми прати линк.В айто ру. статистиките на 185 коня и 200 коня в мах скорост е еднаква което е странно някой да има друг сайт впредвид за дивя и там.Имам няква идея за това ако е вярно просто 5тата да влиза в ограничител там някъде и независимо колко коня е то като скоростната кутия непозволява.Някои ако има наблюдения.Кажете на версиите с 2,0 и на 2.2в тека на 5предавка - 3000 оборота на колко километра е.Ако някои има снимки на тунинговани външно и вътрешно прелуди 5ген да праща линкове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #19 Отговорено 18 Декември, 2008 колега виж тук http://www.sr4000.com/beta/pics.htm#YWpheE...GVyaW9kPSZwPTI= Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #20 Отговорено 18 Декември, 2008 и тук също http://www.tuningfever.fr/fr/pics/cat-133-prelude/index.php а относно суаповете никои не казва кое как е възможно,глави тва онва! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dotz 4 #21 Отговорено 18 Декември, 2008 бая разход си дават прелюдите,аз също съм голям фен на 5-та ген и отдавна съм се замислил да смяням купето с такъв,но съм в процес на обмисляне 9-10 извънградско не ме кефи нещо!Стига бе колега,толкова гори при яко мачкане 150+ извънградско!На въпроса на колегата ,пета предавка на 3000об.=100км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #22 Отговорено 18 Декември, 2008 Мога да потвърдя думите на колегата по-горе за разхода, ако човек има нерви да трае 100 - 110 ще гори 7.3, 7.5, а 10 гори при яко ,ама много яко настъпване!Говоря за типтроник, който в никакъв случай не е по-икономичен от ръчката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #23 Отговорено 18 Декември, 2008 OK ,съгласен съм,то и моита при такава скорост разхода е такъв,даже нскоро го засякох до пловдив,не съм падал под 140,3-4 пъти праих 200 и на борда при пристигане пишеше 9,8! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #24 Отговорено 18 Декември, 2008 2.0 автомата дава извънградско 10-11 при скорости около 150-160. 2.3 при 160+ отива на 12+ до в зависимост колко вдигнеш и за колко време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XplodX 1 #25 Отговорено 18 Декември, 2008 бая разход си дават прелюдите,аз също съм голям фен на 5-та ген и отдавна съм се замислил да смяням купето с такъв,но съм в процес на обмисляне 9-10 извънградско не ме кефи нещо!Стига бе колега,толкова гори при яко мачкане 150+ извънградско!На въпроса на колегата ,пета предавка на 3000об.=100км. това е много кофти колега ,защото не можеш да вдигаш високи скорости оборотите свършват.На сивика ми е на 117км а е 90 коня.По скоро японеца е трябвало да го направи обратно заради мощността. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dotz 4 #26 Отговорено 18 Декември, 2008 Да колега,но ускорението е различно,на прелюда скоростите са къси,на пета дърпа супер много,нима нужда да връщаш 4-та.Най-много ме радва как се набира след 130. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XplodX 1 #27 Отговорено 18 Декември, 2008 Да колега,но ускорението е различно,на прелюда скоростите са къси,на пета дърпа супер много,нима нужда да връщаш 4-та.Най-много ме радва как се набира след 130.в случая 5 економична не важи хаха.Дали на версията с 200 коня или 185 няма да е по дълга според мен със сигурност защото както каза един колга на 205 ли беше 6200 то няма още много до ограничител.Аз притендирам че ако е 120 на 3000оборота ще е много добре.за 200 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #28 Отговорено 19 Декември, 2008 все пак да не забравяме,че хондите са с бързооборотни мотори! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #29 Отговорено 19 Декември, 2008 Ограничителя мисля, че е на 7200 об. , но не съм сигурен дали може да се достигне при 5 предавака. Иначе на трета просто светкавично си го стига -това е накъде между 120 и 130 км/ч., на четвърта- 165 км/ч. Късички са и скоростите, но пък ускорението е страхотно. Мен лично повече ме кефи бързото набиране, отколкото максималната скорост. Разхода може да падне и на 7 на сто, но трябва човек действително да кара с 90-100 км/ч, което лично за мен е много трудно достижимо, особено по магистрала На 2.2 мисля че са и по-дълги предавките, да каже някой колега с витек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #30 Отговорено 19 Декември, 2008 На 2,2 DOCH VTEC моторите скоростите са най-къси от всички останали. Най-дълги са автоматиците, след това са F20 и F22, H23 и накрая H22 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lefter0v 0 #31 Отговорено 19 Декември, 2008 (Редактирано) по къси но пак влиза в доста повече обороти, за това че касите скорости са критерии за по бързо набиране, и да е караш градско на 5-та с 50 без да се мъчи и да гори много,х22а лично миналата седмица го засякаь бургас-каварна към 400 км с скорост 100-140 ми даде разход 6.5 някаде, смея да твардя че харчи по малко от 2.0 мотора при по високи скорости,и да кажа тва са само мой наблюдения който не вярва да не ми казва че неможе а да ми игнорира мнението Редактирано 19 Декември, 2008 от lefter0v Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xtuners 8 #32 Отговорено 19 Декември, 2008 ето и моето мнение. Карам 97' ББ9 типтроник. Разход около 10-13 в града като карам на 17'' джанти и на типтроник режим. Има 4тири скорости , трета е най-силна ..при мен там диапазона е от 80 до 170 км/ч. макс скорост замервана с мен + още двама човека в германия на аутобана ( с немски супер 100 бензин ) е 220 км/ч .. беше леко нанадолнище. от 160 до 220 на четвърта и трябваха около 3-5 мин. Най- нисък разход , засечен от мен е 6.8 л на аутобан германия - словения на 4та със 130 - 160 км/ч Значи ако искаш кола , която да върви, автомат не ти трябва. Колата не изглежда добре в базов вариант. Ако искаш тунингарка ти трябват около 8000 лв. над пазарната цена, за да заприлича на нещо и да почне да върви. базовия мотор за европа - 133 коня е пълен умреляк .. много коли ще те бият. като за сравнение. Колата на колегата ми е нов фокус ТДИ на 115 коня с турбо. Тръгваме на летящ старт от втора когато аз съм на 3000 - 3500 оборота. Докато аз вляза след 4000 и колата започне да върви, той ме е дръпнал с половин кола. на втора сме равни, тоест той си запазва преднината и на трета го настигам и бавно го изпреварвам. Трета ми свършва на 170 и после той ме настига, защото турбото си го подпира здраво след 180 км/ч . Това с дванти 17'' , другото сток отсякъде. После като сложих КН филтъра и джанти 15" пак се дърпахме .. двете коли вървят наравно ..не ме дърпа на никоя предавка .. напровив аз леко дърпам на 3та. като опции на ъпгрейд на мотора 1. КН интейк или панелен филтър2. кабели , свещи , масла и т.н. 3. Изходящи колектори от Х234. Дросел. и входяши колектори пак от Х235. Скоростна кутиа от ББ2 със всички тези модове може да я качиш от 133 к.с на макс 170 к.сза другите двигатели нищо не мога да кажа, защото съм ги виждал само на снимка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XplodX 1 #33 Отговорено 20 Декември, 2008 Колега това се казва отговор.Това са доста коне за тези промени дросела е спортна генерация,ако стане само с това 170 коня от 2то литра то направо супер.все пак съм се насочил към сауп 200 коня някой да има инфо за разбазикване на този мотор и какво може да се получи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #34 Отговорено 20 Декември, 2008 Има информация по форумите навън.Ако ти се занимава да четеш.Тук има няколко хора с такива суапове,вероятно могат да ти помогнат с инфо как да го направиш.Но какво може да се получи с "разбъзикване"?Много може,зависи какво целиш и от бюджета.Информирай се преди да купуваш кола или двигател.Да няма изненади.Чудеса без пари не стават.И не разбрах,200к.с. са ти малко,така ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ARchangel 0 #35 Отговорено 20 Декември, 2008 (Редактирано) BB9 Prelude 98г. ръчкастара загора - пловдив и обратно през цялото време по магистралата с 200км/ч разход 10л. с лукойл a98h засечено с точност от които 25 км градскомаксимална скорост 220 вдигана пак по същия маршрут в червеното с 1 човек и с на половина пълен резервоар на връщане.16 цола джанти гуми michelin pilot exalto pe2 205/50/16 отзат 215/45/16 Bridgestone всичко сток освен червени пружини H&Rнай-добрият ми и осезаем ъпргейд до момента свещи NGK Iridium IX(туко що ги сложих и разликата бих казал че е много осезателна по горния резултат е без този ъпргрейд)след нова година ще видим новият ъпгрейд с Weapon R Secret Intake поздравимитко Редактирано 20 Декември, 2008 от ARchangel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XplodX 1 #36 Отговорено 24 Декември, 2008 Митко аре обаждай се ,че да врътна едно кръгче с твойта кола.Карал ли си 4ген?Коя е по-добра като поведение и усещане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #37 Отговорено 24 Декември, 2008 ако сравняваме 4 и 5 ген, 4та е в пъти по добра за управление...пс. имам и 2те и говоря от личен опит Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XplodX 1 #38 Отговорено 25 Декември, 2008 Гледах едно клипче на прелуд 5ген 4вд доста добре се пързаляше.(колите 4х4 стават за дрифт но трябва да имат много мощ)Та мисълта ми е става ли прелуда за дрифт с 185те си коня с които се намира 4вд или птк с 200к версията..Тези които имат такъв екземплят да си кажат мнението става ли за изпълнения.Има ли достатъчно мощност за 4 колела.На това клипче което гледах колата се въртеше в кръг като луда все едно е на лост.(става при колите 4х4.Колко вдига на мах -скорост версийте с 185к, 200к (вече тези колеги с 133к се изказаха(200-220))някой да е карал и да се мъчил да прави рекорди хихи.Също така някой да е карал и двате версии с 2 и 4 задвиждващи колела каква е разликата коя по си засложава усезаема ли е разликата при спринт заради колограмите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lefter0v 0 #39 Отговорено 25 Декември, 2008 (Редактирано) нещо ми се струва че не си разбрал каква точно е 4WS (а не 4WD) има доста разлика http://www.youtube.com/watch?v=b0sVD17WSdQ -> това е като системата на прелюда и ме самнява да ти стигат 200 коня за дрифт само с предно, по хубаво тарси кола с задно или 4х4 Редактирано 25 Декември, 2008 от lefter0v Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #40 Отговорено 26 Декември, 2008 Колега, това за дрифта с прелюда е възможно само когато има табли под задните колела, ръчната е опъната и асфалта е идеално гладък, за да не падат таблите, иначе е невъзможно ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове