Jump to content
axlastro

Honda Civic 1.7cdti 2003 Vs Honda Jazz 1.2dsi 2004

Recommended Posts

Здравейте. В мемонта проучвам употребяваните автомобили до около 5 годишна възраст и от това което успях да покарам се спрях на Хонда, и по специално Хонда Сивик 1.7 дизел от 2003. Тъй като колата ще се кара основно градско Honda Jazz 1.2dsi също исглежда подходяща алтернатива. Виждам че цената на 2004 такава е колкото на сивик от 2002-2003. Това което разбрах, е че дизела е на Исузу, но сякаш това не ме притеснява толкова. Колата "дърпа" много добре след 1500-2000 оборота като се включи турбото, и ми се струва, че в града няма да има проблеми, а и на дълго ще е достатъчно мощна. В Сивика не ми харесаха следните неща - Лоша видимост назад, липса на пластмасови подкалници отзад и съответно забележима корозия на калниците пред задните гуми, на моменти странна реакция на волана в комбинация с леко поднасяне на предницата (това при остър завой на мокро).Като цяло е манияшка колата и си има "характер". Другия вариант също ми харесва, защото 1.2 двигателя е доста икономичен и достатъчно мощен за града (80к.с.),при това при сравнително ниски обороти. И така , ясно е че избора ще става на момента, но ще се радвам да чуя мнения, препоръки за какво да внимавам и т.н. Разбрах за проблеми при сивика с кормилната рейка, турбото и понякога с трансмисията. За по малкото и братче не съм чел много и не съм го карал, но щом пускат втора генерация с много малки промени, предполагам, че е сравнително надеждна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко страничен въпрос - за колко ти предлагат този Сивик от 2003-та година?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко страничен въпрос - за колко ти предлагат този Сивик от 2003-та година?

Малко под 12000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко страничен въпрос - за колко ти предлагат този Сивик от 2003-та година?

Малко под 12000лв.
Колега, за 5 години цената на колата не пада три пъти.Друг съвет няма да ти давам, но виж много внимателно дали няма удари.Понеже съм в този бизнес, знам какви коли се купуват, какво се правят и как се продават.Късмет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първоначалната цена беше обявена около 13500. Ами ще се гледа много обстойно втори път. Колата е внос от Италия и е на 120000 км според километража разбира се, така че това до някаква степен обяснява цената. Двигателя се държи добре, запали от първия път на +5 градуса но ще го пробваме на минусови температури за по сигурно. Премина теста с хартийката, за присадки ще видим.За удари - това което ми се стори съмнително беше някакъв бял кит по вътрешната част на задните калници но по скоро е резултат на липсата на пластмасова защита от песъчинки и кал.Ще трябва да мине на стенд за да се види защото няма външни признаци за удари.Волана не беше изтъркан но скоростния лост е поизносен от ръчкане. Ако се спра на тази точно ще потърся някой сервиз в София, където да я видят евентуално за "подводни камъни".А за хонда джаз 1.2 дси имаш ли някакви впечатления.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да засегна колегите и феновете ще кажа, че Хонда няма традиции в дизеловите агрегати, както и в 4х4 системите. По тази причина не се занимавам с дизелови Хонди, а само с бензин. Имам наблюдения върху други марки с дизелови двигатели, но не мисля, че те са тема за този клуб.Но ако съм пред твоята дилема - бих се спрял на Сивика.120.000 км за 5 години могат да бъдат много, могат да бъдат и малко. Наистина гледай внимателно. Виж да не е прегрявана. Погледнете гредите. За всяко съмнение се съветвай с хора, които наистина разбират, а не с разбирачи. Всяка следа от кит е едно наум. Гледай фаровете. Стъклата. Ако са сменяни, вероятността да има удар е голяма. "Провиснали" врати. Как така скоростният лост е изтъркан, а воланчето е ново? Отваряни въздушни възглавници? Погледни за останали етикети по калници, радиатори, бидончета разни. Улики винаги ще намериш при добро желание.Купуват се основно автомобили от търгове. Там положението е плачевно - в най-добрия случай ударът е само от една страна. В много случаи отпред и отзад. Цените са много ниски. Тук се оправят и се продават значително по-евтино от един читав автомобил. Бъди внимателен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за 5 години цената на колата не пада три пъти.Друг съвет няма да ти давам, но виж много внимателно дали няма удари.Понеже съм в този бизнес, знам какви коли се купуват, какво се правят и как се продават.Късмет.

аз така теоретично :xmas:за 5 години колата по Шваке пада горе-долу три пъти, общоприето е че за около 3 години кола губи 40-50% от началната ценаСивик 1.7 дизел, на 120К км регистрация 1.1.2003 по Шваке има оценка 6016 евро :D - проверете ако не вярватеhttp://www.dat.de/fzgwerte/index.php?actio...73134&view=У нас цените на по-новите коли са леко завишени според мен. И най-вече определяща цената е не действителното състояние, а колко "на мода" е даден модел, хора много, се някой ще клъвне, ако не на цената то на коледното намаление :P Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Шваке мен не ме вълнува откровено казано.Погледни този линк. Това са швейцарски цени от дилъри и частни лица. Аз не виждам кола по-евтина от 15.000 лева. Това е цена без докарване. :xmas: Освен това на германски индекси или каквото там се явява - вяра не хващам.Цената е абстрактно нещо. Ако някой иска Хонда за 3.000 лева - да отиде и да си купи от пазара, щом той определя такава цена..Много локуми ще станат в темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Шваке мен не ме вълнува откровено казано.Погледни този линк. Това са швейцарски цени от дилъри и частни лица. Аз не виждам кола по-евтина от 15.000 лева. Това е цена без докарване. ;) Освен това на германски индекси или каквото там се явява - вяра не хващам.Цената е абстрактно нещо. Ако някой иска Хонда за 3.000 лева - да отиде и да си купи от пазара, щом той определя такава цена..Много локуми ще станат в темата.

Много е полезно да чуеш мнение от хора които са по-запознати. Аз лично нито разбирам нито съм разбирач така че ще се ходи на сервиз ако се спрем на нещо. Ами 15000 са си реална цена. Същата е картинката и в mobile.de . Просто хонда са си на първо място в повечето класации за надеждност. Този дизел е на Исузу и е доработен от хонда за повече мощност. Иначе може да се срещне в голяма част от опелите. На пазара преобладават точно сивици с този двигател което може да е едно наум също. А що се отнася до удари и аз се усъмних, въпреки че и двата калника са еднакво китосани. Това с волана и ск. лост обаче ми направи впечатление. Ако някой има идея за читави сервизи в София където може да се прегледа обстойно пишете. Мисля си за Motoexpert в Драгалевци евентуално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...