taz1 4 #1 Публикувано 3 Декември, 2008 Момчета-колеги преди време писах в форума за гарнитура на моята ку....ва(Хонда сивик с вдигател Д14А2). Значи тогаява проблема беше че мята гарнитури кат бясна само 7 сам сменил, след като си взех обратно книжката реших кардинално проблема смених двигателя взех същият5 д14а2 нооооооооо .Можете ли да познаете ГАРНИТУРАТА ПАК Я ИЗДУХААААААА. Майсторите в Пазарджик казаха че няма да я правят и пак в мен остава коза. Ясно е аз ще я правя, но някои д ами дае идея от какво може д амята гарнитура. 1. Задкормилното устроиство- има и поголеми душмани от мен макарче аз и разказвам играта 2. Дошло му е времето на този двигател- 50% не му знам историяте преди мен. 3. Някакъв проблем които се таи далбоко в сърцето на тази англичанка.Проблемат какав е на кратко, като я взех явно беше с издухана гарнитура смених я изкара 10 хиляди км. следващата изкара 8 следващата 6 следващата при запалването я изхвърли, имаше още един опит изкара не повече от 7 хил. км. и поселдната непомня но и тя накаде там. и смених двигателя. Пробвал сам на стария двигател всякакав вид гарнитури металние издаржат по далго от кингиритовите. Новия двигател го купих направихме му една барза смяна(но само двигател -блок и глава -) и заработи подобре от всякога хондата никога нее варвяла така. До преди 1 седмица когато останах без парно и осетих цхе нещо нее наред в началото само вода се губеше без д анадужа маркучите и хварляше вода отзад. И днес след поредния отказ на монтиорите да я правят, защото незнаят какво и е точно аз реших че трябва да разбера далинаистина е гарнитура и разбрах след 10 минутно каране на както аз си знам(вседно карам филми от студентски до центъра за 10 минути в наи голямото движение) хондата почна да изхварля водата от преливника и тръбите станаха кокал. Ясно гарнитурата е савсем издухана. Аз че ще я сменя, ще я сменя ноооооо пичове даваите идеии от какво мойе да ги мята. Няма никаде течове нито от двигателния отсег нито ж парното, невкарва вода през изпарителя перката се вклучва навреме, друго немога да се сетя сега. Давяаите идеии всяка една ще ми баде от полза. Има газ слагана е едно време в италия.Може би утре вечер започвам да цепа гайдата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sturshel 0 #2 Отговорено 3 Декември, 2008 (Редактирано) най-вероятно крива глава ,гледам че си от Пазарджик, в Челопеч се намира може би най-добрия майстор по главите.Сваляш утре твоята и право там,човека ти прави точна диагностика за пукнатити, кривини и... ако подлежи ти я прави , припасва клапани, сменя гумички ,изправя я и ти си сигурен ,че проблема ти вече не е в главата , така че действай!!успех Редактирано 3 Декември, 2008 от sturshel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #3 Отговорено 3 Декември, 2008 тойотата ми хвърли 2 гарнитури. Оказа се задръстени водни канали в блока. И просто си прегрява двигателя, без да се вижда на таблото! Като смените гарнитурата шлайфахте ли главата ??? Ако е крива и 20 гарнитури няма да ти стигнат. Другия вариант е газовата уредба . Провери да не би да вкарва газ в охладителната течност. Или да не е вързано както трябва отоплението на изпарителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 3 Декември, 2008 Колега, до колкото си спомням в предишната ти тема мненията клоняха към некачествено извършени ремонти. sturshel, предполагам че майстора в Челопеч след отстраняване на неизправностите по главата собственоръчно я монтира на блока - най-добрия вариант както за него, така и за клиента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sturshel 0 #5 Отговорено 3 Декември, 2008 абе не стана баш така, но всичко е ок и човека свьрши перфектна работа за нищо пари и сега акорда летиии ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове