Jump to content
mecho_klecho

Питане за двигател на Crx

Recommended Posts

Добър ден на всички, аз съм сравнително нов на тема ХОНДА и затова имам едно питане.

 

Можеби трябва да почна малко по-отдълеч, преди време anastas83 разпитваше за туниговане на този двигател искаше да го слага на едан шкодичка, но си намери по голям двигател и аз реших да продължа делото му доста съм напреднал но имам едно питане доста изчетох упътвания снимки разглеждах какво ли не но така и неразбрах какво се вързва на смукателите на карбуратора на този двигател на снимката съм показал кои е щуцера които ме интересува.

 

Предварително благодаря за съдеиствието.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм убеден ама май е сервото на спирачките .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм убеден ама май е сервото на спирачките .

Сервото е на една плочка под карбуратора нещо друго е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май наистина е за сервото на спирачките(тоест към booster check valve) - ето виж:

Публикувано изображение

една снимка, на която се вижда какво е свързано към тоя щуцер. Ето и в manual-a: линк1 и линк2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото и аз мислих че е вакума за сервото но попаднах на тази снимка по долу, ако на колекторите се връзва вакума какво се връзва на карбуратора

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:rolleyes::cool::P ей МНОГО СМЕ КЬОРАВИ ;):P:D на тази плочка се включва маркуча на КАРТЕРНИТЕ газове (тези който са от задната страна). ;):P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

За това със зеленото кръгче ли става въпрос? Ако за това става въпрос, то за сега не мога да намеря какво се връзва там. Може би нещо за връщане на излишното гориво, но налучквам в момента...

И между другото това на снимката твоя входящ колектор ли е, защото първо EW3 мотора е пълна инжекция и е със съвсем друг входящ колектор, и освен това съм чел, че входящия колектор и карбураторите за различните пазари(САЩ, Канада, Европа) са леко различни.

Редактирано от Noodle

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да подчертая че не говоря на 100 % , защото не съм виждал такъв на живо.

 

това където си го оградил предполагам (поне трябва да има такова нещо) че е точно вакума на картерните газове. Ама не тези от капака на клапаните, а тези които са от картера и минават през един филтър . Тоя филтър трябва да е закрепен на блока от задната страна. (една черна малка кутийка ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това със зеленото кръгче ли става въпрос? Ако за това става въпрос, то за сега не мога да намеря какво се връзва там. Може би нещо за връщане на излишното гориво, но налучквам в момента...

И между другото това на снимката твоя входящ колектор ли е, защото първо EW3 мотора е пълна инжекция и е със съвсем друг входящ колектор, и освен това съм чел, че входящия колектор и карбураторите за различните пазари(САЩ, Канада, Европа) са леко различни.

Да за него става въпрос, и не не е сниман моя колектор но тои е същият на външен вид, а снимката е от redpepperracing на някакъв човевчец които си реставрира CRXa и там видях че е вързал за карбуратора сервото а щуцера на колекторите седи парзен и това ме озадачи. Иначе двигателя е бил моно ижекция но Анастас беше направл двигателя с 4ри карбуратора тъикато инжекцията неставаше нищо от нея като взех двигателя слижих този карбуратор

 

Публикувано изображение

 

само да подчертая че не говоря на 100 % , защото не съм виждал такъв на живо.

 

това където си го оградил предполагам (поне трябва да има такова нещо) че е точно вакума на картерните газове. Ама не тези от капака на клапаните, а тези които са от картера и минават през един филтър . Тоя филтър трябва да е закрепен на блока от задната страна. (една черна малка кутийка ).

Ми днес ще проверя за друг щуцер на картерните газове и дано да е това.

 

Ако някои друг има предложения нека казва :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам ново питане.

 

на двигателя има три сензора за температура на водата.

 

Предполагам този е за да включи перката на радиатора

 

Публикувано изображение

 

 

предполагам този е за температурата която се показва на тъблото

 

Публикувано изображение

 

 

а този какво правя показва кога е прегряла, светла лампа на тъблото ли?

 

Публикувано изображение

 

 

И изобщо така ли се връзват за да знам къде да вържа моите уреди и да видя дали ще показват вярно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...