Jump to content

Recommended Posts

Имам въпрос,Съединителят ми буксува, но като я запала сутрин първите 1-2 тръгвания не буксува и после - почва.Та се чудех и неможах да разбера защо така се получава, някакви идеи?Предполагам 99% е съединитела, но възможно ли е да е в друго проблема?Колата е Сивик 5та - хидравличен съединител. Възможно ли е в хидравличната система да е проблема?След чуденето ми реших, че не може да е там, но все пак да питам...Защо се получава този ефект според вас? Не буксува и после на 3-то 4-то тръгване едва тръгва :S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си нивото на течността на съединителя - ако е ниско, значи някъде изпуска - често срещан проблем са помпите на съединителя - горна и долна, като моята долна и в момента е зле. Може да взима въздух някъде от някоя спукана тръбичка или гумичка и от там също да тече. Но според мен ако имаш течност и наистина чак не може да тръгне значи е много отишъл съединител и трябва да го сменяш.

Редактирано от ShEfA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си нивото на течността на съединителя ....

Колата я взех вчера и още немога да я огледам в тоя студ и тъмница след работа, но като я зимах знаех за проблема...Да разбирам ли че е възможно да буксува заради някои от двата цилиндъра или заради теч? Редактирано от misho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от помпа, сменяй съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е когато си отива първите наколко зацепвания са добре и после почва яко да боксува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене като ми се случи твоята случка на съединителния диск му липсваха някои работи като го извадиха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединитела беше на леш...Сложихме феродов диск от Фиат Мареа Дизел като му занитихме ново феродо и смъкнахме с 5мм от диаметъра му.Шлиците бяха същите, каталозите дадоха грешен partnumber за частите, вече не разчитам на тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщам темата с информативни цели.

 

ShEfA си бе прав - евалата шефе!

И след смяна на съединитела може той да буксува, въпреки категоричните мнения :!)

 

Буксува, но чак след 10 минути примерно...

 

Значи!

Остава в хидравличната система да е имало втори проблем - затова се е износил само феродовия диск, а другия си беше почти като нов!!!

Гледайте ги тия неща. Тия дни ще си смена и малкта помпа (SLAVE) - щото тече.

 

Логиката е - натискаш съединитела много пъти и незнам от температурата ли е е или от налягането - май от двете, става така че караш 10 минути и после ХОП -> вече си на полусъединител и ти заминават двата диска. Според мен има разширение и долната/SLAVE помпа остава под напрежение.

Има възможност и да е от разстоянието между "буталцето" на главната(голямата) помпа при педала на съединитела и самия педал.

 

Аз съм любител в ремонтите, така че едно професионално мнение/потвърждение не би било излишно.

 

Ще кажа резултатите след ремонта ... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заглавията на темите е крайно желателно да са обяснителни, изчерпателни и в съответния раздел. Теми от вида "Вижте..." (или по-лошото "Vijte") ще бъдат директно модерирани! Примери за лоши заглавия са: "Помогнете ми", "Имам проблем", "HELP: PROBLEM", "ПОМОООЩexcl.gif!!!", "Molqvi kajete .......", "nqkoi znae li..." и т.н. Пример за добри заглавия са: "Търся ключалка за контактен ключ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...