Jump to content
manniakk

полуоски, коя е лява и коя дясна

Recommended Posts

как се познава коя полуоска е лява и коя дясна и дали изобщо има значение?

 

Гледах ги и нямат никакви белези или писаници по тях....

 

Публикувано изображение

 

и какво ви е мнението за полуоски като тези: клик :offtopic:

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма зна4ение в твоя случай,на теб ти липсва вътрешното каре което е с външни шлици

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намерих чисто ново вътрешно каре за 170лв. оферта ли е? и също така как се сваля кръстачката? нещо не мога да извадя щифтовете (circlip)

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има зегерки, можеш да ги различиш по балансиращите тампони

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след едночасова борба успях да сваля кръстачката и балансиращия тампон, под него обаче имаше една издатина, но от ръждата беше напукано цялото покритие и с леко почукване цялото падна и сега издатината е вдлъбнатина, проблем ли е. Балансиращия тампон е перфектен...

и също така като се слага грес на външното каре колко да сложа? маншона беше скъсан и го смених и махнах от старата грес че имаше конци или нещо подобно вътре...

 

Публикувано изображение

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз счупих полуоска точно на това място под баланса. Там се задържа влага и сол, хваща ръжда и точно там се беше счупила моята, а иначе Омбре ми обясни че полуоската там нарочно е изтънена за да може ако се счупи при висока скорост да е точно там - не на друго място, зашото има опастност да обърне колата.Та един път хваща ръжда, един път е по - тънка фабрично.Дано съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за инфото, ами ще го изшкуря добре, ще напръскам с преобразувател за ръжда и спрей отгоре да запечата, после малко грес в тампона и да се надяваме че ще издърши. Иначе желязото отдолу е здраво....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ше държи до 300 коня няма се скъса :cool: . Иначе пълниш карето с грес без маншона, колкото събере толко му се слага. По грамажи не ги помня, но ако ти се занимава слагай им така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си купиш каре от магазина ти дават опаковка с грес.Тя е точно толкова колкото трябва да бъде...ако можеш да видиш от някъде.А парадокса е прав пълни се цялото каре яко с грес...тъпчи без да се притесняваш стегни маншона с читава скоба!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодарение на dragi4a вече имам оригинално каре. мерси човек и затова че ми отговаряш на безбройните въпроси за swap-a :) В сервизното ръководство четох че се слага около 80g японска грес или около 115g не-японска

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купих си и грес за карета на цена от 7.50 за 400мл. туба :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в общи линии не успях да премеря колко точно сложиш но карето изглеждаше така. дали е достатъчно?

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

повече от достатъчно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчно е, молитбенова грес си взел, някои производители слагат такава. Оригинално Хонда слагат литиева, но и тази ще ти върши перфектна работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...