manniakk 22 #1 Публикувано 26 Ноември, 2008 (Редактирано) как се познава коя полуоска е лява и коя дясна и дали изобщо има значение? Гледах ги и нямат никакви белези или писаници по тях.... и какво ви е мнението за полуоски като тези: клик Редактирано 26 Ноември, 2008 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 26 Ноември, 2008 Няма зна4ение в твоя случай,на теб ти липсва вътрешното каре което е с външни шлици Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #3 Отговорено 26 Ноември, 2008 (Редактирано) намерих чисто ново вътрешно каре за 170лв. оферта ли е? и също така как се сваля кръстачката? нещо не мога да извадя щифтовете (circlip) Редактирано 26 Ноември, 2008 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #4 Отговорено 26 Ноември, 2008 има зегерки, можеш да ги различиш по балансиращите тампони Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #5 Отговорено 26 Ноември, 2008 (Редактирано) след едночасова борба успях да сваля кръстачката и балансиращия тампон, под него обаче имаше една издатина, но от ръждата беше напукано цялото покритие и с леко почукване цялото падна и сега издатината е вдлъбнатина, проблем ли е. Балансиращия тампон е перфектен... и също така като се слага грес на външното каре колко да сложа? маншона беше скъсан и го смених и махнах от старата грес че имаше конци или нещо подобно вътре... Редактирано 26 Ноември, 2008 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkaeff 1 #6 Отговорено 26 Ноември, 2008 Колега, аз счупих полуоска точно на това място под баланса. Там се задържа влага и сол, хваща ръжда и точно там се беше счупила моята, а иначе Омбре ми обясни че полуоската там нарочно е изтънена за да може ако се счупи при висока скорост да е точно там - не на друго място, зашото има опастност да обърне колата.Та един път хваща ръжда, един път е по - тънка фабрично.Дано съм бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #7 Отговорено 26 Ноември, 2008 мерси за инфото, ами ще го изшкуря добре, ще напръскам с преобразувател за ръжда и спрей отгоре да запечата, после малко грес в тампона и да се надяваме че ще издърши. Иначе желязото отдолу е здраво.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #8 Отговорено 27 Ноември, 2008 Ше държи до 300 коня няма се скъса . Иначе пълниш карето с грес без маншона, колкото събере толко му се слага. По грамажи не ги помня, но ако ти се занимава слагай им така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #9 Отговорено 27 Ноември, 2008 Като си купиш каре от магазина ти дават опаковка с грес.Тя е точно толкова колкото трябва да бъде...ако можеш да видиш от някъде.А парадокса е прав пълни се цялото каре яко с грес...тъпчи без да се притесняваш стегни маншона с читава скоба! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #10 Отговорено 27 Ноември, 2008 благодарение на dragi4a вече имам оригинално каре. мерси човек и затова че ми отговаряш на безбройните въпроси за swap-a В сервизното ръководство четох че се слага около 80g японска грес или около 115g не-японска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #11 Отговорено 28 Ноември, 2008 купих си и грес за карета на цена от 7.50 за 400мл. туба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #12 Отговорено 28 Ноември, 2008 в общи линии не успях да премеря колко точно сложиш но карето изглеждаше така. дали е достатъчно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #13 Отговорено 28 Ноември, 2008 повече от достатъчно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #14 Отговорено 28 Ноември, 2008 Достатъчно е, молитбенова грес си взел, някои производители слагат такава. Оригинално Хонда слагат литиева, но и тази ще ти върши перфектна работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове