Jump to content
varu6

Малък Въпрос

Recommended Posts

Здравейте приятели искам да ви попитам има ли нещо по специфично при смяната на антифриза при хондата? Трябва ли да се обезвъздушава и ако трябва от къде....? Благодаря ви много :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надали няма такива теми ....точиш , наливаш , изчакваш да отвори термостата , доливаш ако е необходимо, завиваш капачката на радиатора . Доливаш си разшерителя (ако е нужно)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не съм, кой знае колко навътре в нещата, но за това мога да ти помогна.Не зная как се източва старата течност, но след като я махнеш.....1. Пълниш охладителната система с антифриз през капачката на радиятора( в радиятора- до горе) и затваряш радиятора.2. Пълниш и разширителния съд, до където прецениш ( наи- добре и над максимума даже).3. Палиш колата.4. Докато двигателят работи, започни да мачкаш с ръце входният и изходният маркуч на радиятора ( идеята е като стискаш маркучите да премахнеш въздуха от тях, затова ще забележиш как излизат балончета през разширителния съд). Помачкай двата маркуча, например минута. Освен балончетата в разширителния съд, ще забележиш накрая, че течността в разширителния съд е намаляла. Долей още ( да има- над максимума). И това е всичко, но знай, че като покараш малко е добре да си поглeднеш пак казанчето и ако нивото му е по- малко, от като си сипвал- сипи пак до максимума. Наблюдавай го така известно време още. Целта е двигателя да спре да дърпа антифриз от разширителния съд и течността в него да бъде между минимум и максимум. Надявам се да съм ти бил от някаква полза. Според мен за това не е нужно да влизаш в сервиз, можеш го и сам, а в сервиза може и да не ти я обезвъздушат добре, което може да ти съсдаде бъдещи проблеми.

Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надали няма такива теми ....точиш , наливаш , изчакваш да отвори термостата , доливаш ако е необходимо, завиваш капачката на радиатора . Доливаш си разшерителя (ако е нужно)

благодаря ти много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"4. Докато двигателят работи, започни да мачкаш с ръце входният и изходният маркуч на радиятора "Това не съм го чел в никой мануал!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега IVAN74, това с мачкането не съм го чел никъде, а го гледах в един сервиз, като " майсторите" се опитваха да обезвъздушат моята Хонда. Естествено с натискането на маркучите едва ли ще изкараш въздуха от двигателя, но този от тръбите 100%. А и не мислиш ли, че при наличието на въздух в двигателя, като запалим мотора и охладителната систтема вкара антифриз в двигателя, той от своя страна избутва въздуха на вън или по- точно във входната тръба на радиятора. Не мислиш ли,че чрез натиск на тази тръба ти ще улесниш въздуха да достигне по- бързо до казанчето.МОЖЕ И ДА ГРЕША, НО ПРИ МЕН ПОДЕЙСТВА!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...