HELL_FIRE_ 140 #41 Отговорено 13 Февруари, 2011 Колега, човека писал над мене е с дясна дирекция, а проблема му е пак в лявата страна. Кое е слабото място, което е "поддало" на тежеста всъщност, по твоята логика всички Хонди трябва да са наведени повече в лявата си половина, а не са! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mishos85 2 #42 Отговорено 13 Февруари, 2011 и аз имам същия проблем,от шофьорската ми страна отзад ми кляка при каране.като спра се оправя,няма тропане поне не чувам,не носи и нз от какво може да е.сега ще ходя при майстор и ще видим какво ще е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
airbrush 8 #43 Отговорено 13 Февруари, 2011 А какво значение има с каква дирекция е колата колега разликата в разпределението на теглото е едно серво, акумулатор и парно. Мотора винаги си е в лявата страна на коша, за D серията гарантирам, че лявата страна е по-тежка със около едни 30-40 кг.Отделно в повечето коли 80% от изминатите километри се е возил само шофьора това също би дало отражение. И да повечето хонди са така това не е първата тема по тоя въпрос. Когато я вдигах със ръчния крик така паркирах, че лявата страна да е на по високо пак супер трудно се вдига лявата предна част - направи си един опит пред вас и ще се убедиш. Всичко е на база лични наблюдения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #44 Отговорено 13 Февруари, 2011 Колега мери разтоянието от мястото за крика под праговете до земята ,така показва наи точно.пиши после каква е разликата ляво дясно и предна и задна .ако е са изгнили подкалниците и мястото кадето се стягат предните амортисйори може единия да е по хлътнал от другия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #45 Отговорено 14 Февруари, 2011 Пичове..и мойта е леко виснала от шофьорската страна...ходих на сервиз, всичко е ОК...не ми дърпа на никъде, не ми яде гуми, и стигнах до извода че аз съм причината с мойте над 100 кила вече не ми прави впечатление...свикнах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamalito 1 #46 Отговорено 15 Февруари, 2011 Здравейте колеги! И аз да изкажа мнение или хипотеза. Дали не е възможно конструкцията на колата да е направена така, че да е по-ниска от лявата страна заради напречния наклон на пътното платно. В среадата (осовата линия) е най-високата точка на пътното платно. Това е с цел оттичане на дъждовната вода. Тоест на колата предварително е зададено понижение на лявата страна за да се нулира това от надвишението на пътното платно в средата. При това положение купето на колата би било хоризонтално, за разлика от левите и десните гуми. Не ми се вярва това да е хронично заболяване на любимата ни марка. Някой проверявал ли е как стои този въпрос при други марки автомобили?колега при такъв случай, нямаше да са 2 от 20, а 20 от 20! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове