Jump to content
Miroslav.Ivanov

Как се обезвъздушава огладителната система на Сивик 6

Recommended Posts

Колеги имам голям проблем с парното - не духа топло и пробвах какво ли не, но не съм обезвъздушавал, понеже не знам как става тоя номер. В друга тема писах какво правих та да тръгне парното. Та отпред от радиатора излизат два маркуча - един къс около 30 сантиметра от горния край на радиатора и един дълъг от долния. Четох за някаква пробка, но така и не разбрах за кой двигател става на въпрос а и при мен не видях такава пробка. Та как мога да я обезвъздуша тая система.Да добавя, че преди малко като запалих колата нещо избълбука и когато гледам в разширителния съд няма почти никой - преди два дни сменях антифриза и по принцип доливам много рядко на няколко месеца

Редактирано от Miroslav.Ivanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отваряш капачката на радиатора. Палиш колата. чакаш да отвори термостата. Доливаш ако е необходимо. затваряш капачката на радиатора. Наливаш си антифриз в разширителя и караш. това се прави при отворен кръг на парното(парното на топло) . п.п. Да не ти духа парното трябва да е останала без вода ;) Също така може да ти е зашушен радиатора на парното и заради това да духа студено. Провери маркучите да ли са горещи(тези на парното). Това за 2 маркуча, които влизат в купето (един до друг са).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема ти струва ми се е по сериозен от обезвьздушаване....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези които влизат в купето яйца мога да си правя на тях, както и една меден съд под жабката затворен в бяла пластмасова кутия, точно преди лостовия механизъм за жилата - там е вряло, но не духа топло. Преди няколко дни промих всичко с маркуча от чешмата и от тука и от там и навсякъде ама няма топло. Разширителния съд го напълних току що и пак няма - не знам какво да правя вече. Ако запушен радиатора в купето, то с маркуча би трябвало да съм го отушил или се лъжа?Да добавя, че двата маркуча на големия радиатор - по-късия, който е отгоре е врял, а долния е съвсем леко топъл - не знам дали трябва да е така

Редактирано от Miroslav.Ivanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

термостата как ти е , колата поддьржа ли ти нормална работна температура?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

термостата явно си му е добре . Ами щом маркучите са ти "горещи" от това следва че ти е запушено парното. С маркуча няма как да го отпушиш. за целта ти трябва 1 шише винен оцет и доливаш с минерална вода (такава дето мирише на разваляни яйца). Провери дали преградата не е блокирала. Говоря за тази която като врътнеш на "студено", застава пред това радиаторче.п.п. Долния маркуч се загрява като се отвори термостата. ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как да я проверя тая преграда, понеже при продължителна работа на двигателя започва да духа леко хладно и вдига 2-3 градуса в купето, както и факта че в краката духа по-топло отколкото горе. Рабнотната температура е нормална и не варира - там всичко е окTая вода от къде да я намеря и колко време да карам с тая смес? Има ли проблем при тия ниски температури

Редактирано от Miroslav.Ivanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отдоло имаш едно капаче за а/с филтър. Ти може и да нямаш филтър ама капачето го има. Махаш го и с нещо си светни вътре. Гледаш леко в ляво (към шофера) и напред. То се вижда няма как да го пропуснеш. С тая помия караш 2 дена. Ама не знам при колко Т замръзва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш предвид долу под жабката до вентилатора ли? Днеска отворих там едно черно капаче и вътре имаше смачкан филтър пълен с боклуци, койито не мога да извадя, понеже опира в пода ;);). Та от там ли да светя в посока шофера

Редактирано от Miroslav.Ivanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) там е правилното място . Един съвет : вземи си прахосмукачка ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

филтъра се сменч като се разкачи шината носешта жабката и се вади към теб не надолу

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...