Jump to content
To sloW

1.3 Carb! Sport Filtar Sound?

Recommended Posts

Темите по въпроса спортни филтри са доста но не видях инфо за моя случаи :)Та искам да попитам ще се промени ли звука на мотора от спортак ?А фаида от махането на катализатора при моя мотор?1.3 Carb!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има търсачка,потърси,има достатъчно полезни теми,не е задължително да се отнася само за твоя мотор

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да звука става по готин, освен за хората над 60 години :). Файда от махането на ктализатора няма, стига да не е запушен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мога да споделя от лични обеждения че ако филтъра ти е от ефтинките 20-тина леве промяна в звука ще има ;) ама файда не знам..... има при мен сякаш че влизаше прекалено много въздух и ми обедняваше сместа (предполагам)...на 1.4 dual carb.... но ако карбА ти са с компютър това е друга работа предполагам ще е по добре ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и мойта е Д13В2,за спортния филтър незнам колко ще промени звука,но едно спортно крайно гърне го променя коренно(къде минеш пищят аларми) ;) При това само гърне, незнам как ще е ако се смени цялата генерация,ще кърти много ;) А за спортния филтър-със сигурност променя звука и вървежа без значение от двигателя ;) П.С. Пиши като(ако) сложиш филтъра каква е промяната. Поздрави ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за спортния филтър-със сигурност променя звука и вървежа без значение от двигателя ;)

.... колега ти от личен опит ли говориш или ей тъй да си в лафа ???? ;) Говорено е 10-ки пъти .. на 1.3 карбуратор "спортен филтър" тип конус няма никаква файда ! Не се занимавайте с глупости !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега RoadraceR изчел съм всички теми за "спортен филтър" никъде не срещнах защо няма ефект на Д13Б2,защото е карб и е слаб ДВГ(1.3)или по други причини.Все пак ако се настрои малко карб-а и се сложи един хубав филтър на К&Н никакъв ефект ли няма да има?()Я някой да обясни за какво става реч.П.С.1 Все пак разбирам,че каквото и да правим по Д13Б2 самолет няма да стане ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така....ако обичате не съм пуснал темата да ми се дращите! попитах дали има промяна в звука....не очаквам да хвракне колата а питам само за звук? и така? един казва има друг няма?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според колегата джонибой - замервано е на динамометър, че без НИКАКЪВ филтър и с обикновен филтър разликата е +1 кон... прай му сметката. А иначе за звука не мога да бъда полезен, на моята Хонда гърнето прави така, че като махна и обикновения филтър на гол дросел не се усеща промяна - поне не на място. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така....ако обичате не съм пуснал темата да ми се дращите! попитах дали има промяна в звука....не очаквам да хвракне колата а питам само за звук? и така? един казва има друг няма?

Може би някаква много минимална промяна в звука ще има от конусен филтър,ноако очакваш да "боботи" както при инжекционите ще те разочаровам.Просто извивката 90°,която прави от входа на карба към колекторите в комбинация смалкия диметър на дросела "гасят" тези характерни звуци.При инжекционните системи тази роля(да "гасят" тези звукови вълни) я играят резонаторните кутии в смукателния тракт. Редактирано от cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен на какъвто и дв да сложиш ще има промяна на звука,от това,4е смуче повече въздух и се усеща.ама за файда от него-съмнявам се,поне на 2 коли които имаме освер звук :worthy: няма друго,поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така....ако обичате не съм пуснал темата да ми се дращите! попитах дали има промяна в звука....не очаквам да хвракне колата а питам само за звук? и така? един казва има друг няма?

:lol: ако си от варна мога да ти направя демо :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един барс отговор бил сам с вфтинжос филтар и с скап JR звука няма да ти е като на пална индж. и моно индж. според мен никога това явно е заради карба мн малак ефект има в звука само просто ще осещаш засмукването от филтара тоест малко повече саскане при натискане разко газта а за ефект в варвене според мен си има ама това е за друга тема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така....ако обичате не съм пуснал темата да ми се дращите! попитах дали има промяна в звука....не очаквам да хвракне колата а питам само за звук? и така? един казва има друг няма?

Може би някаква много минимална промяна в звука ще има от конусен филтър,ноако очакваш да "боботи" както при инжекционите ще те разочаровам.Просто извивката 90°,която прави от входа на карба към колекторите в комбинация смалкия диметър на дросела "гасят" тези характерни звуци.При инжекционните системи тази роля(да "гасят" тези звукови вълни) я играят резонаторните кутии в смукателния тракт.
Качествен отговор.....мерси колега:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...