Crazy job 434 #1 Публикувано 13 Ноември, 2008 Здравейте Хондаджии.Имам Хонда сивик хечбек 96год. 1,4 90кс-Д14а2.Искам да и вдигна малко мощността-помагайте със съвети.Доколкото разбрах точно този двигател е труден за тунинговане но все пак.Разбрах нещо за смяна на смукателни и изпускателни колектори.Кажете какви да сложа и приблизително колко качват.Чип може ли за този двигател.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #2 Отговорено 14 Ноември, 2008 е не знам за твоят сивик. японския вариант на купето ли е? аз карам англичанка 1.6 96 година 113 кончета . струва ми се че по темата за тунинга чак конкретно за всеки двигател няма коментари. момчетата разбириш ли, от форума тачат повече VTEC и никои не ебава да напише повече за другите LS моторите. ако разбереш нещо аиде моля те пиши ми на лични. това което знам аз е но още не съм го направил е : колектори 4-2-1, въздушен филтър, настроика на ECU,резонатор ,средно и краино гърне, модерни кабели и свещи NGK--------IRIDIUM POWER. 4-2-1 колекторите, ги увиват във азбест да нямаш топлинни загуби. аиде успех и ако можеш пиши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #3 Отговорено 14 Ноември, 2008 LS - е ниво на оборудване!D14A2 - 1396 16 MPFI? 75 x 79 SOHC - 96-00 Civic 90 126 Стандартен блок от D серията. Тоест глава от малкият VTEC (D16Z7 1590 16 МPFI 75 x 90 SOHC VTEC 92-95 Civic ESi 125@6600 144@5200) може да бъде монтирана на този двигател. Това е единият ти начин. Другото е колектори, дросели, настройки и други дребни доработки, които биха спомагали за по добрата работа на сменената глава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
artifuckt 0 #4 Отговорено 14 Ноември, 2008 Колега, по въпроса ти има пуснати 2 теми, ако не се лъжа са сложени и във важни. Едната е както каза колегата над мен е за смяна на главата, която е по-голямата играчка, а другата е за смяната на всмукателния колектор, което е по-лесното. Друго е изпускателната система да си отпушиш двг-то. Всичко зависи от това колко кончета искаш да вдигнеш и какви са ти финансовите възможности и не на последно място да си намериш читави части за интервенцията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #5 Отговорено 16 Ноември, 2008 Благодаря ви за съветите.Бих се задоволил със смяна на смукателни и изпускателни колектори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #6 Отговорено 16 Ноември, 2008 Благодаря ви за съветите.Бих се задоволил със смяна на смукателни и изпускателни колектори.Така започва филма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #7 Отговорено 17 Ноември, 2008 LS не е ниво на оборудване а си е модификация на колата спрямо двигателя, както е Esi или SR.За това как можеш да вдигнеш мощност има много теми във форума. Лошото на двигателите които нямат VTEC е че не можеш да им правиш големи настроики на ECU-то, същност можеш но няма да има голям ефект ( макс. 3-4 коня да вдигнеш ). Смяната на изходяшите колектори е приемлив вариант защото колата се отпушва в по-ниски обороти и има ефект. Колегата който е със същата като моята ( D16Y3 ) няма смисъл да сменя тръбите защото са доста по-големи от на D14-ките а и колекторите се увиват с термоизолационен бинт а не азбест ( азбеста е токсичен и е забранен за използване ) .Спортния филтър също поотпушва малко колата, а и можеш да си го переш на 5 000 км. Всичко това след като го направите не очаквайте чудеса, ще има ефект но доста минимален. Ако искате по-голям ефект вече идва смяна на глава, валове, карантии по двигателя и евентуално охлюва П.с. Колега ако не бързаш много за тея колектори мога да ти дам керамични спортни 4-2-1 на Ф-55 след месец евентуално и ще са на много добра цена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #8 Отговорено 20 Ноември, 2008 Здравей колега,за колекторите ОК стега да са добри.Като решиш да ги даваш пиши ЛС. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове