Jump to content
ivaivalito

Майсторе майсторе

Recommended Posts

Сега ще ви обесня за еволюцията на съсипването на една здрава кола.Лятото колата ми беше перфектна отвсякъде.Но както всички знем като всяка стара кола и сивика започнаха да му яде ръждата веждите.Реших докато ръждата не се е разпростряла да я закарам за лека кръпка.Карам я на майстор бояджия като задачата му е само да зякърпи без да боядисва нищо.След няколко дена ми я връща рано сутринта .Оборотите на бензин ги няма никакви оборотите на газ също.Газовата уредба изпуска не иска да с епълни.Той пича за "безопасност " взел че ми свалил ЦЯЛОТО газово и после от мързел ли от какво го закачил на половина.От тогава нещата тръгнах ана зле.Карам си аз колата да ми оправят вече оборотите викам си степ моторче.Закарвам я в сервиз качвам си я внимателно на един паркингна който бордюра е много висок .И му предавам на майстора" да внимава като е сваля че колата е ниска.На другия ден отивам да си я вземам .Пича казва че е почистил степ моторчето но не се е оправила колата.Закачил я на комп. И стигна до извода че МОЖЕ да имам прегорели клапани от газта и трябва да смена клапаните водачи евентуално а бе работа за около 1000 лв. Стигна до този извод защото нямало добро изгаряне.А колата върви 190 на газ с пълна кола и климатик.Разход с 120-1407-7.5 газ на 100. Взех си ключовете теглих една майна на ум и си тръгнах .Обаче какво стана като влязох вътре.Пода От страната на шофьора изцапан с масло а е бях прал цялата преди месец.Че половината датчици и вакумчета не бяха закачени е друга тема .Паля и чувам как накъде гърнето ръмжи явно бордюра е бил висок :) И за капак на всичко като излизах от сервиза си огънах джантата в един кратер.А преди това джантата беше идеално права без грам баланс.Извода ми от сега нататак КАРАМ докато мога и ако мога да ремонтирам нещо сам го правя ако не Само София или Варна .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най ги мразя майсторите марлячи като този в случая, за това си я ремонтирам аз и баща ми и колата ми е префектна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде го този "майстор"? Направи една "реклама" къде да не ходят колегите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аман от простотия...всеки пипа без да знае... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аман от простотия...всеки пипа без да знае... :)

Да не пускам нова тема я дайте някакво мнение за въпроса ,Прегорели изпускателни клапани.До колкото съм чел тук само Акорда го има този проблем D15B2 го няма и е по здрав мотор ?Да отварям ли главата или принципа на Арнолд "Нещо което работи добре да не се сменя"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кажи къде е тоз "майстор" да не ходи никой при него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам колега моя съвет е да не се хвърляш на клапаните веднага по-добре проучи въпроса по обстоино и се консултираи с някой не "майстор" ами някой разбиращ от хондовите двигатели ;) ААА иначе по добре си прави каквото можеш сам няма да го направиш по- лошо от "майстора" повярваи :D Ти поне ще имаш желанието да стане а не просто да мине номера. Поздрави и Успех в начинанието

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...