Jump to content
K1r1L

понякога светва чека засега 3-ри пъти за 1-н месец..

Recommended Posts

че.. паля колата сутрин излизам си от гаража,.... и всичко нормално. и примерно стигам някои светофар(спирам и изведнъж ми губи обороти на празен ход ... светва чека и се мъчи да изгасне в това време подавам гас ( няма никои !) губи мощност. ! гася я паля я нищо и няма..... несвети чек нищо...и така този месец 3-ри пъти така направи на какво може да се дължи ???????

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да провериш коя грешка ти вади компа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и как да я проверя ? при положение че като светне и я изгася и после я няма ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

би трябвало да я е запаметил в компютъра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката се записва в ECU и седи там докато не се ресетне или изчисти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха блг за инфото ;) това не го знаех че я пази ;)))) :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помагаите за възможните причини за възникване на тези грешки. защото го прави рядко напоследък почесто.... през 2-3 дни.... и като светне чека(загубва празния ход и гасне) и като и направя диагностика изкарава : за 14 , 20 и 36 грешки 36-та е за тракшан контрола :D)))) (нея пък защо...)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 IAC (EACV) - idle air control valve20 Electrical load detector36 traction control found on JDM ecu'sза EACV провери да не да се е извадила буксата или нещо подобно. Може да го свалиш да го почистиш. И на мен скоро беше ми набило грешка(а компа не ми е святка) и ниските обороти малко не ги държеше като хората. След резета на компа всичко се оправи. за останалите не мога да кажа нищо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като не свети чека обортите са заковани на 800-900... :D ама светне ли падат и гасне.... 14 IAC (EACV) - idle air control valve - това за празен ход моторчето ли е ?там има едни кабели с недобра връска защото ми се счупи куплунга(преди доста време) може да е от това ? или не ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не може, ами най-вероятно е от това. Неправи добър контакт и от там ти идва проблема. Ето това ограденото е клапана (при тебе най-вероятно има друг вид). http://img360.imageshack.us/my.php?image=stryt5wd4.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K1r1L , да те питам компа чипосвал ли си го ????

Днеска на един колега му наби грешки 20 и 36. Поведението на колата е същото като твоето.

Поразрових се из интернет :

 

20 Electrical load detector- това е някаква джаджа която следи натоварването на генератора(да ли има пуснати ел. консуматори, фарове, касетофон и т.н.) .

Публикувано изображение

Публикувано изображение

това трябва да е въпросното нещо.

 

36 traction control found on JDM ecu's - по принцип това било невалидна грешка. При някои модели ECU-ta.

 

 

п.п. Информацията съм я взел от интернет, заради това не гарантирам че е вярна. Чакам преводача си (защото нешпрехам перфектен английски) и ще разбера по точно как се решава проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко информация от мен ;) грешка 20 остава и след ресета на ECU-то , 36 се изчиства , веднага след запалване на двигателя я вади отново.Интересното е, че Чека не светва а в същото време грешки има ;)

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес се оказа че степ мотора ми... е бил почти откачен(както беше запалена в момента които бутнах куплунга загасна ..даже чек неуспя да премигне..)имах и... един куплунг с (почти пекъснати кабели (за включване на перката на радиатора)ще я набюдавам,но поне засега е добре ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко писане и умуване а можеше просто да погледнеш под капака ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко писане и умуване а можеше просто да погледнеш под капака ;)

то не е само да се гледа, трябва да знаеш и какво да търсиш !

 

такааа... Относно Electrical load detector (ЕЛД) - това е датчик, който следи за натоварване на електрическата система. ЕЛД имат по новите модели двигатели. При повишаване на консумацията, ЕЛД подава информация (определен волтаж) към ЕКУ-то (към пин #10). От там ЕКУ-то управлява алтернатора колко ток да подава за нуждите на колата. Така ако е нужно малко количество ток, алтернатора намаля капацитета си и обратното. Така се удължава живота на алтернатора и се намалява разхода на гориво.

 

варианти за отстраняване на проблема:

 

1:При чипнати ЕКУ-та, който не са за съответния модел трябва да се "disable the ELD" .

2:Купува се кутия за бушони която има ЕЛД и се сменя със съответната(тази при двигателя).

3:Пускат се от 0 до 5 волта директно към ЕКУ-то . Може чрез реостат се променя волтажа към ЕКУ-то. Като при 5 волта алтернатора работи в пълен режим на натоварване.

 

JDM, p30 и p72 - следят за ЕЛД (възможно е всички ОБД1 и ОБД2 да следят)

pr4 obd0 - неследи за ЕЛД

 

п.п. Информацията е намерена в интернет и не гарантирам за достоверността Й. В превода участва InsaneP (абе направо той си го преведе ;) ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...