ecs 0 #1 Публикувано 6 Ноември, 2008 (Редактирано) Та... незнам как да го нарека големо дерзане беше големо наканване но най накрая се престраших разоборудвах порязахме малко покитосахме ... изолирахме.... пак цапахме с разни ралти напражихме е намращена след малко качвам снимков матерял с CO не бех заварял за два дена се научих да боравя с него както така и с флексове дрелки шкурки китове силикони и някой друга ламарина Редактирано 6 Ноември, 2008 от ecs Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #2 Отговорено 7 Ноември, 2008 опа оня отива да бачка неска ша се фарля основа кам вечерта ето и снимки тук :> http://www.snimka.bg/album.php?album_id=305479 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #3 Отговорено 7 Ноември, 2008 с заводки фар сам искам да си боядисам фара отватре черен видех как става... само ме интересува как мога да сменя стаклото смисал на нов автообил им са пласмасови едни прозрачни от какуф матерял е тфа нешто леее ? ли се някой ако знае да сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dilqn_Mitev #4 Отговорено 7 Ноември, 2008 Колега линка не работи.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #5 Отговорено 7 Ноември, 2008 http://www.snimka.bg/album.php?album_id=305479 Ако успеете да изравните лайсните на вратите ще стане много добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ecs #6 Отговорено 7 Ноември, 2008 http://www.snimka.bg/album.php?album_id=305479 Ако успеете да изравните лайсните на вратите ще стане много добре колега знам но нема средства на преваршване са ше тре доста кит шкурки абе тука последните 4 дена са бачка по колата от сутрин до вечерта така никойне сподели идеята ми за фаровете за смянана стаклата на новите модели са едни пласмаси какав е матеряла могат ли да се излеят да речем по калъп по старите стакла айде некой ако има идея да споделя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ripper 0 #7 Отговорено 7 Ноември, 2008 (Редактирано) Много зле изглеждат тия заварки... тея прагове ще има да надуват боята заради заварките...като цяло ми изглежда като доста аматйорска работа Редактирано 7 Ноември, 2008 от ripper Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #8 Отговорено 7 Ноември, 2008 линк не сменяйте паролата :> http://www.snimka.bg/album.php?album_id=305479ето линк некой колега се ебава сменил паролата глей кви глупости.... колега заварките са си много добре не ми са спори ли или да исказвате майсторски изказвания ... сичко е сменено смисал прагове с 1мм ламарани намазано С БОДУ 999 прочети малко колега за тва силиконче и шигрин до сега са отишли 3 л Шигрин и 4 кила от този силикон който даржи на -25/+80 тогава си променя формата за влага нема да говоря с смисал че ламарина нова с ЦО колко си заварял незнам но за 4 дена се справям доста добре бих казал както и да е нема да се хваля ше видиш краен резултат след това предстои смяна на САРЦЕТО ще има снимки .... неска вечерта ако сичко варви фарляме основа аз само че там само седя и гледам не барам пистолет още с Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #9 Отговорено 7 Ноември, 2008 дайте идея фаровете стаклата да сменя от какув матерял се леят тес пласмаси мам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #10 Отговорено 7 Ноември, 2008 Линковете вече работят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #11 Отговорено 7 Ноември, 2008 дайте идея фаровете стаклата да сменя от какув матерял се леят тес пласмаси мам... Колега не се захващай с такова нещо, нчма смисъл.Поне това е моето менение не те ангажирам с него.Светлината на 5г. идва от пречупването на светлината от самото стъкло, и ако отлееш ново не вярвам, че ще има същите ъгли на пречупване т.е. фара нчма да ти свети както трябва и само ще си скусиш нервите вечерно време.Но това си е твое решение, и какво и да направиш важното е на теб да ти харесва.Ако имаш време и средства пробвай то ще стане ясно.Успех в начинанието.Много се кефя на такива като теве дето не са варзани в ръцете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #12 Отговорено 7 Ноември, 2008 колега знам но нема средства на преваршване са ше тре доста кит шкурки абе тука последните 4 дена са бачка по колата от сутрин до вечер....ми така е в БГ мерак и идеи има пари няма много е трудно с малко средства да направиш колата да изглежда добре.Успех с начинанието Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #13 Отговорено 7 Ноември, 2008 мерси колега току щто е облепена след 5 мин майстора фарля основата апарата за жалост е не в мен утре ше я снимам дайте идея за стакла нещо да паснат на моята бангия с биксенон на 6к сам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #14 Отговорено 14 Ноември, 2008 айде малко нови снимки http://www.snimka.bg/album.php?album_id=305479 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #15 Отговорено 15 Ноември, 2008 (Редактирано) Пич понеже си мислиш че правиш всичко както трябва по колата си,няма да споря с теб,само ще подкрепя Ripper-а.Ръжди ще тръгнат да текат след тая зима още,послушай ме и поне си купи един спрей за верига за мотоциклети,тва е течна грес,напръскай си хубаво задните панели отвътре(задните калници)също така като си махнеш пластмасовите прагове,напръскай през дупките,това те съветвам да направиш,ако не търпиш критики си е твоя работа плюс тва тоя кит не е подходящ за това което правиш,вземи си CARSYSTEM SOFT а не тоя ELASTIC,обработвайте заварките задължително с влакнест кит пак на CARSYSTEM,поне марката сте уцелили,пиша ти тва защото след зимата колата ти ще е гръмнала в ръжда,а лятото ще е потънала и очертала навсякъде където слагате тоя кит,задължително финосвайте преди всяко китване,също така виждам че като сте я шприцвали сте я пръскали на ръб,там винаги ще си личи този ръб след боята,задължително се обръща вестник и се прави джоб,другият вариант е просто да не се стига до тиксото Редактирано 15 Ноември, 2008 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #16 Отговорено 15 Ноември, 2008 мерси ше видя кво мога да направямерси за саветите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Demon 4 #17 Отговорено 15 Ноември, 2008 дайте идея фаровете стаклата да сменя от какув матерял се леят тес пласмаси мам... Колега, аз не съм фен на оптичният тунинг и нямам голям опит, за това не се включвам със съвети в подобни теми. Но по една случайност, скоро се интересувах от фарове за ксенон за сивик и попаднах на подобни решения за твоят проблем. Не съм сигурен, че ако преработиш оригиналният фар, ще светне както трябва след това. За това те съветвам да разгледаш тези варянти и ако ти допаднат, да се разровиш из eBay, пълно е с такива и подобни предложения: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #18 Отговорено 15 Ноември, 2008 колега много ги искам тези фарчета ама пусти пари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dantes 1 #19 Отговорено 16 Ноември, 2008 Аз също ти препоръчвам да не бързаш да си правиш твоите,а малко по-нататък да си вземеш нещо от сорта на това,което колегата Demon ти е показал,защото по тези толкова неосветени улици не си е работа.Аз взех ебаси бордюра на средата на пътното платно защото не беше осветен участъка.По-добре лека полека да смениш всичко необходимо по фаровете защото наще съм на мнение,че не са от най светещите камоли някакви интервенции по затъмняване да им се правят.Успех с проекта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z1atko 7 #20 Отговорено 17 Ноември, 2008 Колега този колега "hangman_real" в главата продавам аксесуари има такижа какжито ти трябва виш ако имаш интерес още Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #21 Отговорено 17 Ноември, 2008 м корава глава сам аз сабота още ги наиграх с пистолета с горещт въздух поражения нема сичко е здраво гледах един проект на един колега за фаровете оказал е каде се нагрява но не на сички фарове на 5 г е омазано така с силикон или квото е там както и да е праснал сам ги вече в черно е бес лефлектора де намерих в бургас каде сервезират рефлектори .. утре ще ходя да проверя от ксенона се нагрява доста рефлектора от горната страна има поражения доста горещу му ства явно снимки утре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #22 Отговорено 17 Ноември, 2008 Колега ксенона е пъти по студен от крушката така че ако това те притеснява не е проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
air_wisp 0 #23 Отговорено 18 Ноември, 2008 Незнам дали е за тук, но искам да питам откъде си закупувате броните? Защото имам толкова много идеи, които искам да реализирам върху някоя сток Хонда Сивик 5та генерация, но не съм запознат как стоят нещата в БГ с тези неща. Трябва ли да поръчвам всичко от интернет? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #24 Отговорено 19 Ноември, 2008 не колега има доста хора които се занимават изисква се малко време да поразгледаш почетеш разни теми и дилеми успех доста неща питах тук там ме огря повечето дерзах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #25 Отговорено 21 Ноември, 2008 проекта замразен временно нема леф нещо одарима новата болес паралипсис Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_the_besT 0 #26 Отговорено 27 Ноември, 2008 Пич понеже си мислиш че правиш всичко както трябва по колата си,няма да споря с теб,само ще подкрепя Ripper-а.Ръжди ще тръгнат да текат след тая зима още,послушай ме и поне си купи един спрей за верига за мотоциклети,тва е течна грес,напръскай си хубаво задните панели отвътре(задните калници)също така като си махнеш пластмасовите прагове,напръскай през дупките,това те съветвам да направиш,ако не търпиш критики си е твоя работа плюс тва тоя кит не е подходящ за това което правиш,вземи си CARSYSTEM SOFT а не тоя ELASTIC,обработвайте заварките задължително с влакнест кит пак на CARSYSTEM,поне марката сте уцелили,пиша ти тва защото след зимата колата ти ще е гръмнала в ръжда,а лятото ще е потънала и очертала навсякъде където слагате тоя кит,задължително финосвайте преди всяко китване,също така виждам че като сте я шприцвали сте я пръскали на ръб,там винаги ще си личи този ръб след боята,задължително се обръща вестник и се прави джоб,другият вариант е просто да не се стига до тиксотоколега незнам какво разбираш ти от заварки и от боя,но вярно заварките не са от наи добрите се пак човека заварява от 4 дена,но ако се покрият с филер и местата с кита сущо се покрият с филер и после се мине 1-2 пути на паста няма да личи нито кита,нито филера,нито заварките,нито ръба от тиксото нито нищо!браво на теб колега радвам се да видя хора като мен да се занимават от сърце с колата,а не да се гузарят с нея успехи се пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #27 Отговорено 3 Декември, 2008 мерси колега за хубавите думи тези дни купих боя за броните ... сабота и неделя пак сам в гаража да помислим подерзаем... и праскаме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #28 Отговорено 15 Септември, 2009 да дам уп на проекта броните са сложени,новото сърце също благодаря на 1нет,традилио който даде сарцето и го замести с по голямо остана да се се мини на 2000 хил паста 1,2,4 номер... утре като утрезнея ще кача снимките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове