Jump to content
Guest casper

Стържещ звук при тръгване

Recommended Posts

Guest casper

Напоследък при потегляне на първа предавка се чува един лек стържещ звук за секунда и то само ако тръгвам по рязко.Звука наподобява все едно имам меален предмет в жабката и при рязко потегляне се движи вътре в нея.При каране с висока скорост и на високи обороти не си е ок,чувам го понякога само като потеглям или вече съм потеглил и после рязко дам газ на първа.От кво може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм... с информацията която си дал, най вероятно имаш нещо в жабката :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тръгване и рязко подаване на газ двигателят се "усуква", по всяка вероятност някоя ламаринка или топлинен щит е хлабав и опира в нещо. Пробвай на студен мотор да го разклатиш силно напред - назад. Звука откъде го чуваш - около жабката?

Да точно около жабката чувам звука или малко по надолу. не може да ее съединител(лагер) диференциал или скоростна кутия нали?Проблема го прави само при тръгване.Каде да проверя за тези ламаринки или топлинен щит?Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топлинните щитове и ламаринките са около изпускателният колектор. Просто заклати мотора силно и ако е от тях, ще го чуеш осезателно. Или дръпни ръчната и на полусъединител се опитай да тръгнеш. При омекнал тампон на мотора усукването е по изразено и е възможно да се получи допир някъде. Наскоро имах подобен проблем, стържене при потегляне. Оказа се, че е аксиалният лагер на съединителя. Надявам се, че при теб е нещо по-елементарно.

Редактирано от Fido Dido

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък се чуваше чукане при тръгване, оказа се, че един от болтовете които захващат двигателя го няма и цялата генерация се мърдаше и удряше нещо отзад. Голямо чукане падна :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди около 600 км,шлайфах дискове без да се демонтират от колата и все още усещам,че постепенно все по държат спирачките-вероятно заради периода на напасване с шлайфания диск-може ли от това да стърже?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама ти си цар :rolleyes: без да ги свалиш шлайфаш дискове????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампон на двигателя-провери ги.А за шлайфането без демонтаж кандидатствай за Нобелова награда :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата се е объркал, струговали са му дисковете, не са шлайфани... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнява ме, че дисковете би ги чувал от жабката.. А при струговани дискове трудно би се чувало стържене, по-скоро от дискове с ръб. Пък и едва ли при потегляне, а при спиране.@casperГледай на друго място. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да,исках да кажа ,че ми ги струговаха.на кръстовището на константин величков и стамболийски.на мястото на апаратите се слага приспособлението и се пуска стружка едновременно от двете страни на диска.Ставало най-добре,защото не се губи изобщо центъра,стругова се диска в работно положение. 50 лева ми взеха.И сега и от 160 км.ч да натисна-никаква вибрация!Според мен си заслужава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавям следната информация: стържещия звук се чува след като вече съм потеглил и съм отпуснал съединителя.Карам много бавно и както съм си потеглил на първа скорост,подавам рязко газ-тогава го чувам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавям следната информация: стържещия звук се чува след като вече съм потеглил и съм отпуснал съединителя.Карам много бавно и както съм си потеглил на първа скорост,подавам рязко газ-тогава го чувам.

Същият проблем!Полу съединител стърже желязо в желязо.Другият момент е когато я изрежа в началото не се чува ,но като ускори малко повече(по-високи обороти) и стабилно натиснат педала на газта ...Смятах съединител да купувам,за щастие видях няколко подобни темички като тази.Блокирал аксиален лагер на съединителя бил виновникът.Сменя се и се оправял,но ако отвориш кутията за 1 лагер....Другата идея е да му се пусне малко масло,което ще опитам тези дни :DЛелеее тя тая тема била от 2008 :D:) Редактирано от Two

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...