Jump to content
prozium

Шест тактов двигател

Recommended Posts

Добре звучи, но си мислех това рязко охлаждане, последвано от нагряване и пак охлаждане няма ли да закали двигателя и буталата и да ги направи по чупливи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен едва ли ще е проблем. Все пак горивната смес също е с нормална температура и няма проблем при впръскването и. Тук разликата е че няма възпламеняване и от там явно идва охлаждането.На мен ми се въртят и други въпроси в главата. Това охлаждане дали ще е въобще достатъчно, защото в тези статии се говори за тотално премахване на радиатора (което там посочват, че ще е голям плюс при големи товарни машини, където радиаторите са огромни). Колко ще е балансиран този двигател? При това положение дали е възможно да е 4 шилиндров или ще е задължително 6? Също при студен двигател какво правим с това тогава вече излишно охлаждане? Предполагам, че тогава водя няма да се впръсква, защото от студен цилиндър пара трудно ще направят... :chicken:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivailoradoev73

Евала на хората че търсят нови начини за развитие на двигателите обаче си мисля че е порационолно да зареждам ено гориво и да разчитам на него от колкото на две горива макар и едното дае лесно достъпно например в пустинята

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е евала на хората ,че търсят начин да оползотворят енергята под какъвто и да е вид в случая топлинна. Защо топлината генерирана от силовя агрегат да отива в охладителня радиятор вместо да бъде оползотворена. Добре са го замислили дано да стене сполучливо :confused: и на ОМВ-то ще има самоооо 95 за 50 лв. и Вода за 60 :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си че това е по-интерестно. Бяхме се захванали с един приятел за ето този проект, но нещо не потръгна, понеже не разбирам от електроника. Става въпроз за газ HHO. Ето и линк към едно клипче от фокс нюз http://gassaving.hhoproductreview.com/hho-...en-fox-news/56/Има и още много в Ю Туб. Просто търсете HHO :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и между другото много ще се радвам ако някой успее да подкара хонда на вода в БГ :drunk: , а аз с квото мога ще помагам :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно - значи ще имаме по два резервоара - за вода и за бензин! :drunk: За по-старите колеги - какво стана с онзи наш сънародник, дето в края на 80те и началото на 90те с три капки синя субстанция в литър вода караше една Лада?! ОПЕК утрепаха ли го, или усъвършенства откритието си в някоя свръхсекретна подземна лаборатория?!Хъм, баси въпроса.... :confused: Някой да е чел "Енерган 22" На Хаим Оливер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По същото време имаше и разни кикита, микита и други полтъргайси :D Само мътят главите на хората, мама им масонска .....В случая няма нищо съмнително и се надявам този 6 тактов цикъл да даде добри резултати на практика. Ще трябва да се кара обаче само с дейонизирана вода, и както винаги се получава дори и на въздуха ще се вдигне цената ако почне да се търси повече от нормалното :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем си е точно това рязко променяне на температурата .... и не само това .Ако вземете да цъкнете на линковете дето е дал колегата ще видите , че преди бая годинки е измислено това и явно недостатъците са сериозни щом не се използва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doggy

я дай нещо по подробно

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм тук-там, че бъдещето е в керамичните сплави. Мазда май с тази технология постигнаха устойчивост на уплътнителните пластини на роторния мотор на Ванкел. Не ми е попадал все още такъв, иначе бих го разкостил с най-голямо удоволствие. :D

Редактирано от Fido Dido

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:Dпак ли ти бе човек (Fido Dido) ? :P Керамиката си има много недостатъци- напр. много е крехка, и не носи на темп. промени- няма никаква пластичност- напр. от керамика- Al2O3 се правят ножове в хартиената промищленост (които режат и отлепят хартията).Поздрави :D Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото моя английски позволя, разбрах че изобретателя Брус Кроуър всъщност има вече направен работещ двигател, патентовал го е и е печелили награда в конкурс за иноватори. Основните му проблеми са:от към безопасността на двигателя (да не се взриви като бойлер, защото ефекта и принципа на работа е мн близък);замръзването на водата при студен климат;чистотата на маслото, за което ще се ползва някакъв сепаратор/разделител от водата;какво става с водните пари? Най-вероятно ще се използва отделен колектор за водните пари и после те ще се кондензират и използват отново;използваното количество вода ще е почти еднакво с количеството гориво (според теоретичните му сметки). А водата е по-тежка от бензина...Още щом му е дошла идеята и Кроуър си е направил експеримент с дизелов едноцилиндров двигател, но преди това го е пригодил за бензин. Та аз за това си мисля, че явно рязкото охлаждане не му е толкова голям проблем.Също така, както съвсем случайно написах, 1 приятел беше направил водна инжекция на 20+ годишния си Ford Fiesta и на малката гадинка се предаде не двигателя, ами тенекиите. А той оборотите и ги вдигаше там, където аз на моята не съм ги качвал :D. Ясно ми е че този случай е малко по-различен от чистото впръскване на вода, но такава стара барака да я направиш на полу-локомотив и да си е ОК...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак съм аз - нали се образовам... :D Интересно ми е дали може да се направи двигател от подобна сплав и да издържа на темп. разлики в този диапазон. Защото, доколкото знам, има пистолети, направени по тази технология, а как издържа цевта?! Сегментите при Ванкеловия мотор са на друг принцип -нали ротора се движи по епитрохидна крива?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sfu

И аз съм чувал за роторен двигател с керамика, но това беше някакъв aftermarket двигател и в него май няма триене м/у керамичните елементи. А керамиката беше всъщност керамико-карбон или както там трябва да се преведе...Иначе фабричния двигател си е "тенеке". Дори тук могат да му се видят "цепките" по ротора:http://auto.howstuffworks.com/rotary-engine2.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fido Dido, zасегна една друга тема- оръжията...Цевите се правят от конструкционни стомани- няма да уточнявам марките :D но цевта се нагрява и работи за части от секундата, и от вътре се хромира (за износоустойчивост). Та нали в някои двигатели се слагат метални втулки- за да издържат на по- високи темп, отколкото алуминия.И тук Хонда за пръв път отливат от композиционен материал (Al+частички от SiC) някои от двигателите си (B21A1, H22A, H23A, F20C, F22C, C32B в NSX). Целта е двигателите да са леки, и същевременно да са надежни. И пропуснах да отбележа: алуминиевите сплави се леят много по лесно от стоманите, и могат да се получават по- сложни по конфигурация детайли (напр. по Българския метод на леене под налягане с противоналягане на Димов- Балевски)Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prozium

Това с керамичния пистолет и аз съм го чувал, даже мисля че се сещам и къде съм го виждал, Умирай трудно 2 :D където превзеха летището, там минаха проверката с керамични Глок-ове, но един гугъл сърч показа, че такова нещо няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За налягане с противоналягане съм го учил навремето, само че за леене на видове пластмаси...Доколкото знам, заради този метод има лети джанти...Но мисълта ми е друга. След като сме толкова напреднали в тези технологии, възможно ли е да се създаде двигател, който да издържи на тази водно-парова интервенция?Всичко, което се дистанцира от зависимоста петрол и ОПЕК, ми е крайно интересно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна малко една стара и интересна тема.Какво става с тоя 6 тактов двигател.Произвежда ли се вече?Не разбрах точно как работи-кой са другите 2 такта. http://www.vbox7.com/play:26e9d204 ето един кли на който ми направи впечатлени коляновия вал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...