kalos 37 #1 Публикувано 3 Ноември, 2008 Интересувам се какви корекции се правят и какво трябва да се подсили по един мотор Д серия за да издържа на обороти от порядъка на 8000-8500 rpm?Какво масло трябва да се използва и рази такива информациики Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 3 Ноември, 2008 имаше преди време подобна тема, потърси я! имаше нещо от сорта, че трябва да се сложат 2 пружини на клапан . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest kalos #3 Отговорено 3 Ноември, 2008 Съжалявам, не неоткривам такава тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #4 Отговорено 4 Ноември, 2008 Ехо дайте поне насока да търся инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #5 Отговорено 4 Ноември, 2008 Ако ще слагаш оригинални тунинг части би трябвало да си има спецификация и обяснение до какви обороти ще се развърта , какво е нужно за по-добрата и сигурна работа и т.н. Ако мислиш просто да промениш електрониката ти , за да можеш да влиза в тези обороти не мисля , че е добра идея - ползата ще е нищожна , защото двигателя след едни обороти започва да тъпче на едно място и нужно смяна на по-горна предавка Ако ни изясниш какво ще мислиш да правиш по двигателя ти ще е по-лесно да те напътстваме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #6 Отговорено 5 Ноември, 2008 Разбрах къде ми е грешката Като начало ще чипнем ецу ако е необходимо ще се сменят инжектори и всмукатели, но ми притеснява, че сами блок, бутала и глава може да не издържат на по-високи обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #7 Отговорено 5 Ноември, 2008 Ами така вече никой нищо не може да ти каже Всичко ти зависи от състоянието на двигателя ти По принцип аз лично не съм чувал и виждал подсилени части за сток двигатели , някои колеги , които турбинират слагат бутала от витара , но има турбинирани сивици със сток карантии до 400-500 коня , които си вървят Разбира се живота на частите се стопява в пъти , но поне от това , което си писал не виждам да гониш тези коне Ако искаш сигурен и надежден тунинг следвай отъпканите пътеки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #8 Отговорено 6 Ноември, 2008 Tino-благодаря ти за отговорите, ако има нещо пак ще питам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове