Jump to content
Guest JoroHondata

Вибрации, спирачки и масло

Recommended Posts

Guest JoroHondata

Здравей колегаМога да коментирам относно маслото- да, според мен това масло е подходящо- 10W40 Motul- избора MOTUL е отличен :). Аз също ползвам такава, но как разбра, че е пълна синтетика ? 10W40 6100 Sinergie+ е полусинтетично (по памет около 80% синтетично и 20% минерално). Маслата мотул са: 4100- минерално, 6100- полусинтетично, 8100- синтетично, като при пълната синтетика (вискозитета+темп. при които се използва) е: 0W20, 0W30, 5W30 и 5W40. При пълната синтетика няма вискозитет 10W....., поне в каталога на MOTULАко си с пълна синтетика- маслото просто е по- рядко, поради което се изгаря по- лесно от двигателя, и се налага по- често да се долива масло. Това е единствения му недостатък, и по- високата цена, разбира се. Но плюсовете са огромни- не си променя вискозитета при отрицателни темп., както и при високи- и гарантира винаги еднакво смазване на двигателя. Така, че карай си спокойно, независимо какво масло си сложил- полусинтетично или пълна синтетика.Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Първото което си описал ,най вероятно е да са малко ниски оборотите на празен ход- кофти бензин или не добра работа на запалителната система.Прегледай свещите,кабелите,капачката на делкото и палеца , а относно бензина сипи добавка за почистване на инжекторите.За спирачките- най вероятно диска ти е износен в предната част и е станал леко така / \ при мен е същата работа .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са 3 нови :D .. 4-тата бях писал, че е завита накриво и няма излизане (т.е има, ама после става сложно (всъщност и тоя проблем ще реша като сменя направо цялата глава :D; към колегата GeFi: към вторник със сигурност ще ти пиша смс за главата ..), та полу-изключвам тоя проблем. Кабелите визуално са добре ... За капачката на делкото може би, щото долното винтче го няма (счупено (м**а им !@#$ и "майстори австрийски). Инжектори - мне ми се вярва, ако мога да разчитам напълно на ECU-то, което не отчита грешка. Имаше стара такава (номер 16), но след като я занулих, повече не се е появявала. Но виж .. вкара ми идея, че верно може да е от делкото ... :D

 

@JoroHondata: Благодаря ти за отговора братле .. честно с тия масла не съм много на "ти". Знам, че тука е изписано бая за "какво и колко масло да сложа", ама аз при свършен факт да питам "сипах го вече, ама такова ли беше?" :)

Редактирано от Nikolay Kozloduy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, надали е от оборотите. Прегледай делкото, но мисля че не е от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ganeca

Също така ако си удрял нещо отдолу е възможно двигателя да допира някой елемент от кормилната уредба или купето и да предава вибрациите, аз това лично съм го виждал на едно рено, проблема беше същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно тресенето - имам го същото. Леко вибрира цялото купе на празен ход, а пък двигателя стои кротко. Студена пали на около 1800 оборота -тогава не тресе, като загрее на 1000 оборота - тресе. Тампоните излежат добре на напън.Относно накладките- може и да се окажат наистина по-малки !?(ако е както го описваш).За маслото 10W40 e ok. Карай си. Най-хубавото масло е новото :)

Редактирано от butoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Относно оборотите :lol: очисти и EACV-то ( намира се от дясната част на всмукателният колектор )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nikolay Kozloduy

Маслото е Motul 4100 Turbolight 10W40 Technosynthese. Отзад на тубата пише че е synthetic и било подходящо за високооборотни бензинови и дизелови двигатели, както и турбо такива. Колегата JoroHondata казва, че 4100 е минерално .. на тубата пише, че е синтетично :punk: Последно? :punk:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бях питал гугъл преди това, сега нямаше да се изказвам като кифладжия :punk:

 

MOTUL 4100 Turbolight 10W40 е полусинтетично моторно масло специално създадено за натоварени бензинови или дизелови двигатели, атмосферни или с принудително пълнене (турбо / компресор), многоклапанни, с карбуратор или инжекцион, с или без катализатор. Подходящо за всякакъв вид гориво: оловен и безоловен бензин, дезелово гориво, газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е моя- писах наизуст, без да погледна- 4100 е полусинтетично, но е с повече минерално масло, отколкото сериата 6100, но и двете серии са полусинтетика.Сега погледнах- чисто минералното масло е 4000 серията.Моля да ме извиниш за подвеждащата грешна информация.Но маслото пак с добро- произведено във Франция.ПоздравиЖоро

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото - добро е ... но клапаните почукват малко. Ако при 6100 липсва тоя проблем, следващата смяна ще е именно с него. Някой драйвър от тук присъстващите кара ли с 4100 на Мотул и има ли го тоя момент с почукването на клапаните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Аз преди карах с 10/40 Фуст и нещо ми се разчука из двиггателя, карах го близо година. Сега сложих 10/40 Мотул 6100 и чукането продължава. Ходих на реглаш на клапаните и единствената промяна е че двигателя като че ли се разтрепери повече и звука му е като че ли е с по висока компресия(абе не мога точно да го обясня). Накря ми препоръчаха един майстор дето разбира от хонди и тои каза че чукането е от буталата а не от клапаните. Така че по добре се консултирай с някой дето наистина си разбира от нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...