valeri 0 #1 Публикувано 1 Ноември, 2008 Колеги какво става с двигателя,когато клапаните са хлабави.Може ли да има проблем с мощноста на колцата.Какви са последствията ,голям разход или трудно палене.Защото на моя РЕКС са бая хлабави и като че ли спря да бяга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gunterche 0 #2 Отговорено 1 Ноември, 2008 Колеги какво става с двигателя,когато клапаните са хлабави.Може ли да има проблем с мощноста на колцата.Какви са последствията ,голям разход или трудно палене.Защото на моя РЕКС са бая хлабави и като че ли спря да бяга.ами реглаж и сам ще осетиш разликата , но има неща които трябва да спазиш при реглажа и трябва да си наиасно с тях преди да се захванеш има auto data каталози спазват се белези на всеки цилиндар Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest pitbuls #3 Отговорено 1 Ноември, 2008 ако не си сигурен по добре ги остави малко по хлабави от колкото да ги пренатегнеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #4 Отговорено 2 Ноември, 2008 Колега, какво имаш предвид под "хлабави"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #5 Отговорено 2 Ноември, 2008 Ако имаш предвид хлабината между Вала и клапана, гарантирам ти, че разстоянието трябва да е точно толкова, колкото му дава производителя. Иначе ще получиш по кратко или ненавременно отваряне /затваряне/ на клапаните, следователно ще бяга по-малко колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valeri 0 #6 Отговорено 3 Ноември, 2008 Чукат яко като запаля.Свалих капака на клапаните и ги пробвах на рька бая хлабави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vanko_2 #7 Отговорено 3 Ноември, 2008 На мен ли така ми се струва или двуваловите мотори са с хидр. повдигачи и ако е така значи проблема е в тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valeri 0 #8 Отговорено 3 Ноември, 2008 Колега SEBULBA значи, че клапаните,които са затворили хлопат на рька.Маслото ми е MOBIL 10w40. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest teror1sta #9 Отговорено 3 Ноември, 2008 за пръв път да съм съгласен с sebulba много ясно че имат луфт. Нали заради това се регулират разстоянията. И трябва да се усеща луфта на ръка, просто трябва да се направят на съответните разстояния. И като знаеш че не са ти регулиране клапаните защо питаш въобще какво да правиш ? хващаш се и за 20 мин. си ги оправяш или ако не можеш върви на "майстор" да ти ги направи ...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове