Jump to content
Guest r2d2

Въпрос4е

Recommended Posts

Guest r2d2

Някой да се е бягал с такава Астра. И по специално хонда седан защото е по в категорията на Астрата. Астрата има доста по-голям въртящ момент и ми е интересно дали 6те бие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Би трябвало да я биеш , но внимавай да не е 116 коня , че тогава може и обратното да стане , абе бегай се там и ако паднеш да не ти пука :balloon: П.П. Дай резултат после :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Някой да се е бягал с такава Астра. И по специално хонда седан защото е по в категорията на Астрата. Астрата има доста по-голям въртящ момент и ми е интересно дали 6те бие.

Ти си 4овека :balloon:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vario

Abekak she se davash na niakakav si opel napravo she go raztsepish .Puskai se be z problemi . :balloon:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ceko
Отговорено (Редактирано)

като технически данни от www.auto.ru:Opel Astra 1.8 i 90кс 1991-1998Снаряженная масса автомобиля,кг 1090 Время разгона (0-100 с) 12.5 Мощность,л.с 90/5400 Крутящий момент(н*м) 145/3000 Honda / Civic 1.5i 16V 90кс. 1991-1995Снаряженная масса автомобиля,кг 980 Время разгона (0-100 с) 10.2Мощность,л.с 90/6000 Крутящий момент(н*м) 119/4700

Редактирано от Ceko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Аз съм пробвал такава Астра с предишния Сивик и го правих смешен,пробвай от опит глава не боли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

като технически данни от www.auto.ru:Opel Astra 1.8 i 90кс 1991-1998Снаряженная масса автомобиля,кг 1090 Время разгона (0-100 с) 12.5 Мощность,л.с 90/5400 Крутящий момент(н*м) 145/3000 Honda / Civic 1.5i 16V 90кс. 1991-1995Снаряженная масса автомобиля,кг 980 Время разгона (0-100 с) 10.2Мощность,л.с 90/6000 Крутящий момент(н*м) 119/4700

Аз съм с точно този двигател, за който е дадено инфо тук и разцепих една такава астра. Става въпрос за 8 клапановия 90 коня мотор на Астра, но на мен ми се видя, по-малка от Сивика по размер, незнам къде са и натрупали килограмите. Аз карам 5-а генерация седан.Иначе просто я разцепих. Дърпал съм се и с BMW 320 16 клапаново 150 коня и него до дърпам. Както и Ауди Б4 купе 2.3, май се води 135 коня. Него също го бих.Последния ми опит беше Мазда Кседос, 2.0 кубика 6 цлилиндъра 24 клапана, май се води 160 коня. Би ме, до 100 бяхме равни, до 160 км/ч излезна с около 7 метра пред мен и вече трябваше да намаляваме. Както и едно Рено 19, ама то си е някаква пила и собственика му си трае какво му е правил. Стар кошля, ама върви като обезумял. До 100 излезна пред мен, след 100 го настигнах и го подминах.Обаче с Маздата и Рендето се дърпах преди са сложа колектора и ауспуха. Някой ден пак можем да сравним колите с пичовете, за да видя как се е отразила промяната срещу тези противници.Все пак имай предвид, че моята не е много сток кар. Има малки подобрения и е около 15-18 коня, отгоре над фабричната такава. Не мога да ги сметна точно, защото не си знам точните загуби. Просто съпоставям с резултатите на други хондички, дето са със заводските си параметри.Според мен ще го биеш, но ако не се опиташ няма да разбереш. Пък какво толко има да му мислиш, ако те дръпне света ли ще свърши или какво? :balloon::blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

евала бе демоне ! само за 16в 320 се зачудих ама си зависи и от шофьора и от гумите ама по принцип при равни шансове хондата бие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

......абе 320 си е 20-клапанов, ма карай ся ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Абе хайде и аз да се обадя,май е 24 клапана.Залагането започва 16,20 или 24.Залагайте пичове не бягайте около късмета си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
;) те 20 клапановите 6-таци мноо вървят..... като ги заотваря тези 3.33 клапана на цилиндър и става страшно ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Демоне освен 4-2-1 и спортен филтър кви други не6та си пипал по нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tuto

демоне тва 4е си бил бмв 320 24в 150 кон4ета не е вазмозно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tuto

а и ауди 2,3 136кон4ета 6те ти е мн-трудно иавно доста си я пипнал твоита хубавица

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5
Отговорено (Редактирано)

демоне тва 4е си бил бмв 320 24в  150 кон4ета не е вазмозно

е не разбирам какво толкова ги превазнасяте тези бмвта аз сам преска4ал 525 185 коня мисля 4е е на светофарите на излизане от софия в посока витиня на първиа и вториа се пустна и на третия не , отказа се направо го усрах драпнах го с поне 10 м от светофар до светофар ;) Редактирано от buddi5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

демоне тва 4е си бил бмв 320 24в 150 кон4ета не е вазмозно

Пич, излизам срещу такова фабрично БМВ когато кажеш! За клапаните незнам, защото не разбирам от БМВ-та ;) Просто човека каза, че неговото било клапаново! Помислих си, че става въпрос за 2.0 16 клапана, както са и Астрите. А какво му е толко чудно, проверете какви са параметрите като ускорение на тези БМВ-та от 93-95 год. от 0-100, какво им изписват по заводски данни. На мен Д15Б2-ката ми е на около 9 сек. от 0 - 100 в момента. Не съм седнал да говоря глупости тук, не ме влече. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

а и ауди 2,3 136кон4ета 6те ти е мн-трудно иавно доста си я пипнал твоита хубавица

Аудито и то е около 10-те секунди пич! Бия го с някоя 10-та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Сивика ми си мислех, че е много показван по темите за въздушни филтри, колектори и прочее, за това не съм сложил снимки. Но ето, за който е пропуснал:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

На връщане от срещата един с БМВ-енце 320 ми се наежи ;);)на правите след 130-140 км/ч заминава --- ама на завоите хондака как изтегля -- смешен го направих -->люлее се като гондола ;) --- новите гуми SP9000 си казаха думата --- на Сторо Оряхово се отказа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

а и ауди 2,3 136кон4ета 6те ти е мн-трудно иавно доста си я пипнал твоита хубавица

Аудито и то е около 10-те секунди пич! Бия го с някоя 10-та.
Има един пич от форума дето е бивш собственик на такова Ауди Купе 2.3 и може да потвърди. С него сме се гонили не веднъж. Пича е от скоро собственик на Прелюд 2.3 и се пише мисля Genchotour. С неговото Ауди бяхме равни, но то е пипано, пък и още нямах колектори и ауспух като се дарпахме. Значи на старта 1-ва ми излизаше малко отпред, после ни оставаше дистанцията една и съща до края. Обаче неговото си е пипано както казах, и беше с огромни валяци дето не превъртаха, пък моята на 1-ва не стъпва. Освен това, тогава Хондата ми беше с 8 коня по-малко. Дарпали сме се с него и на Божурище, за да сравним колите.

Моля го, ако влезне и прочете темата, да потвърди!

;)

 

п.п. Това е единственото Ауди, което ми се е опъвало чак толкова. Ако не е пипано и е заводско, ми се е случвало да се бягам доста пъти и го цепя.

 

Който иска да ми вярва, който не иска, си е негов проблем ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Демоне освен 4-2-1 и спортен филтър кви други не6та си пипал по нея.

Спортни свещи на Сплитфайър и вакумен бензинов регулатор на вебер:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam
Отговорено (Редактирано)

Кви пари са тия свещи ??? и от къде ???и кажи за тоя вакумния ????? -- как действа ????

Редактирано от group4dam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Кви пари са тия свещи ??? и от къде ???и кажи за тоя вакумния ????? -- как действа ????

Свещите са с платинен електрод. Раздвуен е, правят много голяма изкра и с много по-малко ток. Предотвратяват детонации, подобряват запалването и намаляват съпротивлението (последното нямам идея защо е необходимо, но много го следят по тунинзите).Струват 150 кинта и имат гаранция 100 000 мили.А регулатора при мен се наложи да се слага. Защото ми беше много богата сместта и фабричния не можеше да я оправи. Вдигна мисля 2 коня, ама незнам как е по-точно да се каже, вдигна или върна от отвъдното ;) Иначе ползата при този регулатор е, че с много голяма мембрана, вакъъмен е и много точно регулира налягането при каквито и да е било режими. Само това е плюса при подобна смяна, ако всичко си е било наред. По-рецизен е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

преувеличаваш малко демоне наскора си сглобих една 5г седан с д16а9 мотора е перфектен от црх2 малко са и по облекчени гърнетата иначе всичко си е заводско 0-100 9.25(средно) и кутията емного къса 5-та 100км/ч 3500об/мин та ме съмнява да си около 9 сек от 0 до 100 или на мен ми лъже колометража или на теб.ограничителя ми изключва на 212/215км/ч-по надолнище.сигурно знаеш тоя мотор колко коня е и колко е твоя. да не си се дърпа с 129 коня 320-ка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

много е 9.25, аз падам и под 8 сек (по километраж)вярно CRX-а е по-лек, ама не много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

преувеличаваш малко демоне наскора си сглобих една 5г седан с д16а9 мотора е перфектен от црх2 малко са и по облекчени гърнетата иначе всичко си е заводско 0-100 9.25(средно) и кутията емного къса 5-та 100км/ч 3500об/мин та ме съмнява да си около 9 сек от 0 до 100 или на мен ми лъже колометража или на теб.ограничителя ми изключва на 212/215км/ч-по надолнище.сигурно знаеш тоя мотор колко коня е и колко е твоя. да не си се дърпа с 129 коня 320-ка

Ще спра да говоря по върпоса, къде искаш да се видиме и да ги пробваме двете Хонди ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin
Отговорено (Редактирано)

демоне тва 4е си бил бмв 320 24в  150 кон4ета не е вазмозно

Напротив, съвсем възможно е !!!1. БМВ-то е по-тежко (ускорява от 0 до 100 км/ч. за около 9-10 сек.)2. Хондата е по-бързооборотна :) Има не една тема за БМВ срещу Хонда във форума на http://www.tuning.bg/ ;) Влезте и прочетете, вместо да спорите Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

много е 9.25, аз падам и под 8 сек (по километраж)вярно CRX-а е по-лек, ама не много

а да си я засичал с мотометър случайно ако си и правил некъв тунинг може.мойта е 1120кг(имам кантар за камиони) вс.екстри 4ел и тн :o ползвам си я за работаа 320 150 к.с. прави 100 за 10 секили малко под10. наистина (от опит)знамама после по добре ускорява(от 3-та нагоре) а зимата имах за продан 4г седан с д15б2 и 150кг по лека и правеше за 10.5 и с 15 коня отгоре но и с 150кила около9 да не е 9.9 за тва ти споря иначе е гаранция че моита е по бърза :dunno: ама кво от тва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos
Отговорено (Редактирано)

Така,за да се разсеят всички съмнения че на Демон колата е по бърза от 320-24V,на срещата в неделя мисля да дойда с точно такава кола.Имам една под ръка.Абсолютно серийна е колата и някой друг ако реши да си пробва колата също ще има възможност.А относно колата на Магнум не се съмнявай в написаното,до преди 1 година колата беше моя,пробвайте ги и ще усетиш разликата.Точно тоя CRX е 920 кг.За другите не знам,но и те са там някаде.Колата си върви еднакво със серийни B16A1.Аз съм засичал 7.8сек.до 100 км. със оригинален G-TEC уред.Имаите в предвид че D16A9/8 не са най добрия вариант за стартове от место защото са с много дълга 2-ра скорост,и с голяма разлика м/у 2-ра и 3-та.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

В неделя съм на работа Хронос!

Ако можеш да вземеш колата по всяко време, дай да минем на лични и да се уговорим къде да се видим. Говоря за БМВ 320 от 93-а година, има разлика. Предишното, така наречен троен стоп май е малко по-леко. Всъшост каквото и да е, не пречи да ги пробваме колите. Аз разказвам история, която ми се е случила. Първо, че и от автомобил до автомобил, има разлика! Една върви повече, друга не. Не искам да звучи като разкази на рибари и не си падам по такива, за това предлагам да пробваме.

Също така престанете с това Преувеличаваш. Ще преувеличавам ако не се е случило, щом се е случило, не преувеличавам. Причините да се случи може да са няколко:

1. Сивика ми върви достатъчно добре за Д15Б2.

2. Шофъра на баварката може да е бил слаб.

3. Автомобила му не върви много.

Която и да е от всички причини, за мен няма никакво значение. За да се увера за себе си, че е била може би 1-вата, искам още една среща с БМВ от този модел. Ако някой има възможност ще го направим. После ще пуснем резултата от темата тук, но колата да е сток.

А към колегата Александър, като се уговорим с Хронос, докарай и ти твоя сивик. Щом до 10-ти му знаеш ускорението, ще се дръпнем и с теб, да видим каква ще е разликата между нас двамата. :P

Не си падам по дълги и безмислени спорове. Случката си е случка, може да не се случи отново, а може и да се повтори. Аз за това винаги съм казвал, че за това са състезанията. За да се види, кой какво може. А не да съберат отборите и да си спорят, кой колко бил добър и как постиженията на другиа са невъзможни!

Аз предполагам, че причината да дам резултатите с автомобила си с БМВ-то се дължат на вървящия ми автомобил. Възможно е и да греша :o Предлагам да го изясним :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Hronos, аз все още съм много зле със стартовете, но с удоволствие ще се пробвам :dunno:ей така от чисто любопитство

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Аз също искам старт с такова БМВ , но се съмнявам , че ще съм тук за срещата , а и колата ми не е в перфектно състояние :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...