Jump to content
KRING

B16 Swap на D14

Recommended Posts

Здравейта колеги, При мен се заформя трансплантация на Б16а2 в 6Г Д14а3. На двигателя , който съм намерил обаче моргаджийте са отрязали инсталацията от двата големи снопа, а и няма лостовете за скорости. Някой има ли идея ,става ли да използвам инсталацията на Д14 ,или по-точно какво трябва да се преправи. Това , което виждам като различно на пръв поглед са буксата на делкото, ламбда сондата (при Б16 е с 4 кабела),кабелите за в-тека и детонационния датчик. Също и за лостоветве за скоростите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лостове ти трябват при всяко положение иначе тряа се режат и преправят твоите. Инсталацията при всяко положение е играчка. Ако искаш да си ползваш твоята инсталация се пускат допълнителни кабели и се купува jumper harness obd2->obd1 за да можеш да вържеш новото ECU.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да реже,захвата към кутията е разли4ен на Б и Д сериите.Колега имаш ли задната лапа към тампона на магарето,защото и тя е различна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За задната лапа не бях проверил. БлагодаряА някой да има инфо. как става фокуса с делкото и ламбда сондата.Честно казано аз мислех, че и двете са ОБД 2.става въпрос за Б16 А2 на Сивик 6Г Д14 А3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с какво ЕЦУ ще си

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...