Jump to content
Guest w1zz4rd

Гордоста на Honda

Recommended Posts

Guest w1zz4rd

Общо взето Honda неможе да се каже че е номер 1 в автобилостроенето, обаче в мотостроенето е номер 1 .. най-добрия пример е ..

HONDA RC211V .. 2002g. 5 цилиндров двигател 20 клапанa, 990cc , PGM-Fi .. теглото му е 145 кг а мошноста 211 коня .. което е направо удивително едно сравнение Yamaha R1 2004г. най-добрата yamaha 172 коня и 172 кг .. .. виште разликата .. според доста спецялисти скоро няма да баде направен по добър мотор от RC211V ..

 

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Къде са ги събрали тез 5 цилиндъра, не мога да си представя, в каква конфигурация - няма как да е V или боксер, а за редови не мога да си го представя.Пък и 145кг, то моят 4цилиндров двигател само тежи повече.Сигурен ли си за 5те цилиндъра, да не са 5 клапана на цилиндър, и 4 цилиндъра.А знаеш ли при какви обороти се развива тази мощност? Те вече всички мотори са 4тактови, нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest w1zz4rd

ми има и двутактови и четиритактови .. общто взето при еднаква кубатура двутактовите са по добри .. по барзо им се развартява мотора и имат по нисък разход .. най-големия двутактов е 500cc ако несе лужа .. наи голямата сила на двутактовите наи извесните са 250cc те са наистина много бързи.А за четритактовите стандартите са 2 .. двуцилиндрови и четирицилиндрови .. Главно Arpilia правят двуцилидрови V-образни .. Honda правят четрицилиндрови и са доста конкоретно способни .. тази година Rossi напусна тимът на Honda и ще се види дали многоброините му победи са заради самият мотор или заради състезалателят .. аа за RC211V .. двигателят е V-Образен .. от едната страна са 3 бутала от другата са 2 .. и е сравнително малук .. то мотора няма ништо излишно затова е толкова лек .. няма фарове няма стоп няма мигачи .. аа със сигорност несъм збуркал точно 5 цилиндера 20 клапана е .. ае аз просто вече толкова време се чудя как са го направили .. и то 2002-ра година .. все още няма мотор които да се доближи поне малко до RC211V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Honda неможе да се каже че е номер 1 в автобилостроенето

;) Ако не е тайна - ти колко коли (и най-вече ХОНДИ) си имал, за да стигнеш до това умопомрачаващо заключение ?! ;) Просто ми е интересно ;)

 

 

Иначе за мотора - яка работа е, спор няма. Ако беше пуснат и в серийно произвеодтсво....нямаше да има грешка ;) Или казано по друг начин - прототипи бол ;) Ето какво Хонда са представили ОЩЕ ПРЕЗ 1991-а година:

 

Honda NR 750

 

Та това чуди е било с 750 кубиков мотор,"V" образен, 4 цилиндров, 32 (тридесет и два) клапана - по 8 клапана на цилиндър !!! Революционното при този моторциклет е бил двигателя - водел се е с "овални" бутала !!!

Предлагал се е в два варианта - състезателен вариант:

150 hp/15 500 rpm !!! маса на мотоциклета - 180 kg

 

...и "цивилна" версия с маса 223 kg и мощност от 125hp/14 000rpm.

 

Максимална скорост: 263км/ч - това за 1991-а година е било едва ли не рекорд !!!

 

Пречката този мотоциклет да остане прототип е че бил прекалено тежък, както и самата цена била много висока - за Англия евентуално този моторциклет е щял да се продава за скромните 38 000 лири стерлинги !!!;)

Ето няколко снимки:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

-малка ;) снимка на двигателя

 

Това е само ЕДИН единствен пример за това какви машини съществуват като прототипи. Ето още един, но този път автомобил - Honda DUALNOTE/ Acura DN-X - автомобил ХИБРИД с 3.5 V6 VTEC мотор + "IMA" електромотор - сумарна мощност 400 конски сили. Автомобилът е 4 местен, изработен от алуминии и карбон - собствената му маса е около 1200кг !!! - сами си правете изводите 400 коня при 1200кг маса какви характеристики могат да постигнат ;) И всичко това се постига със САМО 5.5литра бензин на 100 км пробег изразходени !!! От Хонда казват че това е тестван резултат а не хипотеза. НО....за сега това си остава САМО като концепт - кар ;) Иначе представяте ли си - ако излезне един такъв автомобил на пазара - това означава едва ли не ПАНИКА - защото всички други производители ще направят нещо подобно, а с подобни автомобили и най-вече разход на гориво - представете си какво ще стане с петролните компании !!!;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Овалните бутала са да се пести място, така двигателя става по-къс, а се компенсира на широчина. Но не са се наложили, имат проблеми с уплътнението, доколкото съм чувал.Само не ми стана ясно, какъв е смисъла от 8 клапана на цилиндър? Вярно по-голяма площ може да се обхване, отколкото с 4, но разликата е към 5% (зависи от формата на горивната камера)Както и да е де, прототипи всякакви.Ето тук едно изродчемоторчеНяма луди обороти, няма супер-леко тегло, а директно тежката артилерия - 10 цилиндров двигател от камион, с ДОЛЕН разпределителен вал, но 500те коня са си 500 коня, максимална скорост от 400 МИЛИ в час...

Редактирано от Magnum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest w1zz4rd

ето двигателя на RC211V

Публикувано изображение

 

аа за клапаните .. както ADH каза мотора развива 15500rpms .. ако е с 4 клапана няма да влиза достатачно гориво .. иначе абсурд да развие такива обороти .. а може и да греша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda
!!! Ебаси извратената работа ;) V-образен 5 цилиндров двигател !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

koi se izkaza nepodgotwen za 2-taktowite motori che sa po-ikonomichni?tochno obratnoto.zashtoto wseki wtori takt tam e raboten-zatowa sa dwutaktowi.pri 4-taktowite e wseki 4ti.prosto dwutaktowite blagodarenie na towa si "predimstwo" sa po-moshtni.obache 125cc aprilia harchi benzin kolkoto moita kola-ti mi kaji dali towa e ikonomichen motor.a za NR750 s owalnite butala-celta mu e bila da se prebori s 2-taktowite mashini, koito sa razwiwali wisoki oboroti.taka che i 5% da e po-dobre reshenieto s klapanite pak e wajno.mislia che ne uspiawa da gi pobedi no Honda dokazwat che nishto ne e newazmojno.a za RCV 211 -otkade znaesh koneto mu na toia motor,zashtoto sam mnogo siguren che nikoi ne gi znae.sled kato se goniat s nego,towa e parametar koito moje da warira i e stroga taina za wsichki ostanali.211 e prosto niakakaw nomer.werno e che 500cc,koito biaha 2-taktowi biaha okolo 220bhp, no tezi sa poweche.i oshte neshto.koito kaza che e jalko che ne e deriino towa proizwodstwo moje da ne sajaliawa.motora se prodawa za 250 000$:)widiah go w neta.aide chao i dnes shte se widim.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest w1zz4rd

Значи първо за двутактовите .. на теория може и поче да харчат .. обаче на практика не е така .. вазможно е да са по икономични заради теглото или де да знам.. ааа тия Aprilia неми говори за тях .. тях сам ги признал само за четритактовите им машини V2 .. аа до колкото за RC211V .. немога да се сетя каде сам го видял но конете са точно 211 .. обаче немога да намеря дани за ускорението ;) .. аа колкото за двутактовите .. аз тях ги оважавам много повече несе учудваи от мошноста на 500cc .. аа и хубавото на двутактовия е 4е по малко неща могат да се преебат по него ;) общо взето само сипваш и караш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Двигателите във Формула1 са с 4 клапани (включително и на HONDA) и развиват и по-високи обороти, към 20 000 (май с изключение на HONDA ;)( )Иначе V5 не е толкова лошо решение, по-слабо балансиран от V6 (за I6 не става и дума!) но е по-добре от редови 4 цилиндров, а е и по-къс. Сигурно са използвали съвсем малък ъгъл между цилиндрите, от рода на 15 градуса, както при VR5 на VW, и цилиндрите са на зиг-заг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

choweche neznam ot koga se interesuwash ot motori ,no iawno ne e dostatachen interesa ti.shtoto predi aprilia da wlezne pri golemite s V2 ,koito e wsashnost kato na Ducati,ako ne e daje sashtia,sa prawili malki mashini s koito sa pechelili slawa.i da kajesh che ne gi znaesh tia aprilia-po dobre si malchi.i neznam dali na teoria ilina iawe habiat poweche,no e prost fakt za razhoda na edin skapan 125cc dwigatel, koito e 2taktow.towa sa fakti.a za remonta-estestweno che sa po-lesni.niamat klapani.niamat waobshte gazorazpredelitelen mehanizam.ot towa pecheliat,shtoto niama zagubi.ama gi remontirash po-chesto ot 4taktowite.werno e che ima i 2taktowi deto jiweiat po-dalgo i ne harchat tolkowa chak ama te sa super spanati.i niamash niakakwa oblaga ot 2taktowia im princip na rabota.samo deto pushat na maslo i zamariawat sigurno dwoino.fakt e sashto,che 2taktowite sa na izchezwane.towa gowori dostatachno.zatowa az mlakwam.v5 sa go izbrali shtoto e kompakten i shtoto moje da mu promeniat miastoto w ramkata i da wliaiat na nastroikata.moje da ne e perfekto balansiran,no e dosta dobre.rezultatite go potwarjdawat.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest w1zz4rd

По добре че млакваш щото показах тази тема на няколко позанти които казаха че говориш глупости .. това за твоита кола .. само да ти кажа един NSR 125cc 91-ва година ще ти бие колата и на разход и на ускорение и на сичко .. но на истина не пиши по добре за мотори повече .. двутактовите при една и съща кубатура вадят 2но повече мошност .. по високи обороти .. и по нисак разход .. и неса на изчезване 125 и 250 cc ще си има винеги .. аа Aprilia неми ги хвали моляте .. те изобщо неса конкоретно способни на Honda .. .. аа това кадето го каза че двутактовите се поправят по често .. ТОВА СА ПАЛНИ ГЛУПОСТИ имам няколко познати които са с NSR-и .. и никога неса си сфаляли споилерите ! .. затова неми обясняваи за двутактовите и особено за NSR-те .. при полжение че дори неси се качвал на такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

По добре че млакваш щото показах тази тема на няколко позанти които казаха че говориш глупости .. това за твоита кола .. само да ти кажа един NSR 125cc 91-ва година ще ти бие колата и на разход и на ускорение и на сичко .. но на истина не пиши по добре за мотори повече .. двутактовите при една и съща кубатура вадят 2но повече мошност .. по високи обороти .. и по нисак разход .. и неса на изчезване 125 и 250 cc ще си има винеги .. аа Aprilia неми ги хвали моляте .. те изобщо неса конкоретно способни на Honda .. .. аа това кадето го каза че двутактовите се поправят по често .. ТОВА СА ПАЛНИ ГЛУПОСТИ имам няколко познати които са с NSR-и .. и никога неса си сфаляли споилерите ! .. затова неми обясняваи за двутактовите и особено за NSR-те .. при полжение че дори неси се качвал на такъв.

Ама 2-тактовите имат мноооооого по-нисък въртящ момент което не е за пренебрегване!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Защо да е по-нисък въртящият момент на двутактовите, не съм съгласен. Вярно, че не работят толкова ефективно, колкото 4тактовите, може и да имат малко по-малък въртящ момент от 4тактовите, но го прилагат ВСЕКИ оборот, двойно по-често от 4тактовите, така че стават много по-ефективни.А и гледам Вартбург от 1 литър двигател вади 98Nm, Трабант от 600 кубика вади 62Nm или повече от 100Nm от литър, това малко 4тактови го могат! Сега тези данни не знам дали не са умножени по 2, защото са 2тактови машини (както обясних по-горе) и истинският им въртящ момент да е съответно 49Nm и 31Nm и да са го умножили по 2 щото го прилагат двойно по-често, не знам. Но дори и така да е, пак цифрите са добри, по-добри от бензиновите им конкуренти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

По добре че млакваш щото показах тази тема на няколко позанти които казаха че говориш глупости .. това за твоита кола .. само да ти кажа един NSR 125cc 91-ва година ще ти бие колата и на разход и на ускорение и на сичко .. но на истина не пиши по добре за мотори повече .. двутактовите при една и съща кубатура вадят 2но повече мошност .. по високи обороти .. и по нисак разход .. и неса на изчезване 125 и 250 cc ще си има винеги .. аа Aprilia неми ги хвали моляте .. те изобщо неса конкоретно способни на Honda .. .. аа това кадето го каза че двутактовите се поправят по често .. ТОВА СА ПАЛНИ ГЛУПОСТИ имам няколко познати които са с NSR-и .. и никога неса си сфаляли споилерите ! .. затова неми обясняваи за двутактовите и особено за NSR-те .. при полжение че дори неси се качвал на такъв.

abe pich-chui se kakwo goworish.125cc shte mi bie kolata na razhod.mi mnogo iasno -moita kola e 2000,koeto e 10+ pati poweche.i koi gowori za uskorenie be?mnogo iasno che motor s 35-40 koina i 120kg shte bie kolata mi koiato e 140 koniai teji 1100kg.kato srawniawash neshtata triabwa da otchitash tezi razliki,ima edin pokazatel-kg/konska sila.motora uskoriawa po-barzo shtoto e s po-wisok pokazatel t.e. po-malko kg/konska sila.koi spori za goliamata moshtnost koiato wadiat dwutaktowite?az go priznawam,daje ti napisah zashto e taka.niamat gazorazpredelitelen mehanizam,ako znaesh kakwo e towa,imat po-wisoki oboroti i dwa pati poweche rabotni hodowe za edinica wreme spriamo 4taktowite.a ti prodaljawash da se izlagash kato kazwash da ne spomenawam aprilia i che honda bili No1.ia si izwadi malko statistika za 125 i 250 cc w swetownia shampionat i wij koi e No1 i e taka ot mnogo wreme nasam.krosarkite sashto minaha na 4taktowi.pak i twoite priateli ne me interesuwa dali sa gi razglobiawali da gi remontirat,shtoto zawisi kolko km sa si karali motorite.poznawam takiwa "motordjii" deto sa nawarteli po-malko km s motorite si otkolkoto az s moito kolelo.te ne sa pokazatel.2taktowite mashini ne mogat da podarjat chestotata si na wartene na dwigatelia kato 4taktowite ,zashtoto ne razwartat dopalnitelni masi,koito da poddarjat wartiashtia moment kato pri 4taktowite. zatowa i 2taktowata mashina ne moje da spre na dwigatelna spirachka.zamarsiawa wazduha adski mnogo i t.n.Minusite i sa dosta i sas sigurnost sa poweche ot pliusowete.zatowa wsichki minawat na 4takta.prodaljawaida mi gi hwalish i da twardish che niama da izcheznat.werno-w balgaria shte gi karat,shtoto tuk se karat stari mashini.shte si ni trowiat po ulicite i taka.pak ti im se radwai.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Хайде стига сте се заяждали, и то на Методиевица, заболя ме главата докато ви чета!Двутактовите нямат 'двигателна спирачка' щото тогава няма хранене и няма масло и двигателя не му харесва. За това (поне за колите знам) имат центробежен съединител, който разкача двигателя от колелата като върнеш газта.Те хората се стараят да намалят всякаква маса по двигателя, въртящата също. Ако толкова искаш въртяща маса, сложи си по-тежък маховик и си готов - по-лесно ще тръгваш и по-бавно ще губиш скорост на баира, но и по-бавно ще набираш.P.S. И аз съм съгласен, че двутактовите имат по-малък ресурс и по-често се ремонтират, но за сметка на това по-лесно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Ok.saglasen sam,no prosto se draznia na niakoi neshta.spiram do tuk,shtoto taka nakraia shte se sbiem:)niamah towa predwid za masite,no kakto i da e.i znam che im e lesen remonta.smeniash butaloto w parwi cilindar(na kolite),drugite gi razmestwash i si gotow.mai taka beshe:) ne gi razbiram chak tolkowa.aide sas zdrawe.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest w1zz4rd

чудех се каде да сложа тая снимка .. и я сложих тук зада не отварям нова тема .. много яка снимка :cool:

Публикувано изображение

 

ама има нещо намазано сигорно масло .. защото неможе така да се потпали от пилене само

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Май бензин.Масло не вервам да се запали така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest keko

znachi bez da obijdam w1zz4rd iskam da napisha che tova koeto e napisal za rcv 211 e taka samo deto dalech ne e naj mostnia motor i dalech nemoje da se sravniava sus seriino proizvodstvo motori ...ta iskam da kaja che vsicki gp motori sa 210+ hp i vsicki sa pod 150 kg za primer suzuki gsv-r2004 GSV-R SPECIFICATIONENGINE TYPE – FOUR-STROKE, WATER-COOLED, V4 DISPLACEMENT - 990ccMAX POWER - 220+ ps @ 14,500+ rpmVALVE TYPE - DOHC FOUR-VALVECARBURATION TYPE - FUEL INJECTIONLUBRICATION SYSTEM - WET SUMPCLUTCH - DRY MULTI PLATES (BACK TORQUE REDUCE TYPE) TRANSMISSION – SIX-SPEED CONSTANT MESHFINAL DRIVE - CHAINFRAME TYPE - TWIN SPAR ALUMINUM ALLOY FRAMESUSPENSION FRONT - INVERTED TYPE TELESCOPICSUSPENSION REAR - LINK TYPETYRES - BRIDGESTONEWHEEL FRONT - 16.5 inchesWHEEL REAR - 16.5 inchesBRAKE SYSTEM FRONT - DOUBLE CARBON DISC (CARBON) BRAKE SYSTEM REAR - SINGLE DISC (STEEL) OVERALL LENGTH - 2060mmOVERALL WIDTH - 660mmOVERALL HEIGHT - 1150mmWHEELBASE - 1450mmWEIGHT - 145kgFUEL TANK - 24Lkoeto minava dosta nad 211te konq na rcv-to a dvigatelia e 4 cilindrov ...daje ako se ne luja ducati imat naj mostnia motor koito prez 2003 godina beshe 5 cilindrov a ot 2004 shte vude 4 cilindrov i predpolagam mostnosta mu shte padne ...drugoto koeto iskam da napisha bez da obijdam honda i foruma kakto i vsicki pisheshti v nego e che honda dalech ne e n1 v sveta na motorite ...vsustnost purvoto miasto e mnogo sporno v momenta no po prodajbi najstina honda e malko po napred ot suzuki poradi prostata prichina che imat po goliam asortiment ot motori bilo to offroad,sport tourer ili super sport ...no iskam samo da kaja che specialno za usa veche moje bi 4-ta poredna godina nikoi nemoje da stupi kato konkurencia na suzuki v super sport klass-a a imenno sus GSX-R generaciata ...a iskam da napisha i nesto drugo suzuki prez poslednite 8 godini e imala 6 puti motor na godinata a kolko mojem da kajem che e imala honda :cool:eto i malko material po tova koeto kazvam ta ideiata mi beshe che prosto sravnenieto mejdu gp motor i seriino proizvodstvo motor nemoje da se pravi vseedno da sravnite kola ot formula 1 sus kola seriino proizvodstvo, i drugoto nesto e che honda vobste ne e na vurha na motoindustriata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest w1zz4rd

Колкото и да спориме няма как да докажеме коя марка прави по добри мотори .. един мотор не е само мошност и кг .. има значение как се даржи на патя издражливост и още много неща .. най-добре да оставим фактите да говорят .. а те са.......---------------------------------------------------------------------HONDAClass(Клас)----GP1---500---350----250---125---80---50---SBK wins(Победи)---29----156----35----180---148---------13---76 titles(Титли)-----2-----11------6------13----11----------1----5----------------------------------------------------------------------SuzukiClass(Клас)------------500---350----250---125---80---50---SBKwins(Победи)----------89--------------------34---------30----8titles(Титли)-------------6----------------------3----------6----------------------------------------------------------------------------YamahaClass(Клас)----GP1---500---350----250---125-----80---50---SBKwins(Победи)---2------120---68-----162---48-------------------34titles(Титли)-------------10----4------14---- 4----------------------- ----------------------------------------------------------------------ApriliaClass(Клас)----------------------------250---125------------------SBKwins(Победи)--------------------------94----73--------------------8titles(Титли)----------------------------7------6---------------------------------------------------------------------------------------------За Kawasaki няма да говоря защото те са далече от истината .. те са общо взето като VW в автомобилостронето .. защото са много распространени и ниско качествени сравнение с гигантите в мотостроенето .. имам познати които само се оплакват прееба се това прееба се онова .. това е полженито като правиш компромиси в марката като копуваш Мотор .. земи си Хонда и няма грижи ! Аа за Цифрите ..мисля че те отговарят на вапроса .. за най-добър мотостроител .. неможе да бише сичко по състезания и да правиш гадни мотори..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude
Отговорено (Редактирано)

znachi bez da obijdam w1zz4rd iskam da napisha che tova koeto e napisal za rcv 211 e taka samo deto dalech ne e naj mostnia motor i dalech nemoje da se sravniava sus seriino proizvodstvo motori ...ta iskam da kaja che vsicki gp motori sa 210+ hp i vsicki sa pod 150 kg za primer suzuki gsv-r2004 GSV-R SPECIFICATIONENGINE TYPE – FOUR-STROKE, WATER-COOLED, V4 DISPLACEMENT - 990ccMAX POWER - 220+ ps @ 14,500+ rpmVALVE TYPE - DOHC FOUR-VALVECARBURATION TYPE - FUEL INJECTIONLUBRICATION SYSTEM - WET SUMPCLUTCH - DRY MULTI PLATES (BACK TORQUE REDUCE TYPE) TRANSMISSION – SIX-SPEED CONSTANT MESHFINAL DRIVE - CHAINFRAME TYPE - TWIN SPAR ALUMINUM ALLOY FRAMESUSPENSION FRONT - INVERTED TYPE TELESCOPICSUSPENSION REAR - LINK TYPETYRES - BRIDGESTONEWHEEL FRONT - 16.5 inchesWHEEL REAR - 16.5 inchesBRAKE SYSTEM FRONT - DOUBLE CARBON DISC (CARBON) BRAKE SYSTEM REAR - SINGLE DISC (STEEL) OVERALL LENGTH - 2060mmOVERALL WIDTH - 660mmOVERALL HEIGHT - 1150mmWHEELBASE - 1450mmWEIGHT - 145kgFUEL TANK - 24Lkoeto minava dosta nad 211te konq na rcv-to a dvigatelia e 4 cilindrov ...daje ako se ne luja ducati imat naj mostnia motor koito prez 2003 godina beshe 5 cilindrov a ot 2004 shte vude 4 cilindrov i predpolagam mostnosta mu shte padne ...drugoto koeto iskam da napisha bez da obijdam honda i foruma kakto i vsicki pisheshti v nego e che honda dalech ne e n1 v sveta na motorite ...vsustnost purvoto miasto e mnogo sporno v momenta no po prodajbi najstina honda e malko po napred ot suzuki poradi prostata prichina che imat po goliam asortiment ot motori bilo to offroad,sport tourer ili super sport ...no iskam samo da kaja che specialno za usa veche moje bi 4-ta poredna godina nikoi nemoje da stupi kato konkurencia na suzuki v super sport klass-a a imenno sus GSX-R generaciata ...a iskam da napisha i nesto drugo suzuki prez poslednite 8 godini e imala 6 puti motor na godinata a kolko mojem da kajem che e imala honda  eto i malko material po tova koeto kazvam ta ideiata mi beshe che prosto sravnenieto mejdu gp motor i seriino proizvodstvo motor nemoje da se pravi vseedno da sravnite kola ot formula 1 sus kola seriino proizvodstvo, i drugoto nesto e che honda vobste ne e na vurha na motoindustriata

Ducati e s 4cilindrov V-obrazen i prez 2003.butalata se dwijat po dwe zaedno i takase darji i zwuchi kato V2,koeto si im e zapazenata formula.no naistina beshe nai-moshtniat motor na pistata prez minalata godina.pak i imashe launch control,koito oshte poweche pokazwashe prewazhujdashtata moshtnost spriamo konkurenciata.a za snimchicata s burnout-a samo ia pokazwal predi dosta wreme na edin chowek,koito cial jiwot se zanimawa s koli i motori.toi mi kaza che stawa taka pri namazwane na gumata s MASLO i kogato temperaturata stane dostatachna(mislia che beshe 700+ gradusa,ama ne sam mnogo siguren)masloto se zapalwa.tia neshta gi e prawil i poznatiat mi. Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest keko

prelude osven vsicko tova ducati imat plusgast sux saedinitel i elektronna skorostna kutia ...suxia saedinitel neznam dokolko e dobro reshenie za seriino proizvodstvo no za pistovia variant mislq e naj dobroto reshenie ...puk electronnata skorostna kutia pravi nestata da izglejdat drugi ...znachi pri ka4vane na skorost te go izvurshavat bez saednitel a imenno pri ubirane na losta za gorna predavka ima edno sredno polojenie tocno predi da vkluchi tazi skorostna kutia prekusva tokovete na motora i toi vednaga vrusta oboroti sled koeto zahapva sledvastata skorost i otnovo vrusta tokovete ...mislq taka pravilno go obesnih a drugoto koeto e ducati e kato ferrari obsto vzeto nomer1 na pistata taka i v seriino proizvodstvo no cenata na edin motor ducati nadvishava niakolkokratno cenata na iaponski motor i to e razbirame zastoto vsickite nesta koito ima edno ducati seriino proizvodstvo gi ima v sustezatelnia variant kato naprimer brembo spirachki,ohlins oka4vane,ohlins demfer,generaciite puk sa otvoreni tekiva i go niama petnoto koeto drugite motori seriino proizvodstvo sus seriina generacia imat na okolo 7000 oborota ...w1zz4rd kato si takav fen na honda zasto na avatara ti ima mv agusta ?a moje bi tova mv agusta e po losh motor ot honda ili puk benelli sa po loshi motori ili moje bi puk buell ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest keko

a oste nesto po otnoshenie na kawasaki tova koeto si napisal e pulna nevejest ...kawasaki sa edni ot naj zdravite motori i da ti kaja zasto zastoto se proizvejdat v zavodi v koito se proizvejda voenna tehnika za pravitelstva kato americanskoto i zatova vsiako kawasaki e blizo s 1000$ po skupo ot sustia klass motor ot drug proizvoditel ...ta predi da govorish prouchi nestata a ne pishi gluposti che me hvasta smiah kato cheta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

a oste nesto po otnoshenie na kawasaki tova koeto si napisal e pulna nevejest ...kawasaki sa edni ot naj zdravite motori i da ti kaja zasto zastoto se proizvejdat v zavodi v koito se proizvejda voenna tehnika za pravitelstva kato americanskoto i zatova vsiako kawasaki e blizo s 1000$ po skupo ot sustia klass motor ot drug proizvoditel ...ta predi da govorish prouchi nestata a ne pishi gluposti che me hvasta smiah kato cheta

kawasaki se prawi ot sashtia gigant,koito proizwejda i nai-kachestwenite koli w sweta(Subaru) i se kazwa FUJI HEAVY INDUSTRIES.taia sashtata kompania prawi kakwo li ne,kato pochnesh ot elektrokari i stignesh do korabi:)neshto kato HYUNDAI,na koito kolite sa im okolo 5% ot produkciata.towa e samo za poiasnenie.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest w1zz4rd

ооо да Kawasaki са неверпятмо ..просто те изместиха и Honda и Yamaha.. .. Според мен и още страшно много хора които карат сякви мотори .. класацията е такава .. Honda Yamaha Suzuki Ducati Kawasaki Aprilia .. рамката на Kawasaki може да е много здрава .. ама общо взето трябва да се молиш да несе преебе нещо като си на пут .. двигателите на Honda са 100 пъти по здрави .. абе изобщо няма смисла да продалжаваме този спор .. ТИ НИКОГА НЯМА ДА МЕ РАЗОБЕДИШ ЧЕ ХОНДА СА НОМЕР 1 :cool: .. ПРОСТО ПОГЛЕДНИ ГОРЕ Стотиците победи и десетките Титли .. и се замисли с какви мотори са спечелени ! .. А у другото с което Honda е над другите марки е богатата разновидност на мотори .. прави сякви мотори .. с такова разнобразие неможе да се похвали друга фирма в тази област ..Prelude .. аа ти как прецени че Subaru са най-качествените коли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest keko

pich ne me karaj da uploadvam snimki na f3-ka koiato prodadohme predi 1 mesec da vidish kak pregriava i kak pushi ...tocno taia honda momcheto se vidia v chudo kato ia kupi ...purvoto nesto koeto smeni beshe rele regulator,posle triabvashe da smeni vodna pompa,sled neia smeni se pocnaha problemi s angrenaj,nakraia karburatorite se skapaha i motora pocna da hlucha na niskite oboroti...sustia tozi chovek beshe po goliam fen ot tebe na honda imashe cbr 919 koiato prodade poradi obsto vzeto sustite problemi daje pri neia rele-regulatora go smeni dva puti ...a beshe purvi sobstvenik za bg i na dvata motora i dvata motora toi si gi vkara i ne biaha padali ....a imam edno drugi priatelche koeto kara kawasaki zzr 600 93 godina koito i vrutva po 10 000 i poveche kilometra godishno i za 3 godini znaesh li kakvo e smenil ? edin chift gumi i 2 puti maslo daje filtrite ne si e smenial ...ta tova koeto govorish za kawasaki e pulna glupost ...a otdelno da dobavia che hondata iadeshe mnogo nechoveski maslo ...ta sega golemia fen na honda iska da si kupi kawasaki ...a i drugo kato si kupish motor i se vkarash po navutre v nestata shte razberesh che tezi koito se molqt motorite im da ne gi ostaviat sa GAZARITE ...spiram da pisha po temata stoto mi iasno kakva e maniata ti za motor ot dumite ti v icq ...ostani sus zdrave pich ...a prelude ti si nauchil uroka bravo hubavo kogato ti otgovariat kompetentno :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Prelude .. аа ти как прецени че Subaru са най-качествените коли ?

ima si statistika za taia rabota i 3 godini pod red subaru biaha na parwite dwe mesta po nadejdnost.reduwaha se tu legasy,tu impresa biaha na parwo miasto.statistikata e naprawena ot nemcite(TUV mislia che).taka che niama spor za kachestwoto na tozi produkt.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Prelude .. аа ти как прецени че Subaru са най-качествените коли ?

ima si statistika za taia rabota i 3 godini pod red subaru biaha na parwite dwe mesta po nadejdnost.reduwaha se tu legasy,tu impresa biaha na parwo miasto.statistikata e naprawena ot nemcite(TUV mislia che).taka che niama spor za kachestwoto na tozi produkt.
Заеби ги тези SUBARU, не искам да обиждам феновете на марката, особено като има машини като WRX и STi, обаче СУБАРУ винаги са били, и ще бъдат на ПОСЛЕДНИТЕ места в класациите по надеждност, поради една единствена, основна причина, наречена GM, или както някои галено им викат, General Mistake. Просто GM държи здраво и твърдо първите места по НЕнадеждност от години насам, и всяка година все по-твърдо си бетонира позициите.Субару вярно държат първо място по надеждност, но в рамките на КОНЦЕРНА, просто пустите японци им е съвестно да пускат отявлени боклуци на пазара, и имам чувството, че от себе си дават, само и само да става нещо от тази кола.За съжаление фактите са такива, и не само на TUV, DEKRA и другите немски институции, които се занимават с това. Но на фона на другите японски производители, включително и MITSUBISHI, които един приятел с основание нарича Японското Запорожие, всички други японски автомобили влизат 10 (ДЕСЕТ!!!) пъти по-рядко в сервиза за първите си 5 години, отколкото СУБАРУ.Сега при моторите кое-как е, много не знам. Обаче виж например ПИЖО - всяка година трупа тонове купи във WRC, обаче някой да каже, че пижо за най-добрите коли? Освен собствениците на пижо, разбира се :cool:Един такъв собственик на 206 се беше изказал, че ако ще пижо да сложат катапулт на колата, който го изстрелва към финиша и завършва състезанието за секунди, пак не би си купил такава кола. Защото какво става, като си купуваш 206 - към 10% от парите ти отиват за материали (най-евтините, известни на човечеството), 10% отиват за труд, 20% отиват за търговците, и останалите 60% отиват за ИМИДЖА - за такива състезания, където се 'показва' колко са здрави пижо, колко малко се чупят въпреки зверските условия, колко са бързи и колко са COOL.Такива ми ти работи... Те и FIAT натрупаха 5 конструкторски титли във F1, ама някой да каже, че фиат са най-добрите коли? Или хайде, Ferrari да са? Дето всеки собственик на Ferrari не само познава по име майстора си в сервиза, ами и имената на децата му, рождените им дни и т.н. Но на такъв човек да му имах проблемите...Моите италиански колеги, а италианците са маниаци на тема мотори (то в тези задръствания само с мотори може да се придвижват), всичките карат японски мотори - хонда, ямаха, сузуки. И като ги питам, защо, аджеба, нали са италианци, що не си карат италианските мотори, не е като да няма добри италиански мотори, априлия, дукати и т.н., и те ми казват, че италианските мотори са за хора, които искат "to keep their hands on their bikes", преведено на Москвически - да си лежат под колите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Заеби ги тези SUBARU, не искам да обиждам феновете на марката, особено като има машини като WRX и STi, обаче СУБАРУ винаги са били, и ще бъдат на ПОСЛЕДНИТЕ места в класациите по надеждност, поради една единствена, основна причина, наречена GM, или както някои галено им викат, General Mistake. Просто GM държи здраво и твърдо първите места по НЕнадеждност от години насам, и всяка година все по-твърдо си бетонира позициите.Субару вярно държат първо място по надеждност, но в рамките на КОНЦЕРНА, просто пустите японци им е съвестно да пускат отявлени боклуци на пазара, и имам чувството, че от себе си дават, само и само да става нещо от тази кола.За съжаление фактите са такива, и не само на TUV, DEKRA и другите немски институции, които се занимават с това. Но на фона на другите японски производители, включително и MITSUBISHI, които един приятел с основание нарича Японското Запорожие, всички други японски автомобили влизат 10 (ДЕСЕТ) пъти по-рядко в сервиза за първите си 5 години, отколкото СУБАРУ.

kade gi ima tia statistiki sas subaru.pak i fuji heavy industries ne e sobstwenost na GM.tazi kompania e sigurno kolkoto GM goliama.neznam subaru da sa na GM.moje da imat niakakwo % uchastie ama proshtawai i saab sa kam GM.kakwo shte mi kajesh za tehnoto kachestwo?ili i saab sa palni bokluci?neshto ne moga da se saglasia.no wseki si ima gledna tochka.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest deliveryman

shte mi kazesh li koga GM sa kypili fuji heavy inds. 4e naeshto sam go propusnal...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

shte mi kazesh li koga GM sa kypili fuji heavy inds. 4e naeshto sam go propusnal...

Не си пропуснал, просто Fuji Heavy Industries не правят SUBARU вече. Както и Chesna не правят SAAB.Те нещата не са толкова черно-бели, не са съвсем закупени, а някакви joint-venture-и, съвместни проекти, взаимно закупуване на акции (както Рено-Нисан, Мерцедес-Хюндай) и т.н.Дори и любимите ВАЗ не бяха подминати, направо като си помисля словосъчетанието ШЕВРОЛЕТ-НИВА и тръпки ме побиват!!!:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

За разхода на двутактовите да ви кажа.Имал съм Хонда Доминатор-600куб.И ми харче6е около 4л./100 както и да го карам. Преди тва карах 3мес. CBR 600 F3.Той колкото и леко да го карам ми даваше минимум 5.5л. а ако го пържиш стига до 9/10л. Така 4е незнам много са разли4ни но тва е полож.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...