Jump to content
Guest iskamvitec

мнения за масло МОБИЛ

Recommended Posts

Guest iskamvitec

газ бе маслото е евтино знаеш от каде гледай само да има искам да видя накзана астра и голф ти знаеш кои

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не си вземеш оригинално на Honda. В Бултрако имат, както и всички дилъри в страната.Има оригинални масла HONDA:10W-405w-400w-200w-30

Редактирано от Slayer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

оригиналното масло на хонда какво мислиш че е?хонда може да правят коли,но нямат рафинерии за масла и продукти на петрола.просто си лепят етикета върху нещо чуждо.към автора:колега,ти защо разработваш двигател със синтетика?навсякъде чета,че точно синтетика не трябва да се слага при разработване.вземи хвърли едно оче на това тук,може да хвърли доста светлина на нещата макар и със закъснение:engine break-in secretsразработването става за 30-40 км и е проверено,че работи безупречно.имам познати работили по този метод,аз самия съм го правил също така.....и маслото задължително е минерално.сегментите се сработват с цилиндъра преди закаляването им.закаляването настъпва при загряване и последващо изстиване.смятай колко са закалени сегментите ако ги разработваш 1000км?още след първото гасене са почти на кокъл

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно и след 5 паления сегментите са кокали, след 50 силно закалена стомана, след 500 са титан, след 5000 са почти диамант и т.н. :) Манете го тоя сайт пълен с глупости. Сегментите са си закалени от завода и не се закаляват с работата на мотора. Мотора се разработва лека полека а не за 40-50км. Ако е направен за 1000км и после ревизия е допустимо. :P А минерално защо? Съдържа витамини и минерали необходими за закаляването на сегментите? :P Просто пълната синтетика си е разсипия за толко малко км ама на кой каквото му е изпаднало. :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

м да сегментите се разработват за около 1000-500 км...... тия бързи разработки.... (Рядко излиза нещо добро.)(а за маслото пълната синтетика си е наи добре.. дали на б16 или на д13..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно и след 5 паления сегментите са кокали, след 50 силно закалена стомана, след 500 са титан, след 5000 са почти диамант и т.н. :) Манете го тоя сайт пълен с глупости. Сегментите са си закалени от завода и не се закаляват с работата на мотора. Мотора се разработва лека полека а не за 40-50км. Ако е направен за 1000км и после ревизия е допустимо. :P А минерално защо? Съдържа витамини и минерали необходими за закаляването на сегментите? :P Просто пълната синтетика си е разсипия за толко малко км ама на кой каквото му е изпаднало. :tooth:

Ех,Парадоксе,пак се доказа като разбирач с авторитетния ти коментар.Направи ли си въобще труда да прочетеш линка като хората?забеляза ли че човека си е направил труда да пробва и защитавания от теб начин на разработка,но и неговия.и не само че ги е пробвал,ами е отварял двигателите(които са били чисто нови преди това).ти колко двигателя разработи,по кои методи и отвори ли ги после да видиш за какво става дума?ти понеже си разбирач твоят двигател сигурно го разработваш и на място,нали?и си вярваш че се получава?като не те кефи метода на човека-прави квото искаш.факт е че дори бегачките ги палят и започват да ги сритват сериозно-сигурно губят много от това,нали?п.п.пичове,тук се говори за масло за разработване на двигателя,а не за нормална експлоатация.има огромна разлика.целта е при "лягането" на сегмента към цилиндъра да няма пропуск на масло.айде помислете логично и преценете дали има резон да се ползва минерално масло в случая? Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз доколкото чета .. вече двигателя е разработен и му се дава гас до ламарината просто пита за мнения за маслото..... :) и как се отразява на б16 и както казах едно хубаво масло се отразява добре на всяка кола :P

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

аз доколкото чета .. вече двигателя е разработен и му се дава гас до ламарината просто пита за мнения за маслото..... :) и как се отразява на б16 и както казах едно хубаво масло се отразява добре на всяка кола :P

ами аз го написах това,защото той такова е налял за разработката му.абе както и да е,аз съм карал с Мобил 10-40 и маслото си беше екстра.при екстремно каране на Калояново ми дръпна 2-3 мм от нивото на пръчката,иначе не го пипа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pepix_

явно или маслото или сегмента не е слегнал защото са налице пурвите загуби при 1100 км -250-300 гр иначе колата започва да върви все по добре и по-добре ,спомням си преди време някаде около година четох тема за загубите при масло мобил и затова подхванах същия въпрос ,дали някой от вас е ползвал мобил или не прочетох 2-3 теми в тунинг.бг-то и там бяха със много негативни мнения за горепосоченото масло ,а колкото се отнася до двигателя минах 1100 км със мовите бутала и сегменти но все пак ми е интересен въпроса за разработката ,ако някой е правил от вас тази операция нека сподели мнения ,ще сам благодарен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mobil1 е наи готиното масло с което съм карал до момента 3 вида коли, други фалшиви помии все го бутат.С Mobil1 10-40 моя хеч не го пипа(600г. на 10 000км.) а сега съм със Бизол10-40 и гори като Татра (1л. на 1000км.).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех,Парадоксе,пак се доказа като разбирач с авторитетния ти коментар.Направи ли си въобще труда да прочетеш линка като хората?забеляза ли че човека си е направил труда да пробва и защитавания от теб начин на разработка,но и неговия.и не само че ги е пробвал,ами е отварял двигателите(които са били чисто нови преди това).ти колко двигателя разработи,по кои методи и отвори ли ги после да видиш за какво става дума?ти понеже си разбирач твоят двигател сигурно го разработваш и на място,нали?и си вярваш че се получава?като не те кефи метода на човека-прави квото искаш.факт е че дори бегачките ги палят и започват да ги сритват сериозно-сигурно губят много от това,нали?п.п.пичове,тук се говори за масло за разработване на двигателя,а не за нормална експлоатация.има огромна разлика.целта е при "лягането" на сегмента към цилиндъра да няма пропуск на масло.айде помислете логично и преценете дали има резон да се ползва минерално масло в случая?

Не знам бате, аз съм лаик най-ужасен и май нищо не разбирам.Чел съм го преди време и му невервам ;) Защо ли, ми щот е някъф си сайт, аз се доверявам на дебелите книги, фирмите производители на бутала и блокове, а те все говорят за едни 1000++ км, а не за 40-50.Моя как ще го разработвам ли, ми 1000км ;) Бегачките не могат да се разработват 1000 км защото мотора им има живот 1000км :) и те си остават бегачки. Дава им се газ няколко часа, после почиват, после пак и като мине сезона ~1000 състезателни километра им се прави пълна ревизия :) Пешку няма си кара колата само 1000км и след това ревизия, а всеки ден и поради тази причина е предпочел да се довери на дебелите книги отколкото на разни сайтчета и вестници ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да задам този въпрос към тези от вас които са карали със въпросното масло ,какви са ви мненията по въпроса на изгарянето му аз налях на колата такова за разработката ,и за 1100 км ми изхарчи около 300гр като последните 5-600 км започнах да и заварявам педала до край (б16а1) маслото е синтетика 5в40 и двигателя е нов като се има на предвид че сегментите още трябва да олягат ,някой да изкаже мнение изобщо за мобил 5в 40 как се отразява на б16-ките а дори и на д16-китемерси предварително

не много добре да ти кажа,по добре си вземи fuchs 5w30 за разработка е супер тествано е ве4е ако те интересува се ти кажа от куде е оферта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам бате, аз съм лаик най-ужасен и май нищо не разбирам.Чел съм го преди време и му невервам ;) Защо ли, ми щот е някъф си сайт, аз се доверявам на дебелите книги, фирмите производители на бутала и блокове, а те все говорят за едни 1000++ км, а не за 40-50.Моя как ще го разработвам ли, ми 1000км ;) Бегачките не могат да се разработват 1000 км защото мотора им има живот 1000км :D и те си остават бегачки. Дава им се газ няколко часа, после почиват, после пак и като мине сезона ~1000 състезателни километра им се прави пълна ревизия :D Пешку няма си кара колата само 1000км и след това ревизия, а всеки ден и поради тази причина е предпочел да се довери на дебелите книги отколкото на разни сайтчета и вестници ;)

а нали се досещаш защо всички производители дават такова разработване?това е като инструкцията за микровълнови в САЩ-Не сушете котката си вътре.Просто си връзват гащите,защото са сигурни че къвто и идиот да си като караш до 3000 оборота няма как да си направиш проблем.дреме им на кура , че двигателя ти няма да се сработи оптиммално и ще пропуска масло през сегментите-оправяй се.пак ти казвам,моята кола съм я разработил както пише в този сайт-резултатът е чудесен.познавам човек,който 10 пъти сменя бутала и винаги разработва така.комплресията на мотора му става безумно висока,а като махнат буталата за да сложат следващите няма нито една следа за пропуск на масло от сегментите.пък ти си чети дебелите книги колкото искаш.пробвано е-работи.повече от това не знам какво да ти кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...